Series & Netflix

ik ben heeeeel erg team Michael, want ik vind Rafael zo dom en irritant. Maar dat kan misschien komen doordat ik nog maar bij seizoen 2 ben. Ik vind dit wel een mooi moment voor een poll eigenlijk:

  • Team Michael
  • Team Rafael
  • Wie??

0 stemmers

Is Elite te vergelijken met Quicksand?

2 likes

Ja beetje wel. Overeenkomsten zit ‘m vooral in dat het om jongeren op school gaat, en waarbij vriendengroepen / relaties in de shit komen door moord.

Maar de setting en sfeer is heel anders.

2 likes

Ik vind Rafael zoooooooo fijn om naar te kijken haha omg die man is zo knap. Dus 100 % team Rafael.

Edit: en ik erger me dood aan Michael, vind hem zo sullig.

7 likes

Neh vind ik niet. Elite is meer drama, veel minder geloofwaardig.

Als je één van de twee tof vindt, is er een hoge kans dat je de ander ook kunt waarderen.

Ben zelf iets meer team quicksand, vond de dynamiek tussen hoofdrolspelers beter

2 likes

Jaaa die armen van Rafael omg :drooling_face:

3 likes

Ik loop een beetje achter op iedereen hier maar heb afgelopen week eindelijk Sex Education en Quicksand gekeken. Totaal verschillend maar vond beide echt aanraders! Echt blij met al die goeie tips die hier altijd worden gegeven :smile:

Einde Quicksand

Ik heb echt heel lang gehoopt dat Amanda het had overleefd en de getuige zou blijken te zijn. Op een gegeven moment werd wel duidelijk dat ze echt dood was maar was toch een beetje teleurgesteld dat het Samir bleek te zijn.
En ik voel ergens geloof ik wel wat sympathie en begrip voor Maja dus ik was heeel blij dat er geen plottwist kwam en ze vrijgesproken werd. Zag al helemaal gebeuren dat ze onterecht een nog veel heftiger straf zou krijgen oid.

2 likes

Ik ben aan Morten begonnen, wat nu op NPO3 komt. Ben echt heel benieuwd hoe het gaat lopen!

Ik kijk nu naar instant hotel op Netflix, heerlijke reality tv. Vijf Australische koppels/eigenaren van Airbnbs reviewen elkaars Airbnb.

3 likes

Ik vond Quicksand dus echt niet zo leuk?

1 like

Ik heb hem al helemaal gezien en vond het echt leuk!

Jaa ik vond hem heel goed !

1 like

Yes, Hunt For The Wilder People heb ik ook gezien. Heerlijke film!

1 like

Kijkt er iemand the Alienist? Zoja, is dit een beetje de moeite waard om te blijven kijken?

Ja, ik! Ik vond het niet geniaal ofzo, maar prima genoeg om uit te kijken. Vooral ook vanwege de historische setting. Ik hou van historische series, maar heb een hekel aan romantiek, dus dan vallen veel series af hahaha. The Alienist is niet zoetsappig en redelijk spannend, dus ik heb me wel vermaakt.

Ah, thanks!

Ik ben net klaar met the Vampire Diaries en the Originals. Vind het zó kut dat ze afgelopen zijn. Het einde was ook wel echt even janken zeg hahaha

1 like

Het is denk ik handig om dit in een spoiler te zetten? Ik was nog niet zover en zo zullen er meer zijn denk ik?

1 like

Wat is hier een spoiler aan? @TessaHu spreekt haar hoop uit over het seizoen, ze zegt toch niks over wat er daadwerkelijk gebeurt?