Series & Netflix

@Briseis weet niet of jullie ze al hebben gekeken maar ik vind Please Like Me en Fresh Meat wel vergelijkbaar! Ik zal even denken of ik nog meer series weet.

Ik kijk nu de netflix-docu one of us, zo bizar die chassidische joden, zo achterlijk en ouderwets in hun gebruiken.

Ik vind Atypical vergelijkbaar, maar die heb je vast al wel gezien

Ik vind The Rookie best slecht maar heb gisteren alle 11 uitgezonden afleveringen achter elkaar gekeken. :roll_eyes:
Het zal Nathan Fillion wel zijn.

Killing Eve in drie dagen uitgekeken. Echt een hele toffe serie! Ondertussen moet ik nog steeds de twee laatste afleveringen van You, ben echt geneigd gewoon op te zoeken hoe het afloopt…

Yummy Mummies… echt ik blijf kijken, terwijl het is zooooo over the top.

Riverdale spoiler laatste aflevering

Is Archie echt dood? Moet de laatste aflevering nog kijken

Nee!

Ik heb het gekeken toen ik ziek in bed was en vond het wel vermakelijk maar echt laaag niveau hahaha. Zo gek om ze nu op insta te zien. Jane heeft al 3 kinderen.

Erger me dooood aan riverdale.

outlander finaleaflevering seizoen 4

NOU helemaal met je eens!!! wat een losse eindjes met dat zogenaamde huwelijk inderdaad!
ik ben wel blij dat ze niet de aflevering op zwart hebben laten springen op het moment dat jamie en claire terugkeren naar brianna en brianna vraagt “where’s roger?”. dat was blijkbaar eigenlijk de bedoeling maar dan was ik echt fucking chagrijnig geworden.
en oh wat ga ik ian ook missen. wat een ontzettend leuk personage vind ik hem en zijn blijdschap toen hij te horen kreeg dat hij nu één van de mohawks mocht zijn, aahwwww zo’n lieve blije snoet.
en ik weet wel zeker dat bonnet nog leeft. ze hebben zo duidelijk in beeld gebracht dat die sleutels op de grond lagen en hij er met zijn voet naar viste. die gaat nog wel terugkomen.

lovesick! en she’s gotta have it.
oke eerlijk ik heb sex education nog niet gezien, maar ik zeg dit op basis van de adviezen die forummers je nu al gegeven hebben.

Ik heb net You afgekeken. Was er eigenlijk na de eerste aflevering al klaar mee omdat ik het zo irritant vond dat je steeds zijn gedachten hoort. Ik snap wel waarom ze dat gedaan hebben en ik zou ook niet weten hoe het anders zou moeten, maar toch.
Nu begonnen aan Killing Eve! Hoor er allemaal goede dingen over dus ik ben benieuwd

Binnenkort een nieuw seizoen van Sorjonen en van La Trêve!
O en ik ben ook wel benieuwd naar Russian Dolls met Natasha Lyonne (Nicky Nichols uit OITNB).

Ik ben begonnen met Killing Eve en ik ben tantoe jaloers op de wenkbrauwen van de assassin.

Ik ben jaloers op wel meer. Small tits, mijn reet.

Ik vind sex education zo leuk dat ik maar 1 aflevering per dag kijk om er zo lekker lang mee te kunnen doen hahahhah

Ik vind het ook een leuke serie (denk ik). Heb nog maar 1 aflevering gezien hoor! Was alleen in de war want het deed me een beetje denken aan de 70’s. Maar ineens hadden ze mobieltjes en laptops. Maar wel huiswerk maken op papier dat is echt ouderwets volgens mij ;). Maar goed wel grappig dat ouderwetse sfeertje erin.
En vind het ook gek dat ze Brits praten maar dat het echt een Amerikaanse High School lijkt ergens in de bergen.

Iemand Happy gezien, en vergelijkbare aanraders?
Heel vaag en onrealistisch, maar dan zo dat het toch wat heeft waardoor ik bleef kijken.

Ja dat vond ik ook zo gek, ik leefde heel lang in de waan dat het een Amerikaanse High School serie was waar toevallig veel Britse studenten/acteurs in zaten…

Yess Scandal binnenkort op Videoland!