Ik ben toch ook maar weer begonnen aan het nieuwe seizoen, ik blijf stiekem toch wel fan al is het nu inderdaad behoorlijk uitgekauwd.
Net wel de tweede aflevering gezien en die vond ik best goed!
Ik ben toch ook maar weer begonnen aan het nieuwe seizoen, ik blijf stiekem toch wel fan al is het nu inderdaad behoorlijk uitgekauwd.
Net wel de tweede aflevering gezien en die vond ik best goed!
not cool netflix, not cool.
Als het een optie zou zijn om een soort bbc account te hebben vanuit een ander land dan de UK (zonder vpn geneuzel etc.) zou ik het minder vervelend vinden. We wachten idd al zo lang
nouja, wie weet komt het toch nog terug…
Hahaha ja shit ik vond m ook goed! Hoewel de hele verhaallijn op Alpha wel weer heel vergezocht is.
5 juni komt er een nieuw seizoen van Black Mirror!
Jeej ben benieuwd!
Leuk dat er ook een seizoen komt en niet alleen Bandersnatch
Ja het zijn helaas maar 3 afleveringen maar alsnog superleuk!
Yessssss eindelijk!
Ik heb zojuist Last Breath gekeken, een documentaire over een diepzeeduiker die met weinig zuurstof vast komt te zitten op de zeebodem. De docu zit goed in elkaar en er is gebruik gemaakt van zowel echte beelden als gereconstrueerde beelden. Erg indrukwekkend!
Zulke dingen kan ik echt niet kijken, ben zo iemand die dan dr adem helemaal mee in gaat houden enzo
Ik vond de meeste afleveringen van seizoen 4 juist wel goed! USS Callister is één van mn favorieten en ik vond Arkangel ook sterk.
Ja, dat herken ik ook wel een beetje haha. Hoewel ik het bij deze docu wel vond meevallen omdat de beelden steeds werden afgewisseld tussen interviews, het schip en de zee. Dus je zit niet constant “op de zeebodem” zeg maar!
Oh ik vond seizoen 4 wederom heel tof!
Grote kans van wel, maar heb je Morden I Sandhamn en Quicksand al gezien?
Ja vind ik wel! Met sterke vrouwelijke hoofdrol ook haha (soms pietsie beetje ongeloofwaardig hoe zij óveral bij betrokken is/raakt, maar dat vond ik niet hinderlijk ofzo)
Misschien moet ik seizoen 2 toch nog een kans geven!
Heb je The Killing / Forbrydelsen (staat op npo) al gezien?
uhhh dat einde van de nieuwste aflevering van riverdale?
What happened? Ik ben sterk geweest en kijk al een paar weken niet meer. Maar ben wel nieuwsgierig nu
19 juli nieuwe seizoen La Casa de Papel
Die Riverdale aflevering van gisteren was inderdaad raar, maar vond het wel leuk dat er eindelijk weer meer actie was haha.
Verder zit ik nu in seizoen 2 van Jane the Virgin, vind het opeens helemaal leuk! Een paar jaar geleden waagde ik ook een poging maar kwam ik niet verder dan de eerste paar afleveringen.
Undercover staat er sinds een tijdje ook op, een Nederlandse/Vlaamse misdaadserie. Vond hem echt verbazingwekkend goed voor een Nederlandse serie! Zelfs mijn vriend vond het leuk, dus lekker samen gekeken. De acteurs deden het onwijs goed, zelfs de scènes waarin Daniëlle en Anouk xtc gebruikten kwamen echt realistisch over. Het einde was wel een beetje anti-climax, maar gelukkig komt er een 2e seizoen!
Quicksand heb ik ook al gezien, was wel leuk, kreeg er veel The Sinner vibes van.