Series & Netflix

Jane the virging seizoen 5 afl 4

Samenvatting

Ik vind het zoooooo kut dat ze elke keer Jane en Rafael een romantische scene geven en lekker praten over de toekomst. En dan 5 min later. HAHA YOU’D WISH… hieeeer is Michael AGAIN.

Zucht…

Vond de scene met Xiomara en Mateo echt wel heel leuk trouwens!

4 likes

Ik ben de laatste dagen helemaal verslaafd aan Santa Clarita Diet. Ik dacht echt dat ik het niks zou vinden maar het is echt zo leuk. :smiley:

1 like
Jane the Virgin S4

Ik ben het wel eens met dat het in spoilers moet eigenlijk. Had zelf toevallig echt nét de laatste aflevering gezien en toen las ik hier over kiezen tussen Michael en Rafael dus had het wel jammer gevonden als ik dat al geweten had.

1 like

Hahahah i feel you.

Samenvatting

Ik zit nog net niet vloekend achter de tv. Hahaha.
Inderdaad dat accent is vreeeeselijk! En dat slome gedoe. Vind opzich dat karakter wel grappig bedacht. Maar vind t prima als hij weer naar montana gaat. Of echt dood was :open_mouth:. Geef mij team Jane en Rafael maar.

Ik vind Petra wel echt heel leuk ook samen met JR. Ze mag wel wat meer screen time krijgen!

2 likes

Zojuist de serie Bonding gekeken die vanaf vandaag beschikbaar is op Netflix. De serie bestaat uit 7 afleveringen van minder dan 20 minuten en kijkt dus lekker weg. Twee high school besties, een jonge vrouw die haar studie bekostigd als dominatrix, en een jonge man die haar uit nood helpt zodat hij zijn huur kan bekostigen, raken verzeild in allemaal awkward situaties. Het privé-leven van de twee hoofdpersonen en hun BDSM-bestaan gaan door elkaar lopen en dat maakt het wel vermakelijk om naar te kijken. Je zou kunnen zeggen dat dit een iets volwassenere neef is van Netflix’ Sex Education met een vleugje The End of the F*ing World.

7/10

6 likes

Net someone great (netflixfilm) gekeken, heel leuk :heart_eyes:

1 like

Ik vond quicksand eigenlijk niet zo leuk, vond het heel voorspelbaar en langdradig. Gelukkig waren het maar 6 afleveringen

1 like

Vond het juist niet standaard want geen happy end, en wat verwacht je anders van een romcom haha?
Vond de verhaallijn ook niet standaard met steeds die flashbacks. En ik heb nog nooit iets van jane the virgin gezien dus weet niet eens welke van de drie ‘t is :yum:

Haha edit: en je zegt “ook nog eens hip gemaakt!!!” alsof dat iets slechts is, ik vind ‘t juist leuk als films recent zijn en zich afspelen in het nu, met instagram en zo in plaats van smsen via klaptelefoons.

Ik vond de film ook wel lekker wegkijken maar kan me ook absoluut vinden in wat @Matilda aangeeft. Het politiek correcte met de diversiteit lag er te dik bovenop en het taalgebruik was heel hysterisch en niet zo geloofwaardig voor mijn generatie (dertigers), maar wat je zegt @boemboem met zo’n film valt er ook weinig hoogstaands te verwachten. Oké, weinig toevoeging behalve dat ik het met jullie allebei eens ben, haha

3 likes

Jaaa dat van die diversiteit vond ik wel ook ja haha top obvious, de laatste tijd steeds vaker zo, zo van: kijk ons eens niet racistisch zijn!!
Maar verder vond ik het dus wel een hele leuke film, maar smaken verschillen ook :slight_smile:

1 like

Ahw Freddy Andrews is deze week voor het laatst te zien in riverdale. Aangezien Luke Perry is overleden :pensive:

Heb de film niet gezien, maar ik kan me echt helemaal vinden in de uitspraak “ook nog eens hip gemaakt” :joy: Ik erger me daar ook altijd aan, en zéker als de diversiteit er zo dik bovenop ligt haha.

1 like

Ik heb toen hij overleed echt overwogen om Riverdale weer op te pakken, nadat ik na een paar afleveringen van seizoen 2 het opgegeven had. Maar toen bedacht ik me weer dat Jingle Jangle bestond en heb ik het maar bij artikelen lezen over hem en zijn leven gehouden…

1 like

Het zijn nu inmiddels fizzle rocks. Het gaat ook nergens meer over maar lof de spelers

1 like

Hahaha, klinkt alsof ik een goede keuze heb gemaakt :smile:

1 like

Vond het een super leuke serie! Was wel echt heel snel door alle afleveringen heen. Jammer!

1 like

Ik hoop echt dat er snel een nieuw seizoen van Modern Family en New Girl op Netflix komt. :cry: Gelukkig begint Lucifer wel bijna weer. :tada:

4 likes

Quicksand vond ik helemaal niet spannend of heel goed. Best slecht geacteerd ook eigenlijk.

Special en Bonding vond ik allebei wel leuk, korte afleveringen, kijkt lekker weg.

1 like

Ik heb de serie ‘special’ gekeken op netflix. Er zijn 8 afleveringen van ongeveer 16 minuten. Het gaat over een jongen met cerebale parese die tevens gay is en op 28 jarige leeftijd voor het eerst uit huis gaat. Geen diepgaande serie, maar het keek lekker eg.

2 likes

De film van Dylan Haegens staat nu op Netflix, zojuist aangezet. :innocent: