Series & Netflix

:joy::joy:

Ik heb wel ren aantal van die vergelijkbare britse series gekeken maar ik weet niet hoe ik terug kan vinden wat ik allemaal gezien heb.

Sex education afgekeken, vond het echt een toffe serie!

In een iets ander genre maar wel heel leuk ook Great News, the Good Place en Unbreakable Kimmy Schmidt gezien. Alledrie wel een beetje het zelfde kaliber, hele flauwe maar fijne humor. En afleveringen duren 20 minuten, gewoon fijn voor op de achtergond. Hoewel, enig aandacht is wel gewenst om alle daadwerkelijke grappen te horen haha

Ja ik heb t gezien, vond het wel okee. Alterned carbon lijkt er wel een beetje op qua sfeer maar met minder luchtige humor denk ik.
Dirk Gently maar dan minder geweld en though as nails karakters.
Polar lijkt er ook wel wat op maar dat is een film.

Las net dit en voel me nu best wel dom, want ik had er nooit zo bij stilgestaan dat er wel vaker beelden van echte gebeurtenissen gebruikt worden. En ja, Netflix heeft officieel gewoon het recht ze te gebruiken, maar ergens vind ik dit zoooo walgelijk he.

Begonnen met siempre bruja!

Frankie and Grace seizoen 5

Jeetje wat viel dit tegen zeg! Ik heb het gevoel dat er helemaal niks is gebeurd…? Ze hebben alleen maar zitten kibbelen, geen fatsoenlijke characterverdieping meer ofzo, jammer zeg. Wel mooi dat Robert zijn nummer eindelijk kon optreden haha.
Ik ben trouwens best pissig dat de Mallory - Coyote hookup nog niet is geweest, waren die niet vanaf seizoen 1 al om elkaar heen aan het draaien of zag ik spoken??

het is ook al gebeurd met beelden van een treinramp in België, die zitten in de film van Deathnote. De maker van die beelden had ze online te koop aangeboden maar niet gespecificeerd dat ze niet in een film gebruikt mochten worden maar enkel voor nieuwsdoeleinden

Ik kijk nu Versace over de moord op Giannie Versace. Maar man word gewoon een beetje bang voor Andrew. Wat een rare engerd met een zieke geest. Ik vind het wel lang duren voor het duidelijk word waarom hij zo is.

Ik wil eigenlijk ook niet meer verder kijken omdat ik hem zo stom vind (ben nu ong halverwege)

Ik ben hier aan begonnen, maar vind het ook lang duren en ben ondertussen maar andere sieres gaan kijken. Maar denk dat ik deze dit weekend af ga kijken.

Op nu.nl staat dat seizoen 2 van Sex Education is bevestigd door Netflix :partying_face:

Ik kom dus niet eens door de eerste aflevering van sex education. Ik vind het saai? Maar misschien moet ik doorzetten.

ja maar echt…

Net de nieuwste aflevering zien. Stylistisch zit het mooi in elkaar. Maar kom op zeg.
En Archie is echt de meest debiele hoofdpersoon, hij is echt de minst leuke…

Ja, moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel vind. Het is eigenlijk vooral gekibbel tussen de vrouwen, maar ook bij de mannen. Ik snap op zich wel dat dat juist is waar de hele serie om draait, maar nu een paar seizoenen ben ik dat gekibbel wel een beetje zat.
Mallory en Coyote hebben vroeger ook wat gehad, volgens mij heeft zij zelfs een abortus gehad (dus zwanger van hem). En zij is ook de reden dat hij toen (voor het eerste seizoen) naar een afkickkliniek ging. Hij stond bij haar en haar gezin voor de deur en hij was helemaal doorgedraaid, omdat ie haar man niet goed vond, maar vond dat ze met hem moest trouwen. Zoiets volgens mij.

Ik ben echt net net begonnen aan Kingdom en ik vind het nu al spannend en er zitten mooie beelden in.

Ik vond het in het begin ook beetje saai maar het wordt echt heel leuk!

Ik kwam er pas na de derde aflevering in :’)

Ik kijk ju Russian Doll, ik vind het heel tof gedaan! En een origineel idee (ondanks Groundhog Day)

Ik vind sex education ook echt saai. Ben nu bij aflevering 2 maar ga op zoek naar andere serie denk ik.

Ik wilde net komen posten wie Russian Doll heeft gezien. Zag namelijk net de trailer ervan en hij lijkt me wel leuk!