Series & Netflix

Ik heb net het hele eerste seizoen van Bonding gezien. Preeeeetty weird maar wel heel leuk haha

2 likes

Heb Bonding na 2 afleveringen opgegeven. Niet mā€™n ding.
Ben ondertussen opnieuw begonnen met The Punisher. Mijn ultieme favoriet.

Heb super veel zin de Ted Bundy film volgende week.

1 like

Ik ben begonnen met Chambers. Gaat over een meisje dat een harttransplantatie krijgt en dan gebeuren er rare dingen. Uma Thurman doet er ook in mee.
Zeker een aanrader

3 likes

Ik heb No Good Nick gezien. Had heel wat anders verwacht toen ik de trailer zat, wat spannends. Het is gewoon een sitcom. Nou hou ik daar wel van dus ik vond wel leuk!

Street Food - heb ik helemaal gebingewatched gisteravond. Geen spijt van.

3 likes

9 juni seizoen 2 van Big Little Lies :grin:

12 likes

Omg yesss dat vond ik zoā€™n goede serie

1 like

Ik vind het 2e seizoen sowieso niet zo leuk. En heel donker opgenomen ofzo, maar misschien komt dat ook omdat ik op klaar lichte dag zit te kijken, maar het is zo slecht zichtbaar :sweat_smile::see_no_evil:

Ik ben vandaag begonnen met Morden I Sandhamn, volgens mij heb ik die ooit in mn lijst gezet nadat ik er hier over had gelezen. Tot nu toe (halverwege afl 3) vind ik m wel leuk!

1 like

Vandaag Dirty John gebinged. Vond t wel vermakelijk! Bizar dat het waargebeurd isā€¦

1 like

Is iemand ook al begonnen met ā€˜O sabor das margaridasā€™? Deed me heel erg denken aan The Sinner en het plot is echt geweldig. Zeker een aanrader!

3 likes

Ik heb de serie een paar weken geleden gekeken. Ik vond hem wel okƩ, de hoofdrolspeelster vond ik niet altijd geweldig acteren. Maar leuk plot wel ja, zie je niet aankomen

Ik heb dit weekend seizoen 3 van The Fall weer opgepakt en afgekeken. Vond het wel een abrupt einde zo, voelt wat onafgemaakt.

ja, idd, ik had die indruk ook. Ik vond de eerste helft van het seizoen wel goed maar meer naar het einde toe wordt het wat ongeloofwaardig en snel snel geschreven. Bij het einde zat ik ook zo: :thinking: :exploding_head:

2 likes

Iemand nog tips voor een leuke spannende Zweedse serie?

Wat ik al heb gezien: The Bridge, Sandham Murders, Quicksand, Midnight Sun.

1 like

Sorjonen of Spingvloed misschien? Misschien niet zweeds maar wel scandinavisch dacht ik

3 likes

Is al even geleden dat ik het gezien heb, maar Dicte misschien? En niet Zweeds, maar ik kreeg hetzelfde gevoel van spannende Zweedse series ook wel bij The Fall

2 likes

Oh, ik denk ook nog aan Arne Dahl!

1 like

Weet iemand een serie die vergelijkbaar is met quicksand? Vond hem een stuk leuker en beter dan verwacht!

2 likes

Hier ook een fan van Scandinavische series:

  • The fall
  • Marcella
  • Dicte
  • Springvloed
  • The Killing

Allemaal stuk voor stuk goede series.

4 likes

Ik ben begonnen aan die serie over de moord op Gianni Versace, echt zo intrigerend. Ik had eerlijk gezegd geen idee dat hij vermoord was :flushed:.
Maar mooie sfeer (outfits, muziek, decor) en ook echt spannend.

6 likes