Series & Netflix

ja, idd, ik had die indruk ook. Ik vond de eerste helft van het seizoen wel goed maar meer naar het einde toe wordt het wat ongeloofwaardig en snel snel geschreven. Bij het einde zat ik ook zo: :thinking: :exploding_head:

2 likes

Iemand nog tips voor een leuke spannende Zweedse serie?

Wat ik al heb gezien: The Bridge, Sandham Murders, Quicksand, Midnight Sun.

1 like

Sorjonen of Spingvloed misschien? Misschien niet zweeds maar wel scandinavisch dacht ik

3 likes

Is al even geleden dat ik het gezien heb, maar Dicte misschien? En niet Zweeds, maar ik kreeg hetzelfde gevoel van spannende Zweedse series ook wel bij The Fall

2 likes

Oh, ik denk ook nog aan Arne Dahl!

1 like

Weet iemand een serie die vergelijkbaar is met quicksand? Vond hem een stuk leuker en beter dan verwacht!

2 likes

Hier ook een fan van Scandinavische series:

  • The fall
  • Marcella
  • Dicte
  • Springvloed
  • The Killing

Allemaal stuk voor stuk goede series.

4 likes

Ik ben begonnen aan die serie over de moord op Gianni Versace, echt zo intrigerend. Ik had eerlijk gezegd geen idee dat hij vermoord was :flushed:.
Maar mooie sfeer (outfits, muziek, decor) en ook echt spannend.

6 likes

Deze serie vond ik ook verrassend! De sfeer wordt inderdaad zo goed neergezet. Geniet met kijken :grin: Ik baalde toen het afgelopen was haha

1 like

Ik ben ermee gestopt bij aflevering 6 of 7… werd me net iets te raar.

Ja idd, begon goed maar ging snel bergaf

Samenvatting

Ook heel dat gedoe met dat rare geloof? En dat met die steen, wtf

2 likes

18 likes

Ik wist het ook niet eens haha. Vond het een goed seizoen!! Goede hoofdrolspelers en intrigerend verhaal inderdaad

Hij deed me een beetje denken aan die man uit Moana/Vaiana

1 like

@bergamot @puck

Ik vind er ook niks meer aan. Alleen de tantes van Sabrina, Ambrose, de weird sisters (vooral Prudence) en Madam Satan spraken mij aan en ik kon sowieso niet uit de voeten met Sabrina en haar vrienden. Maar vooral die vriendinnen vond ik totaal niet interessant en vooral irritant omdat ze heel geforceerd het feminisme en transgenderisme in die serie proppen. Alsof ze het alleen maar doen om woke te zijn en bepaalde tieners daarmee willen bedienen. Prima om die onderwerpen aan te snijden, maar hoe veel dingen zijn geschreven in deze serie, en dan heb ik het niet over de supernatural elementen, slaat gewoon als een lul op een drumstel.

En dat had ik eerder ook in beperkte maten met Riverdale. Ik vond het eerste seizoen vermakelijk en vooral de ouders interessant en vervolgens kon ik het gewoon niet meer aanzien.

4 likes

Ik heb het wel uitgekeken gister, maar nog een nieuw seizoen zal ik niet gaan volgen denk ik :sweat_smile:

Ik heb net Rough Night gekeken maar die moet je echt laten voor wat het is. Bagger zeg.

Ik ben begonnen aan Undercover, die eerste Nederlandse Netflix serie. Moet wel echt lachen om het slechte Brabanste accent van sommige, maar tot nu toe wel tof.

Briljant trouwens dat de Netflix social kanalen in het Brabants zijn vandaag, haha!

1 like

Ben gisteren begonnen aan Chambers. Twee afleveringen gekeken en het was eventjes inkomen, maar het einde van twee was zo freaky dat ik echt zin heb om die hele serie nu te bingen. Ben heeeeel benieuwd of ie zo spannend blijft!

Ik heb net de film Dumplin’ op netflix gekeken en vond hem echt geweldig. Aanrader als je zin hebt in een lekkere feel good movie!

4 likes