Ik ben ook gestart, zit nu bij aflevering 2 maar ik snap er ook niet veel van, weet nog niet of ik het helemaal ga afkijken of het op ga geven. Het gaat naar mijn idee ook nergens naartoe
Vandaag begonnen met Collateral, gelijk vanaf begin spannend.
Gisteren die nieuwe original film gezien: Good Sam. Echt een B-film vond ik het haha, wel vermakelijk maar niet heel sterk. Geen aanrader dus.
Ik ga stuk hahahaha dit dacht ik ook echt ??? all over, gewoon zoveel commentaar op deze aflevering. Maar ik blijf kijken
Oh ik ben net terug begonnen met seizoen 1. Was zoān goede serie tot ze inderdaad weer te ver gingen met hun verhaal.
Breaking bad inderdaad. Lost was ook zoān serie die echt beter eerder had kunnen stoppen. Dexter ging ook te lang door en Son of anarchie heb ik het laatste seizoen niet eens gezien.
Orphan Black vind ik van begin tot eind geweldig en Black sails, dat ook op Netflix staat, iig in Nederland ook. Die laatstgenoemde serie heeft imo het meest bevredigende einde ooit en voelt niet aan als we doen het alleen om aan fanservice te doen maar gewoon omdat het de mooiste manier is om de serie te beƫindigen.
Weet iemand op Chernobyl ook te zien is in NL op HBO?
Yes via Ziggo!
Heeft een van jullie Dirty John gekeken op Netflix en zo ja, wat is jullie mening? Ik zoek weer eens een goede misdaadserie om te kijken tijdens mijn ziekteverlof maar deze heeft erg gemixte reviews op imdb.
De serie vond ik heel erg slecht. De docu is wel goed.
Ik vond de serie erg goed! Keek lekker weg.
Volgens mij ook via Ziggo ja! Aanrader iig, zo beklemmend en super mooi in beeld gebracht. Wat een verschrikking zeg. Jammer dat het in 't Engels is alleen, maargoed HBO 𤷠Ben benieuwd naar de laatste paar afleveringen.
The Americans blijft ook heel sterk, maar ik heb het allerlaatste seizoen (6) niet gezien want staat niet meer op netflix
Heb hem ook uit. Vind het vooral jammer dat we niet echt een beeld krijgen van wat er nu echt gebeurt is.
Kijkt iemand White Gold? Is het wat?
Greyās anatomy vind ik nog steeds heel goed!
Gezien:
- Friends
- Modern Family
- Thatās 70 show
- Suits
Nog kijken:
- Sex Edaction
De hele serie is verwijderd