Yes via Ziggo!
Heeft een van jullie Dirty John gekeken op Netflix en zo ja, wat is jullie mening? Ik zoek weer eens een goede misdaadserie om te kijken tijdens mijn ziekteverlof maar deze heeft erg gemixte reviews op imdb.
De serie vond ik heel erg slecht. De docu is wel goed.
Ik vond de serie erg goed! Keek lekker weg.
Volgens mij ook via Ziggo ja! Aanrader iig, zo beklemmend en super mooi in beeld gebracht. Wat een verschrikking zeg. Jammer dat het in 't Engels is alleen, maargoed HBO 🤷 Ben benieuwd naar de laatste paar afleveringen.
The Americans blijft ook heel sterk, maar ik heb het allerlaatste seizoen (6) niet gezien want staat niet meer op netflix
Heb hem ook uit. Vind het vooral jammer dat we niet echt een beeld krijgen van wat er nu echt gebeurt is.
Kijkt iemand White Gold? Is het wat?
Grey’s anatomy vind ik nog steeds heel goed!
Gezien:
- Friends
- Modern Family
- That’s 70 show
- Suits
Nog kijken:
- Sex Edaction
De hele serie is verwijderd
Ja die deel ik. Gister laatste aflevering van het seizoen gezien.
Ik moet er nog een paar van 15, maar heb last van innerlijke struggles. Wil aan de ene kant zo graag alles zien, maar wilt ook niet dat het voorlopig weer voorbij is
Haha ja… Ik kijk alles gelijk…en dan later balen.
Nou heb de derde afl van the 100 gezien en die was echt weer compleet debiel
Ik ben vorige week begonnen aan Lucifer en ben echt helemaal verslaafd Ben nu al bij seizoen 3 hahaha
Ik ook!
Ik vond de eerste episode’s niks, maar toen zei iemand shame shame shame en nu ben ik hooked.
Ah nee haha. Game of Thrones heeft nu even voorrang, dus wordt denk ik morgen dat ik hem ga kijken. Belooft niet veel goeds in ieder geval
Ik ook! Echt heel erg goed.
Sex Education vond ik ook fantastisch, die humor was echt on point.
Sex Education was echt geweldig. Heerlijke humor en heb een zwak voor Asa Butterfield.