Series & Netflix

Ik vond 13th een heel goede docu, over de (juridische) positie/onderdrukking van zwarte mensen in Amerika sinds de burgeroorlog tot nu. Docu voelde niet aan als propaganda, verschillende meningen komen aan bod

Omdat ik nieuwsgierig was en ik denk dat ik niet de enige ben

Ik moest denken aan een documentaire die nog in m’n watchlist staat op Netflix en googlede de naam, en toen vond ik dit: https://www.bustle.com/p/13-feminist-documentaries-on-netflix-all-women-should-see-34176

Zitten wellicht ook nog goede tips tussen! Degene in mijn watchlist stond er niet tussen maar is 'Feminists: what were they thinking".

Qua de wat meer Amerikaanse historical/society documentaires wil ik binnenkort nog ‘Get me Roger Stone’ en Flint Town kijken.

@slurfhondje 13th klinkt ook heel interessant, die zet ik op m’n lijstje. Bedankt voor de tip!

@Revelry ik heb dat liedje al de hele week in mijn hoofd, het is zo catchy haha!

@slurfhondje @Alocasia bedankt voor de tips!

Qua geschiedenis heb ik laatst Bobby Kennedy for President gekeken (Netflix). Nu moet ik zeggen dat ik altijd een fascinatie heb gehad voor de Kennedy familie, maar eigenlijk nog niet veel wist over hem. Vond het een goede docu, veel oude beelden ook daar houd ik van.

omg dit moet ik zien

@RupiKaur Vind ‘Seeing Allred’ ook wel zo’n docu op Netflix die in het lijstje zou passen! Vond het zelf heel indrukwekkend wat zij heeft gedaan voor de beweging van vrouwenemancipatie, haar betrokkenheid bij het gehele #metoo gebeuren en die rechtszaken tegen Bill Cosby, Weinstein, OJ simpson en Tr ump.

Janken om het einde van The Bridge, ik wil niet dat het voorbij is :sleepy:
Ik las net in interviews dat de actrice die Saga Norén speelt niet terugkomt, dus als er toch ineens een nieuw seizoen komt wil ik niet kijken :tired_face:

Spoiler? :sob:

Oh, dat is geen spoiler over het einde van de serie, trust me! Mijn opmerking slaat op het feit dat de actrice in interviews heeft aangegeven te stoppen met de serie, dus als The Bridge al met een vijfde seizoen komt, zit zij er sowieso niet in. :disappointed_relieved:

Jaaa ik vond de muziek sowieso heel goed. En dat liedje zit nu al een week in mijn hoofd :’)

Ik ben voor de derde keer Prison Break aan het kijken en het blijft leuk. Een van mijn favorieten. Heb het 5e seizoen nog niet gezien, dus ga die er nu meteen achteraan kijken.

Ik las gisteren dat er waarschijnlijk een seizoen 6 komt van PB. Nog meer Michael :heart_eyes:

Ja ik hoorde het, echt leuk! Wel mega ongeloofwaardig altijd allemaal, maar ik vind de karakters zo leuk om bezig te zien

Weissenseeeeee leute

Kijkt iemand ook Grey’s Anatomy gewoon op de tv dinsdagavond? Ik heb letterlijk 3 min gehuild om dat einde haha

Ik ben begonnen aan Pose en ik vind het fantastisch

Ja, ik had hetzelfde. Alleen zat ik wel te wachten op een twist. Dat daar ineens iemand bij zou staan waarvan je het zeg maar niet verwacht.

Welke serie is te vergelijken met The Killing? Ik vond Linden en Holden echt zalig. Tot nu toe mijn favoriete serie op Netflix. Happey Valley, Doctor Foster, Green Leaf vond ik ook super. En verder vind ik crime docu’s ook heel interessant.
Nog tips iemand? Is the bridge goed?

Ik kijk nu yummie mummies en ga helemaal stuk. Zo slecht. Zo grappig.