Ja die deel ik. Gister laatste aflevering van het seizoen gezien.
Ik moet er nog een paar van 15, maar heb last van innerlijke struggles. Wil aan de ene kant zo graag alles zien, maar wilt ook niet dat het voorlopig weer voorbij is
Haha ja… Ik kijk alles gelijk…en dan later balen.
Nou heb de derde afl van the 100 gezien en die was echt weer compleet debiel
Ik ben vorige week begonnen aan Lucifer en ben echt helemaal verslaafd Ben nu al bij seizoen 3 hahaha
Ik ook!
Ik vond de eerste episode’s niks, maar toen zei iemand shame shame shame en nu ben ik hooked.
Ah nee haha. Game of Thrones heeft nu even voorrang, dus wordt denk ik morgen dat ik hem ga kijken. Belooft niet veel goeds in ieder geval
Ik ook! Echt heel erg goed.
Sex Education vond ik ook fantastisch, die humor was echt on point.
Sex Education was echt geweldig. Heerlijke humor en heb een zwak voor Asa Butterfield.
Ik heb gisteren heel seizoen 1 van Killing Eve gezien en vond het zo goed! Weet iemand wanneer het tweede seizoen op videoland komt of waar ik dat (gratis en legaal) zou kunnen kijken?
En ik ben op zoek naar vermakelijke series op netflix of videoland want ik ben ziek en verveel me! (heb de populairste dingen al wel gezien dus het liefst iets wat wat onbekender is of pas net uit is)
Heb je The Truth About the Harry Quebert Affair gezien? Staat op videoland, ik vond hem erg goed.
Ja, zo’n leuke serie! Love Jodie Comer! Volgende week is de laatste aflevering van seizoen 2, misschien komt hij daarna in z’n geheel op Videoland?
Vond seizoen twee aan het begint iets minder maar begint nu ook wel weer spannend te worden!
Ik kijk Gevoel voor Tumor en allejezus, ik moet elke aflevering weer huilen, en dan echt ugly cry. Damn.
Ik zit nu maar aan aflevering 9 dus heb het einde nog niet gezien maar ik neig wel naar de theorie van de andere dimensie
En die namen op dat plakkaat, so many questions.
Heeft iemand nog een aanrader qua series? Gezien: breaking bad, GOT, handmaid’s tale, lucifer, orphan black, prison break, stranger things, narcos, elite, the sinner, htgawm, suits, modern family, the originals en tvd, jane the virgin, oitnb. Ik houd dus van zowel spannende als ‘vrouwen’ series.
Black Sails, The Last Kingdom of Penny Dreadful op Netflix.
Dynasty, the santa clarita diet, how i met your mother, the good wife, white collar, undercover, outlander, la casa de papel, de good place, once upon a time.
Vooral Dynasty, Outlander, White collar, Undercover en la casa de papel vind ik heel leuk. De rest is wel vermakelijk, niet heel bijzonder
Klopt, er komen er nog twee. Ik vind het ook zo beklemmend allemaal, echt superknap gedaan van de serie (want het is toch best heel integer allemaal!)
Ziekenhuisscene afl 3 Chernobyl
Ook als die vrouw met de krullen dan haar man ziet kaarten en hem om de hals vliegt terwijl ze hem niet mag aanraken, en dan een dag later kwijnt 'ie gewoon weg en moet zij eigenlijk uit de buurt blijven… En dan de afsluiter met dat ze de lichamen in loden kisten in beton gegoten ziet worden terwijl zij hem aanraakte en vasthield… zo heftig! Radioactiviteit lijkt me zoiets onbevatbaars omdat je het niet kunt zíen.