Series & Netflix

Haha ik officieel ook niet, woon op het randje van Gelderland en Brabant. Maar het is wel beetje over de top / neppig.

Ik kijk nu het nieuwste seizoen van Bates Motel maar ik vind het echt saai en een beetje voorspelbaar.

spoiler

Ik denk dat er zonder een levende Norma weinig van de serie overblijft. Ook vond ik het wel klaar na de laatste aflevering van vorig seizoen. Een logisch einde. Ik vind die nieuwe kennis van Norman irritant veel op Norma lijken (ja ik weet dat ze dat expres doen) en ik kan het gewoon niet meer aan om Norman wéér zo obsessed te zien worden met een vrouw. Maar misschien gaat de rest nog meevallen. Ik ben wel van plan verder te kijken.

Shitt ik ben net klaar met Jane the Virgin seizoen 4 (gewacht tot hij op Netflix stond) maar tering die cliffhanger man. Wil heel graag verder kijken nu maar ik heb eigenlijk alleen in de trein tijd en dan kan ik niet streamen :sob:

2 likes
Ted Bundy film

Ik vond hem ZO slecht? Vond de invalshoek niet interessant, niet spannend, je kreeg totaal geen beeld bij hoe ziek de daden waren die hij had gepleegd. Vond die docu veeeeeel interessanter en beter. Had hem bijna afgezet

2 likes

Heeft iemand dead to me gezien? Ik heb gisteren de eerste 5 afleveringen gekeken en vind het wel goed tot nu toe, vooral de hoofdrolspeelsters.

2 likes

Ik heb precies hetzelfde! Net gisteren in de trein uitgekeken. Zal wel lang duren voordat het op Netflix staat


1 like

@Dazed @Puzzelmeiske er staan veel torrents online! Zijn nu inmiddels 6 afleveringen geweest, van de 9

2 likes

Huh wat weinig afleveringen maar? Nouja dat is tenminste wel te overzien, denk dat ik toch maar aan de torrents moet dan

Grey’s anatomy s15 e19

Samenvatting

Jeeeeemig wat een aflevering weer. Ik huil al de hele tijd! Dat moment als ze die vrouw die verkracht is naar de operatiekamer rijden en de mannen niet op de afdeling mogen komen en alle vrouwen op de gang staan, i can’t. :sob::sob::sob: En hoe ze uitlegt dat alles wat ze die avond gedaan heeft tegen haar gebruikt gaat worden, van het praten met die vent, tot haar rokje en de tequila die ze dronk. En alleen maar vrouwen in de operatiekamer en twee vrouwelijk agenten :weary: IJzersterke aflevering weer.

9 likes

Een van hun beste afleveringen imo

1 like

Ben hier gister ook mee begonnen. heb nog maar 3 te kijken. Erg leuk!!

1 like

@Dazed @Xiomara het nieuwe seizoen heeft 19 afleveringen en niet 9.

1 like

Oh echt? Dan zal er wel een break zijn na aflevering 9

1 like

Het eerste seizoen van How to get away with murder vond ik best leuk! Bij gebrek aan beter heb ik de seizoenen daarna ook gekeken, ik heb me er wel mee vermaakt hoor, maar het verhaal werd op een gegeven moment wel heel slecht, behoorlijk onrealistisch.

1 like

Htgawm vond ik de eerste twee seizoenen leuk van. Van Riverdale is het tweede seizoen ook nog wel leuk derde niet.

1 like

Dit had ik ook! Wtf echt.

1 like

En @Bellaciao

Over de Ted Bundy film

Ik vond dat het vooral gericht was op de relatie met die vrouw, ben haar naam alweer kwijt. Verder ook maar weinig over de moorden behalve op het proces. Kwam op mij over alsof ze hem als een gewone man wilden neerzetten. Ik vond de echte beelden op het einde wel een meerwaarde, hadden ze beter doorheen de film gebruikt.
Ook dat alle bekende slachtoffers pas op het einde met naam verschenen vond ik niet rechtvaardig. Leek af en toe net een komedie.

En Zac Efron was soms echt te oranje.

De film over the zodiac is wel een aanrader, staat ook op Netflix en is met Jake Gyllenhaal. Titel is “Zodiac” en focust zich op de kranten die zijn brieven kregen, stukjes van bij de politie en de moorden worden ook in beeld gebracht.

Ik ben halverwege seizoen 2 nu. Ben het helemaal met je eens wat dat dubbele betreft! Soms denk ik echt ‘ja doei, zal wel weer’ maar ik vind het wel lekker wegkijken dus ik ga de rest ook wel gewoon kijken.

1 like

Ja zodiac was beter. Hoe maak je zo’n samenvatting/spoiler?

2 likes

Ik heb de eerste twee seizoenen gekeken van overspel, vond t echt fantastisch. Ben net begonnen aan seizoen 3 maar het pakt me niet. Is het nog een aanrader om toch door te kijken?