Series & Netflix

Ik vond El Chapo wel heel erg leuk! Even inkomen misschien maar verder echt nice

Oh die moeder was echt verliefd op hem en die vader was denk ik homo of bi, maar dat kan natuurlijk echt niet in die gemeenschap. En je laat je als ouders toch niet dusdanig manipuleren dat je je kind dit aan doet? Volgens mij heeft het echt heel erg met hun geloof te maken, en ‘wat zullen de buren denken’.

Ik neem dit terug. Ben net klaar en OMG vanaf aflevering 3 was ik verslaafd. Kan niet wachten tot seizoen 2 :joy:

Kijkt iemand The Toys that Made Us? Superleuke docuserie over speelgoed, echt heel leerzaam. En nostalgisch. <3 Wij hebben net de aflevering over Barbie gekeken.

OMG op mezelf dat ik dit kijk maar ik hou ervan:

Net Spangas in Actie aangezet en het doet me ZO erg denken aan een Britse of Amerikaanse film die ik een paar maanden geleden heb gezien en ik kan er maar niet opkomen welke :open_mouth:

Het gaat dus over een high school die moet sluiten, de leerlingen krijgen dit te horen tijdens het eindfeest en besluiten dan om de school te bezetten omdat ze het er niet mee eens zijn. Die eerdere film heb ik niet helemaal afgekeken omdat het gewoon kut was. Dat zal deze ook wel zijn, maar ik herinner me de eerste paar minuten en het is gewoon PRECIES hetzelfde. Maar ik weet zeker dat ik nooit eerder Spangas heb gezien. Helaas kan ik dus nergens vinden welke film dit is.

Herkent iemand deze film?

Ik heb ook net abducted in plain sight bekeken, en wtf?? :exploding_head:

So many questions

Ik vond het zo vreemd dat na de eerste ontvoering de hele gemeenschap hem warm onthaalde, en medelijden had met zijn ‘ziekte’? En dat zijn broer niet mega-veroordelend overkwam, terwijl hij op de hoogte was van de pedofiele neigingen? En dat die nonnetjes dat hele CIA-verhaal geloofden? En dat hij slechts 1 jaar gekregen had voor de eerdere verkrachting? So many questions

Haha wtf, dat Abducted in plain sight is zo bizar!! Ik vind het nog wel een beetje een vreemd verhaal, dat zoiets gewoon heeft kunnen gebeuren. Maargoed, de tijden waren toen ook wel écht anders en onderschat niet de invloed van zo’n kleine kerkelijke gemeenschap. Maar toch… wisten jullie trouwens dat Jan een actrice is? Dat is dus haar baan, dus vandaar dat ik ook wel een beetje ging twijfelen aan de echtheid van het hele verhaal.

@vitaminwater @Daelyss Thanks!

Heb toch gekozen voor El chapo en vond opzich wel leuk de eerste aflevering dus ga wel verder kijken

Ja ik had ook liever gezien dat haar personage er niet zo veel op leek.

Ik vond Russian Doll verder wel een leuke serie, heb gisteren alles gebinged, en ik heb een beetje een crush op Alan :heart_eyes:

Ik ben er echt laat mee, ik weet het, maar ik kijk nu Sick Note en roep echt om de zoveel minuten naar mijn tv “oh no, oh shit, oh fuck”.
Zit er echt helemaal in!

En mijn schoonvader is hier aan het klussen en hij keek de eerste keren nog op, nu niet meer haha

Kijkt iemand van jullie DC Legends of Tomorrow?

Wentworth Miller speelt erin samen met zn Prison Break broer Lincoln :heart_eyes: geweldige serie! Ook zie ik Mike van Suits voorbij komen.

Yess! Ik vind die Victor (kende hem alleen van titanic) ook zo leuk haha

Grace and Frankie

ik vond het helemaal geen leuk seizoen. :frowning: Er gebeurde niks en ze maakten alleen maar ruzie de hele tijd. Had gewoon moeite om erdoor te komen. Wat jammer zeg.

Ik heb deze week Girls Incarcerated en Hot Girls Wanted gekeken en ben op zoek naar soortgelijke docu’s? Kan deze in elk geval aanraden!

Ben eigenlijk ook op zoek naar iets over feminisme of geschiedenis…

Ik vond 13th een heel goede docu, over de (juridische) positie/onderdrukking van zwarte mensen in Amerika sinds de burgeroorlog tot nu. Docu voelde niet aan als propaganda, verschillende meningen komen aan bod

Omdat ik nieuwsgierig was en ik denk dat ik niet de enige ben

Ik moest denken aan een documentaire die nog in m’n watchlist staat op Netflix en googlede de naam, en toen vond ik dit: https://www.bustle.com/p/13-feminist-documentaries-on-netflix-all-women-should-see-34176

Zitten wellicht ook nog goede tips tussen! Degene in mijn watchlist stond er niet tussen maar is 'Feminists: what were they thinking".

Qua de wat meer Amerikaanse historical/society documentaires wil ik binnenkort nog ‘Get me Roger Stone’ en Flint Town kijken.

@slurfhondje 13th klinkt ook heel interessant, die zet ik op m’n lijstje. Bedankt voor de tip!

@Revelry ik heb dat liedje al de hele week in mijn hoofd, het is zo catchy haha!

@slurfhondje @Alocasia bedankt voor de tips!

Qua geschiedenis heb ik laatst Bobby Kennedy for President gekeken (Netflix). Nu moet ik zeggen dat ik altijd een fascinatie heb gehad voor de Kennedy familie, maar eigenlijk nog niet veel wist over hem. Vond het een goede docu, veel oude beelden ook daar houd ik van.

omg dit moet ik zien