Series & Netflix

@kali mijn slechte-Nederlandse-films-filmclub komt weer samen vanavond. Na Hallo bungalow is het nu tijd voor Onze jongens. Heb je die al gezien?

2 likes

Heeft iemand: Inventor, Out for Blood in Silicon Valley docu gezien op HBO/Ziggo?
Beetje zoals onze knul van het Fyre Festival, maar dan in vrouw vorm en wat grotere schaal. :smile: Vond hem heel goed.

1 like

Ja klopt, heel bizar! En daarbij hebben superveel mensen geld verloren doordat zij (en haar partner) dit zo lang hebben laten doorgaan. Vind het heel fascinerend hoe dit soort mensen zoals zij en die Fyre Festival guy gewoon glashard kunnen blijven liegen en volhouden en hopen dat het allemaal wel goed komt :’)

De Chernobyl docu is de volgende die ik ga kijken.

Ja is Zweeds idd! Ik vond het wel duidelijk te volgen en wel vermakelijk, maar niet fantastisch.

1 like

Is iemand al begonnen aan de serie What/If? Zoja, is het wat?

ik zit bij aflevering 5 en vind het wel leuk/spannend tot nu toe!! beetje in de sfeer van you maar dan volwassener denk ik, of revenge maar minder langdradig

Renee zellweger acteert echt heel goed

1 like

Ik ga zelf ook alle slechte Nederlandse films af en vond Onze Jongens heerlijk fout en best grappig.

1 like

Weet iemand nog leuke Spaanse series op netflix?

Heb je Gran Hotel al gezien?

Nog niet!

Velvet!

1 like

Heb je O sabor das margaridas al gezien? Echt goed vind ik!

1 like

La casa de papel?

Edit: en narcos ofcourse:)

1 like

Die Chernobyl filmserie vind ik echt heel interessant maar ook echt heel heftig om te zien, heb er zelfs over gedroomd :’) Heb al vaker documentaires over de gebeurtenis bekeken, maar dit is echt anders. Zijn nu 3 afleveringen uit en er komen er binnenkort nog 2.

2 likes

El recluso

1 like

Voor degenen die dynasty kijken. Wat vonden jullie van de finale?

Is Liam nu echt dood? Dat Trixie in het meer lag, vond ik wel voorspelbaar aangezien zij nog niet eerder te zien was in de afleveringen. Maar wie is die andere dode persoon? Ik erger me echt dood aan die Adam. Hoe kan je zo raar en psycho zijn? Hoe zit het tussen de moeder van Jeff en Blake?

2 likes

Aah ik zag laatst de trailer, is dit een docu of meer een serie?

Het is eigenlijk gewoon een film (gewoon compleet nagespeeld - maar wel heel goed!), die in 5 delen is opgesplitst.

Velvet en velvet collecion
Geen Hotel
Las chicas del cable
Narcos ( laat el chapo maar achterwege)
Cois mas Linda( is Braziliaans, dus de taal is Portugees maar toch een aanrader)

1 like
Spoiler laatste aflevering Dynasty

Zooo wat een sicke seizoensfinale zeg!! Plottwist in plottwist in plottwist. Ik hoop niet dat Liam dood gaat, vond ze net leuk samen :frowning: En wie dat andere lijk is weet ik ook niet… Steven?

Ik erger me ook dood aan Adam, zo creepy. Vraag me af waarom die moeder van Jeff ineens die badge van Adam had teruggepakt? Vond het net een goed plan haha. Nu kunnen we weer 100 jaar wachten op een nieuw seizoen natuurlijk.

2 likes