Series & Netflix

Als je een bericht typt is er op het laatste een tandwieltje, je kan daar op klikken en dan “details verbergen” of “Blur spoiler” kiezen

1 like

Top! Dank.

1 like

Oke dank je! Dan ga ik er morgen weer mee verder

Klaar met Undercover! Als je het slechte Brabants kan negeren is het echt een goeie serie.

3 likes

Gisteren begonnen met Dead to Me, best leuk :slight_smile:

Ik ben gister ook begonnen aan Dead to Me! Alleen de eerste 5 minuten dacht ik al dat zij wat te maken zou hebben met die aanrijding en gezien de laatste minuut van de eerste aflevering is dat ook zo. Denk dus niet dat het nog spannend gaat worden, maar opzich wel vermakelijk.

Ik ben homecoming aan het kijken, die documentaire van Beyoncé. Ik heb zeker 30 minuten zitten nadenken over de outfits. Hoe kan het dat ze eerst geel dragen en dan roze. Het duurde veel te lang voordat ik doorhad dat het 2 avonden waren :laughing:

7 likes

Hahaha dat had ik ook! Ik dacht heel even snel nog dat de kleur van de outfit veranderde door het licht :crazy_face:

3 likes

Ik heb Bonding even tussendoor gekeken. Vond het eigenlijk wel grappig en lekker wegkijken door de korte afleveringen.
Verder ben ik eindelijk begonnen aan Westworld seizoen 2! Wat een bizarre serie is dat. Kijkt iemand hier dat ook?

1 like

ook net afgekeken, goed mee vermaakt! en ik zet in op een 2e seizoen.

1 like

Ja hoop het wel!

1 like

Ik ben bij aflevering 3 van Undercover en het is echt leuk! Heb ik niet snel bij Nederlandse series.

3 likes

Dit dacht ik tot nu :joy:

Ben overigens bezig met Undercover, goeie serie! Vind het echt een aanrader.

5 likes

Blijven kijken alleen al vanwege Fedja!

2 likes

Ik wil Chambers kijken, maar ik weet niet of het ‘te spannend’ voor mij is om alleen 's avonds te kijken. Schrikmomenten vind ik niet erg, maar zijn ook ‘enge’ dingen te zien in die serie?

Waar kijk jij Westworld?

HBO! In tijden van Game of Thrones neem ik altijd een extra abo op Ziggo.
Maar volgens mij kun je het ook kijken op popcorntime

He lekker snel reactie! Ah HBO, ik wil zoooo graag HBO maar wij hebben KPN. Ik mis alles van GoT ook :frowning: En Popcorn enzo gebruik ik niet.

1 like

Ik vind ‘demonische’ dingen heel eng, en de typische horror geesten met zwarte tanden, lang haar enzo

Pff ja ik vind het zo stom dat Ziggo het alleenrecht heeft op die zender.

1 like