Series & Netflix

Iemand black summer gekeken? Mn vriend en ik hebben net de laatste afl gezien en zitten nu echt van wtf hebben we naar gekeken :scream: wat een aparte serie zeg

1 like

Maar apart in positieve zin of meer what the fuck did I just watch - mehhh?

Van Black Summer ging ik gelijk door naar Z-Nation. Spannende serie.

1 like

ik kijk niet vaak series, heb er in totaal 4-5 gezien denk ik. heb er niet zo veel tijd voor merk ik en vind ik best jammer want deze series heb ik gezien:
sinister, the killing (Linden, Holder… <3) , the missing, the rain en nog een spannende
en MAN wat trokken die mijn aandacht, zo spannend enzo

ben nu bezig met peaky, maar meer ā€˜op de achtergrond, wanneer ik er zin in heb’ niet omdat het zo rete spannend is dat ik maar blijf kijken haha. maar doe er inmiddels maanden over
nav dit topic begonnen aan Vloedgolf, maar mehh… trekt me nog niet echt? dacht dat het echt zo spannend was als dat ik gewend ben van the killing enz maar ik kom er niet echt doorheen… aflevering 3 volgens mij

dus… heeft iemand een goede tip

oh huh haha dom van mij… ik bedoelde met Vloedgolf => Springvloed hahaha

en oke the bridge wordt al steeds aanbevolen aan mij via netflix, thx!

2 likes

Dynasty finale is dat niet die ene vent die Blake toen had doodgeslagen, omdat hij dacht dat hij die ex van Cristal had geschoten waardoor zij de baby verloor?
Ik vond dat van Trixie wel erg raar opeens. Sowieso waarom gooi je allemaal lijken in je eigen vijver? Ik denk dat die moeder die manchetknoop van Adam heeft gepakt, omdat ze Jeff alleen heeft weggewerkt voor Blake en hij haar echt niet blijft betalen als zij zijn zoon erin luist. Ze had sowieso geen politie gebeld, dus waaschijnlijk gaat niemand denken dat Jeff vermoord is

1 like
Dynasty finale

Ze had toch juist wel de politie gebeld? Dat ze haar zoon voor vermist opgaf?

Ja toen Fallon dat verhaalt vertelde over Trixie dacht ik al gelijk dat we daar meer over zouden zien en ja hoorrrr. Zou wel goed kunnen van dat lijk ja, alleen zei Blake niet zoiets van: ā€œvan deze weet ik niets afā€.

Dynasty dat dat Blake juist bij het tweede lijk zei dat hij er niks van wist (Trixie) dus. Maar die man kan ook goed totaal iemand anders zijn inderdaad. Het leek alsof die moeder nep had gebeld, aangezien je ook in het stukje zag dat ze midden in haar zin had opgehangen en zo’n apart sneaky hoofd erbij trok. Maar dat kan inderdaad ook zijn omdat ze zogenaamd zo erg in shock is om deze situatie aan te treffen dat ze heeft opgehangen

1 like

Ahh dan moet ik dat echt gaan kijken! Love revenge. Zo jammer dat ik dat nergens meer kan vinden.

Staat ook op videoland!

1 like

@HvO @Fairytale jullie zijn mij mijn helden!

2 likes

Ik ben begonnen aan Dead to Me, tot nu toe heel leuk! En ik zag reclame van What If, van de makers van Revenge. Dat wordt de volgende denk ik!

1 like

Ik ben een paar weken geleden begonnen aan Schitt’s Creek en ben nu al bijna door de vijf seizoenen heen. Aanrader als je Arrested Development leuk vindt, beetje dezelfde droge humor.

2 likes

Ik kijk What If, maar snap nog altijd niet zo goed waar het naartoe gaat. En ik vind het zo jammer dat Renee Zellweger al die ingrepen heeft laten doen, ik herken haar bijna niet meer

Eigenlijk was het best slecht! B acteurs en denk weinig geld qua productie. Wat ik wel vet vond was het filmen in hoofdstukjes en het samenkomen van verschillende verhaallijnen!

1 like

Ik had ook alleen eind juni gevonden (toevallig laatst een heel lijstje gemaakt van nieuwe seizoenen van series die binnenkort uit komen :yum:)

1 like

Ik wil zo graag een nieuwe serie starten, maar zoveel series gaan alleen maar over drugs, criminaliteit of zijn eng. Ik wil gewoon iets als Gossip Girl/ Modern Family/ Friends/ Suits? Iemand dƩ tip daarvoor? :biggrin:

Jane the Virgin al gezien? Echt een typische vrouwenserie, maar met hele leuke humor! Oh en Orange Is The New Black, ook echt een heerlijke serie.

1 like

Er komen de komende maanden dus echt veel nieuwe seizoenen van series die ik allemaal volg:

5 juni Black Mirror
Eind juni 13 Reasons Why
21 juni Dark
4 juli Stranger Things
19 juli Casa de Papel
26 juli Orange Is The New Black
Ergens augustus Atypical
Ergens september Disenchantment
Begin november Rick & Morty

13 likes

Nooo komt er nog eentje aan! Dit moet seizoen 5 zijn geloof ik, deze wordt de laatste inderdaad :disappointed_relieved:

1 like