Series & Netflix

Ja, ik ook! En wil best Ziggo betalen zodat ik die bij mijn KPN in het pakket krijg, zoals dat bij Ziggo Sport ook kan, maar dat werk bij HBO via Ziggo helaas niet zo.

1 like

Ik ben daar ook aan begonnen. Ben nu bij de derde aflevering. Erg leuk. Sowieso is Christina Applegate fantastisch. Ben benieuwd naar de rest. Lekker kort dus het kijkt zo weg :slightly_smiling_face:

1 like

Ik ben nu bijna klaar met Undercover, vind het een hele toffe serie, maar ik vind het camerawerk ook echt goed. Toen die ene aflevering van The Haunting of Hill House waar een hele aflevering in 1 shot wordt gefilmd, die tactiek doen ze hier nu ook in sommige scenes en ik merk dat ik dat zo goed gedaan vind. Je wordt daardoor echt meegezogen in dat wereldje. En love Tom Waes.

4 likes

Dead to me in 2 dagen gekeken, prima serie wel. :ok_hand:t2: Kijkt lekker weg en afleveringen zijn niet zolang.

3 likes

Ik heb undercover in twee dagen uitgekeken en ben nu de nieuwe aflevering van the 100 aan het kijken, maar het is allemaal zoo vaag en lang geleden

1 like

Inmiddels bij seizoen 6 GoT. Het schiet al op!

1 like

Haha ik ook. Einde wel beetje voorspelbaar door wat die buurvrouw zei maar keek inderdaad wel lekker weg. Benieuwd of er nog meer afleveringen komen.
Na Jane en Dead to Me weer op zoek naar een nieuwe serie. Undercover veel getipt zie ik hier.

Omg op mezelf. Net Someone Great gekeken en ik moest huilen. Zeg me dat ik niet alleen ben???

2 likes

Ik vond hem erg leuk en heb echt een zwakte voor zulk soort films, maar huilen zat er niet in bij dezešŸ˜›

Ik lees hier veel enthousiasme over Undercover maar ik ben zo iemand die Nederlandse films en series echt altijd bagger vind, maar ik word nu toch nieuwsgierig.

Ik houd echt enorm van (slechte) Nederlandse series en films, maar dit is wel een ander niveau hoor! Zit goed in elkaar.

1 like

amai

2 likes

Haha ik heb ook de ondertiteling aanstaan.

4 likes

Ik ook! Late reactie maar ik ben echt teleurgesteld. Zijn hele motief voor het moorden (een obsessie met zā€™n ex) is weggelaten, en je komt niks te weten over die zaak. Dat hij Liz heeft geprobeerd te vermoorden is ook gewoon weggelaten.

1 like

Ik heb even een netflix break gehad en wil nu weer wat leuke series/films kijken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Iemand nog leuke tips als je van spannend houdt? Vond The OA / the Rain / Birdbox / The Missing allemaal goedā€¦

The rain komt een nieuw seizoen van, op 17 mei (:

3 likes

Dark vond ik spannend!
The bridge is ook erg spannend. En misschien vind je Fargo dan ook wel leuk (is wel wat trager dan alle eerdergenoemde dingen).

1 like

Ik ben bezig met gevoel voor tumor en vind het een goede serie, alleen vind ik die verhaallijn met die ouders stom en slecht geacteerd.

Haha ja dat vond ik ook.

hoewel ik het wel helaas, herkenbaar vond.

1 like

Meh, ik werd al helemaal enthousiast, maar hier blijkbaar morgen pasā€¦ ah well, iets om naar uit te kijken :smile:

1 like