Series & Netflix

@RupiKaur Vind ‘Seeing Allred’ ook wel zo’n docu op Netflix die in het lijstje zou passen! Vond zelf heel indrukwekkend wat zij heeft gedaan voor vrouwenemancipatie en die rechtszaken tegen Bill Cosby en Tr ump.

Janken om het einde van The Bridge, ik wil niet dat het voorbij is :sleepy:
Ik las net in interviews dat de actrice die Saga Norén speelt niet terugkomt, dus als er toch ineens een nieuw seizoen komt wil ik niet kijken :tired_face:

Spoiler? :sob:

Oh, dat is geen spoiler over het einde van de serie, trust me! Mijn opmerking slaat op het feit dat de actrice in interviews heeft aangegeven te stoppen met de serie, dus als The Bridge al met een vijfde seizoen komt, zit zij er sowieso niet in. :disappointed_relieved:

Jaaa ik vond de muziek sowieso heel goed. En dat liedje zit nu al een week in mijn hoofd :’)

Ik ben voor de derde keer Prison Break aan het kijken en het blijft leuk. Een van mijn favorieten. Heb het 5e seizoen nog niet gezien, dus ga die er nu meteen achteraan kijken.

Ik las gisteren dat er waarschijnlijk een seizoen 6 komt van PB. Nog meer Michael :heart_eyes:

Ja ik hoorde het, echt leuk! Wel mega ongeloofwaardig altijd allemaal, maar ik vind de karakters zo leuk om bezig te zien

Weissenseeeeee leute

Kijkt iemand ook Grey’s Anatomy gewoon op de tv dinsdagavond? Ik heb letterlijk 3 min gehuild om dat einde haha

Ik ben begonnen aan Pose en ik vind het fantastisch

Ja, ik had hetzelfde. Alleen zat ik wel te wachten op een twist. Dat daar ineens iemand bij zou staan waarvan je het zeg maar niet verwacht.

Welke serie is te vergelijken met The Killing? Ik vond Linden en Holden echt zalig. Tot nu toe mijn favoriete serie op Netflix. Happey Valley, Doctor Foster, Green Leaf vond ik ook super. En verder vind ik crime docu’s ook heel interessant.
Nog tips iemand? Is the bridge goed?

Ik kijk nu yummie mummies en ga helemaal stuk. Zo slecht. Zo grappig.

Iemand tips voor m’n vriend en mij?

Wat we tof vinden: Vikings, La Casa de Papel, The Alienist, Peaky Blinders, the 100, Sherlock, Homeland, Designated Survivor, House of Cards, Hannibal, Narcos, The Bridge, Stranger Things

Wat we niks vonden: Russian Doll, Mindhunter, Mr. Robot, The Bodyguard, Westworld, Fargo

The Blacklist, The Walking Dead en Arrow beginnen we saai te vinden en Black Mirror is vet voor af en toe, want heftige thematiek.

We dachten aan Dark of Gomorra misschien…

Aanraders of afraders?

Me too!

Weet niet of het per se op netflix moet staan, maar misschien is blindspot iets voor jullie! Of sons of anarchy, dexter, breakout kings, the mentalist. Ik heb wel maar een paar series gezien die jij noemt dus kan heel goed dat jullie het alsnog niets vinden.

Dark vond ik wel tof, was alleen niet zo overtuigd door het einde maar vond het verder wel goed! En misschien is The Sinner ook wel wat voor jullie? En volgens mij vonden een aantal mensen die ik ken die ook wel dingen uit jouw rijtje hebben gekeken, Lucifer ook tof. Maar heb het zelf niet gekeken dus durf er niet voor te vouchen haha.

Ik vind Gomorra echt een aanrader! En zie hieronder Lucifer dat is echt mijn favo serie ever

Thanks! Vooral Sons of Anarchy spreekt me heel erg aan uit dit lijstje!

@Dazed Ik noteer beide! Bedankt!

@lipkip Haha ik begin nu wel benieuwd te worden naar Lucifer, erg bedankt!