Staat ook op videoland!
Ik ben begonnen aan Dead to Me, tot nu toe heel leuk! En ik zag reclame van What If, van de makers van Revenge. Dat wordt de volgende denk ik!
Ik ben een paar weken geleden begonnen aan Schitt’s Creek en ben nu al bijna door de vijf seizoenen heen. Aanrader als je Arrested Development leuk vindt, beetje dezelfde droge humor.
Ik kijk What If, maar snap nog altijd niet zo goed waar het naartoe gaat. En ik vind het zo jammer dat Renee Zellweger al die ingrepen heeft laten doen, ik herken haar bijna niet meer
Eigenlijk was het best slecht! B acteurs en denk weinig geld qua productie. Wat ik wel vet vond was het filmen in hoofdstukjes en het samenkomen van verschillende verhaallijnen!
Ik had ook alleen eind juni gevonden (toevallig laatst een heel lijstje gemaakt van nieuwe seizoenen van series die binnenkort uit komen )
Ik wil zo graag een nieuwe serie starten, maar zoveel series gaan alleen maar over drugs, criminaliteit of zijn eng. Ik wil gewoon iets als Gossip Girl/ Modern Family/ Friends/ Suits? Iemand dé tip daarvoor?
Jane the Virgin al gezien? Echt een typische vrouwenserie, maar met hele leuke humor! Oh en Orange Is The New Black, ook echt een heerlijke serie.
Er komen de komende maanden dus echt veel nieuwe seizoenen van series die ik allemaal volg:
5 juni Black Mirror
Eind juni 13 Reasons Why
21 juni Dark
4 juli Stranger Things
19 juli Casa de Papel
26 juli Orange Is The New Black
Ergens augustus Atypical
Ergens september Disenchantment
Begin november Rick & Morty
Nooo komt er nog eentje aan! Dit moet seizoen 5 zijn geloof ik, deze wordt de laatste inderdaad
Oitnb laatste seizoen komt 26 juli online.
Ik kan alleen maar naar haar lippen kijken. Brrrr
Omg jezus zit Piper nog steeds in de gevangenis
New Girl, The Good Place, Grace and Frankie als je die nog niet hebt gezien!
Chernobyl is echt een aanrader.
Ik zal een van de weinige zijn, maar ik vind 13 reasons zo’n intens slechte serie. Waardeloos geacteerd, typische mainstream teen cast, en bovenal een ontzettend slecht en populistisch verhaal. #sorrynotsorry
Ben nu Chernobyl aan het kijken. Enorm indrukwekkend en zo verdrietig
Jaaa ik heb nu al zin in juni/juli. Handmaids tale komt ook 6 juni weer!
Ik ga morgen beginnen aan what/if.
Ja ik vind 13 reasons why ook geen goede serie. En toen kreeg ik naar mn hoofd geslingerd dat ik geen empathie heb
Ik vind What/if zo slecht. Doet me denken aan een boeketreeks/50 shades of Grey. Ben nu bij aflevering 5. Weet niet of ik het volhou.