Oitnb laatste seizoen komt 26 juli online.
Ik kan alleen maar naar haar lippen kijken. Brrrr
Omg jezus zit Piper nog steeds in de gevangenis
New Girl, The Good Place, Grace and Frankie als je die nog niet hebt gezien!
Chernobyl is echt een aanrader.
Ik zal een van de weinige zijn, maar ik vind 13 reasons zo’n intens slechte serie. Waardeloos geacteerd, typische mainstream teen cast, en bovenal een ontzettend slecht en populistisch verhaal. #sorrynotsorry
Ben nu Chernobyl aan het kijken. Enorm indrukwekkend en zo verdrietig
Jaaa ik heb nu al zin in juni/juli. Handmaids tale komt ook 6 juni weer!
Ik ga morgen beginnen aan what/if.
Ja ik vind 13 reasons why ook geen goede serie. En toen kreeg ik naar mn hoofd geslingerd dat ik geen empathie heb
Ik vind What/if zo slecht. Doet me denken aan een boeketreeks/50 shades of Grey. Ben nu bij aflevering 5. Weet niet of ik het volhou.
Ja dat deed ze beter!
Plan coeur is een leuke “hersenloze” serie, ideaal om gewoon te kijken en te lachen (Franstalig). Lucifer vind ik ook heel leuk en grappig. Is wel een politieserie, maar de nadruk ligt helemaal niet op misdaden oplossen.
Ik kijk nu ook maar de acteurs die Brabants spreken zijn toch ook Brabants?
(Niet dat dat wat zegt want ik kan het ook niet echt haha.)
Ik ben van het weekend begonnen aan Years and Years en vind 'm tot nu toe (zijn twee van de zes afleveringen geweest) echt super sterk! Het is een beetje een Black Mirror-achtig sfeertje maar dan veel dichterbij in de tijd, veel referenties naar dingen die nu ook al spelen en hoe ze zouden kunnen ontwikkelen en de algemene beklemmende sfeer is echt supergoed weergegeven. Je volgt een familie door de jaren heen, verder wil ik nog niet teveel verklappen.
Ik kijk 'm via HBO, in Nederland denk ik via Ziggo te zien!
Nee, ik dacht alleen Tim Haars die ook in New Kids zit, maar die heeft maar klein rolletje. Rest volgens mij niet!
Frank Lammers sowieso ook! Maar Elise Schaap dan weer niet geloof ik.
Ja ook al wel! Maar niet zo sterk als nu. Misschien vind jij het wel leuk hoor!
Op de een of andere manier kan ik niet zoeken in een topic.
Ik hoor graag tips over HBO series. Oud en nieuw maakt niet uit!
Big Little Lies!
@Crystalfire @Vriendelijkegroet38 @Riley @slurfhondje @Frambozentaartje @voortaan Wow allemaal, thanks voor de tips zeg! Echt heel fijn, mijn to watch lijstje is zeker gevuld
Ik ben nu bij aflevering 6 van what/if, maar eigenlijk vind ik het steeds meer lijken op een overdreven soap. Wel jammer, want de eerste 2 afleveringen vond ik echt leuk! Ik ga het wel afkijken, want ben nu wel benieuwd hoe alles afloopt.
Oh en die hoofdrolspeelster vind ik heeel irritant, hoe ze praat vooral.