Series & Netflix

Ik vind Chambers zo tegenvallen. Ben nu halverwege aflevering 8 en ik kan niet meer. Wil iemand in een spoiler vertellen wat er met Becky is gebeurd en hoe het afloopt?

Duitsland. Ze hebben blijkbaar een dag nodig voor de nasynchronisatie, en de Engelse versie dan alvast online zetten kan schijnbaar niet :roll_eyes:

1 like

Npo heeft een leuke serie, Morton heet ie! Beetje een house of cards idee, ga straks de laatste aflevering kijken :sweat_smile:

Vond dit trouwens nou echt een teleurstellende nieuwe aflevering van the 100. Had na de laatste aflevering van vorig seizoen een beetje hoop gekregen.

Ik kan aan de hand van de trailer van Dead to me niet echt goed inschatten wat het voor iets is? Sommige stukjes lijken comedy, maar ook weer niet haha

Haha tnx! Vet wazig wel :sweat_smile:

1 like

Het is echt heel saai en totaal niet spannend, al was dat wel de bedoeling denk ik. Soms wel grappig

1 like

Het blijft een beetje een herhaling van zetten, indringers uit de ruimte, bewoners op een wereld, ruzie, stralingsellende, alleen nu 100 jaar later :stuck_out_tongue:

2 likes

In de omschrijving staat dit:
A series about a powerful friendship that blossoms between a tightly wound widow (Applegate) and a free spirit with a shocking secret.

En dat klopt wel. Het is wat luchtig maar met een spannende twist ofzo? Beetje als You (gezien?) maar dan leuker. Lastig te omschrijven maar het kijkt lekker weg! En scoort hoog op IMDB.

Het nieuwe seizoen van Lucifer staat op Netflix dus ik ga de aankomende vier dagen lekker bingen!

2 likes

Jaa idd, zit echt weinig nieuws tussen.

Spoiler

Vond de dood van Shaw ook echt zo raar? Was echt uit het niets en ze gingen gewoon vrolijk verder.

1 like

wtf die nieuwe aflevering Riverdale :fearful: the farm finally exposed

1 like

Ik ben net begonnen met Westworld, ben halverwege seizoen 1. Wat een geweldige serie!! Verdient meer hype, of ik heb die toen niet meegekregen haha.

Offtopic: love je username hahaha

3 likes

Ik ben tijdje geleden afgehaakt door al die gare gargouilles en shit. Is het nog de moeite?

De nasynchronisatie :sob:

1 like

I know right? Gelukkig wel steeds meer plekken waar je films gewoon OV of OmU kunt zien (verheug me al op mooier weer en Freiluftkino!), maar vooral bij amazon soms dingen alleen in het Duits beschikbaar :roll_eyes: Over amazon gesproken, ik was op Netflix aan het zoeken naar Lucifer, blijkt dat dit vierde (door Netflix geproduceerde) seizoen hier op amazon staat, en dus niet op Netflix. Weird. Maar ik ga zo maar eens beginnen!

1 like

Jaaa de Freiluftkino! :heart_eyes: Ik hoop inderdaad ook dat deze trend doorzet en dat de Duitsers aan de ondertiteling zullen gaan wennen. Zou echt heel veel schelen. Ik kijk geen Lucifer, maar als dat seizoen in NL wel op Netflix staat zou je als je weer eens in NL bent de afleveringen kunnen downloaden op een oude telefoon en dan je internet meteen uit kunnen zetten. Dan kun je het in Berlijn weer terugkijken zonder dat de downloads verlopen (men zegt dat dit ook werkt zonder je internet uit te zetten maar ik vertrouw het niet) :grimacing:

Veel plezier!

1 like

Ik kijk nu The Assassination of Gianni Versace, erg goed! Heerlijk die 90s sfeer en zit goed in elkaar tot nu toe.

5 likes

Op zich wel effectief dus, want dit gebeurde bij de echte Ted Bundy ook :stuck_out_tongue:

2 likes

Het tweede seizoen vond ik (helaas!) echt niet zo boeiend. Ik ben er wel aan begonnen (op npo), maar na een paar afleveringen ben ik afgehaakt.

1 like