Series & Netflix

Ooh, echt leuk!

Vond ik ook mooi gefilmd, die serie. Maar wat vind jij van de actrice die de hoofdrol speelt? Ik vond haar echt slecht spelen, zeker in vergelijking met Matthew Goode die ik wel goed vind. Ook haar accent vind ik totaal niet overtuigend.

Iemand al aan dirty John op Netflix begonnen? Trailer zag er wel spannend uit en is gebaseerd op waargebeurd verhaal.

Twee afleveringen gekeken maar vond het niet heel veel aan of spannend.

Waarom kijk ik altijd Grey’s Anatomy terug als ik net mijn make-up heb opgedaan. Zat ik weer te janken met mascara op mijn kin.

Ik heb net de nieuwe afleveringen van Suits gezien. Ik vind het lachwekkend dat letterlijk elke scene dramatisch is. Elke scene stemverheffingen, dramatische stiltes, muziek en op het eind van de scene een dramatische uitsmijter.

Haha! Ik kijk het vaak als ik ga eten. Ook niet ideaal :rofl:

Het is de laatste seizoenen net GTST

Ik zag ergens ‘nailed it’ voorbijkomen en ben nu de eerste aflevering aan het kijken en I love it! De aflevering duren ook maar 30 minuten dus dat is fijn kijken. Soort slechtere versie van HHB :")

Ik vind haar wel leuk eigenlijk! Accenten herken ik niet zo snel dus dat zou goed kunnen

Haha ja en de hele dat “GOD DAMN” overal tussendoor.

Ik kijk Dating Around. Wie ook? Ik vind het wel leuk.

Ik ben er net aan begonnen, ben halverwege aflevering 2. Vond die man vanaf het begin al super vervelend. Wel een beetje jammer dat ik een tijd geleden al over hem had gelezen en dus weet hoe het afloopt, maar ja. Wel prima dat het maar acht afleveringen zijn.

Podcast is stukken beter, maar het verhaal is erg bijzonder. Ik heb de serie al gezien een tijdje terug en hoe erg ook, vind ik debra best naïef.

Iemand begonnen met ‘the umbrella academy’? Ik vond de trailer zo chaotisch. Weet niet zo goed wat ik kan verwachten.

Ik vind t wel leuk! Hou van Ellen page.
Ben gister begonnen met kijken en nu bij aflevering 6,maar ben begonnen met kijken met Mn date dus nu kan ik pas verder als ik hem weer zie.
Vriendin van mij is ook bij die aflevering en gister gestart dus ook positief.
Moet wel zeggen dat hun beide van Marvel achtige dingen houden en ik niet perse, daar heeft dit wel wat van weg namelijk, maar vind t wel leuk!

Oh marvel vind ik ook leuk! Dan ga ik een gokje wagen haha. Ja ellen page is leuk!

Ik kijk La Treve (Belgische serie, echt een aanrader) en de hoofdrolspeler lijkt echt enorm op Gregor van Mascha, vòòr zijn haartransplantatie dan

Ben inmiddels halverwege en vindt het best spannend (en ik ben echt een pussy).

Ik vind dirty john zo mega saai. En die vrouw zo naif en die dochters zo overdreven. Heb mezelf gemarteld met 4 afleveringen en die half door gespoelt en toen de laatste aflevering gekeken. Maar nee ik vind het niks haha