Series & Netflix

Mecanisimo vond ik leuk! Is wel Braziliaans, gaat over corruptie

Wanneer komt nu het nieuwe seizoen van The Sinner op Netflix? Zou toch per 1 augustus al zijn?

1 like

Ik wacht eigenlijk met smart op seizoen 3 van The Affair.

Waar kijk je dat? :open_mouth:

Ik stuur je even een bericht!

1 like

Volgens mij in augustus in Amerika, tenminste dat was vorig jaar en toen was het eind oktober/begin november hier online!

Wie weet waar ik Brooklyn Nine-Nine seizoen 5 kan kijken?:grimacing: Ik heb zojuist s1 tm 4 op Netflix gekeken. Need more!

Ik kijk “i am a killer” en ik vind het zo intrigerend en interessant allemaal

2 likes

Jaa vond ik ook. Bij sommigen kan ik geen empathie voelen, maar bij anderen
 wow. Ik vind dat echt de kracht van de serie. Dat je in het begin denkt “wat ben jij een gore paardenlul”, maar dan meer kanten van het verhaal hoort en er meer bekend wordt over het verleden van de gevangene en dat je er eigenlijk achterkomt dat die mensen ook op een bepaalde manier slachtoffer zijn. Knap gemaakt.

2 likes

Vond ik ook! Heb alles alleen zo snel gekeken dat ik er nu alweer door heen ben :roll_eyes:

Ik kijk nu la casa de papel maar dit is net als orange is the new black dat iedereen opeens met elkaar gaat seksen. Doe niet.

Ik zit nu in seizoen 2 van Peaky Blinders en moest mezelf net dwingen te stoppen met kijken. (Aflevering 2 nu.) Thomas. :heart:

Yas yas!!! Wanneer op netflix?

er komt een nieuw seizoen van The Hills op MTV! Het zou zonder LC zijn, maar wel met Whitney, Spencer, Heidi, Audrina en Jason (zegt US Weekly toch)

9 likes

Dit wordt echt iets waarvan je weet dat het nooit meer “zoals toen” wordt maar toch gaat bingewatchen haha. Heerlijk, kom maar door.

Ik ben hier wel benieuwd naar!

12 likes

Oh daar kan ik me nu al op verheugen haha.

Heerlijk. Die kleur rood, een bos op de achtergrond en een witchy theme. :woman_mage:

1 like

Love it! Lekker herfstig.

Kijken mensen hier Sharp Objects?

1 like

Ik wil er binnenkort aan beginnen want ik vond het boek zo leuk haha. Is het wat?