Series & Netflix

Jaa had het meteen gezien toen ik lost opzocht op wikipedia, haha. Kei leuk!! Misschien ga ik het wel kijken, het klinkt interessant.

1 like

Jaaa, Lost is mijn favoriete serie ooit! Die acteur is echt fantastisch, hij komt er wel pas in seizoen 2 echt in.

3 likes

Het is vast omdat ik ongesteld ben maar ik moet af en toe wel wat traantjes wegpinken bij de nieuwe afleveringen van Atypical.

5 likes

Ja he… ik vind Dwight ook wel leuk :slight_smile:
Helaas nu wachten op het nieuwe seizoen :frowning:

1 like

Oh nice! Ik kijk nu El Chapo en daar komt Escobar ook in voor maar ik vind die uit Narcos ‘de echte’

3 likes

Ik ben er al 2 keer mee begonnen maar ik kom er na een tijdje niet meer doorheen?

ja, lost is leven. See you in another life brother.

1 like

Ik vond el chapo niet zo leuk.

Ik vind hem ook minder, kom er minder snel in.

1 like

Ik kijk Inferno en hij is pas 30 min bezig maar ik word er zo bang van over de wereld. Loopt het goed af? :frowning: Durf eigenlijk niet meer.

Je kan het eventjes lezen op wikipedia?

Maar dan heb ik meteen alle spoilers. Wil alleen weten goed einde ja of nee.:crazy_face:

Het eindigt goed

Thanks <3

1 like

Ik ben bijna aan het eind van eerste seizoen van the 100. En ik hoop dat al die chicks onvruchtbaar zijn want babies is wel het laatste wat ze kunnen gebruiken denk ik.

3 likes

Ja, maar ben na 1 aflevering gestopt :sweat_smile: toch niet zo.

Haha ja ik dacht ook al. Zouden ze condooms mee hebben genomen uit de ruimte? Ik ga zo beginnen aan afl 2 van seizoen 2 en so far nog geen baby’s

2 likes

Ik zit halverwege aflevering twee nu volgens mij
En het boeit me tot nu toe ook nog niet sterk genoeg…

Blegh, de trailer was zo veelbelovend hahaha baal daar altijd van.

Trouwens ook héél irritant dat al die chicks in the 100 hun haar los hebben. Wie doet dat nou. Eerst wat je doet als je je klaar maakt voor battle is toch je fucking haar omhoog!

7 likes