Series & Netflix

en geen okselhaar!

Misschien zijn we over 1000 jaar wel zo ontwikkeld dat los haar niet meer irritant is en we geen okselhaar meer hebben. Ik zou ervoor tekenen.

1 like

holy shit ouwe, ik ben nu bij afl3 van seizoen 2. sicke shiiiit

The 100 S2E2 / 3

Ze zit nu in die kooi met Anya. Maar waarom praat ze niet met haar! Vraag haar wat er in godsnaam gaande is daar.

1 like

Ik ben in de greep van Reign geraakt maar het begint nu wat in herhaling te vallen (aflevering 11 ben ik, seizoen 1)…

@Filia hoever ben jij inmiddels?

Omg we lopen echt bijna gelijk. Ik ga nu beginnen aan afl 3 dus ik durf je spoiler nog niet te lezen. Ik meld me over 40 min weer :nerd_face:

1 like

Ik moet nu in de trein! Ik ga straks verder kijken, was pas op drie min van afl drie

Ja ben ik weer!

Samenvatting

Ik denk dat Anya in die kooi ook geen flauw idee had van wat er allemaal aan de hand was.

spoiler afl 3

Aah yes ik wist dat lincoln nog zou leven!

Vond dit wel zo’n hallo wat gebeurt hier allemaal aflevering, weet niet waar ik moet beginnen met omg-en haha

Oh en waar was Thelonius nou beland met zn raket? Ik dacht eerst ergens op de maan of een andere planeet ofzo, maar t was wel aarde toch? Hoop dat dat in afl 4 weer terugkomt.

Ja ik heb m ook gezien!

The 100 s2 afl 3

Man ik snapte er helemaal niks van. Kennelijk heb ik ook gemist dat Lincoln weg was. Maar als ik het goed begrijp werken de mensen en de reapers samen? De reapers vangen grounders, die de mensen weer gebruiken voor hun bloed? Wat hebben de reapers daar aan? En Thelonius is me ook onduidelijk. Vond het sowieso wel rare toeval dat ze steeds in dezelfde vierkante kilometer landden. Dat moest een x fout gaan natuurlijk. Ga nu 4 kijken!

The 100 t/m S2E04

Thelonius is meteen start van afl 4 dus dat wordt wel duidelijk haha. Ik ga er vanuit dat hij uiteindelijk wel bij de rest terecht komt maar ben benieuwd hoelang dat gaat duren.

Volgens mij tolereren die bergmensen en de reapers elkaar. En ik denk dat de reapers mss ook wel grounders naar de bergmensen toebrengen. Lincoln was iig ook meegenomen door de reapers (net nadat Octavia hem had geruild voor die grounder/vriend van Lincoln) en later zag je hem bij de bergmensen. Dus ik gok dat de reapers hem en die andere grounders naar de bergmensen toe hebben gebracht.

De bermensen gebruiken iig het bloed van de grounders om te genezen van de straling (wat ze dan oogsten noemen geloof ik, geen idee wat ze met Lincoln gaan doen want die moest ergens anders heen zei ze toch?) en de reapers krijgen dan terug wat er over is en eten ze dan op, ik dacht iig dat die reapers een soort kannibalen zijn.

1 like

Hahaha ik heb nooit verder gekeken dan aflevering 1 :joy:

Ja echt he ik ook! Weet niet precies wat het is

2 likes

die kinderen waren toch altijd kut, is seizoen 6 dat de kinderen ook weer kinderen krijgen?

Ik heb Atypical seizoen 1 en 2 in twee dagen uitgekeken, zo’n leuke mooie serie :heart:️ Hoop dat er nog een seizoen komt, maar dat zal nog wel ff duren dan

7 likes

Ik vind dit zo leuk om te lezen en wil weer opnieuw beginnen!!!

Samenvatting

Mountain men in Mount Weather gebruiken mensen die buiten kunnen overleven om beenmerg te oogsten (harvest) zodat zij ook buiten kunnen leven, reapers zijn idd kannibalen (super kort hoor)

Ja ik ben weer twee afleveringen verder en het wordt steeds duidelijker idd!

Zo erg, ik heb nog 3,5 seizoen te kijken en ik heb toch vast opgezocht wanneer seizoen 6 uitkomt want ik wil echt niet zonder komen te zitten haha. Ik las dat seizoen 6 besteld is en waarschijnlijk in het voorjaar van 2019 online komt, duurt nog zo lang :tired_face:

2 likes

Oh en voor mijn mede Suits liefhebbers: ik las ook dat de tweede helft van seizoen 6 in december online komt! :grin:

4 likes

Ik ga ook maar opnieuw beginnen… seizoen 5 vond ik niet zo leuk maar ik hoop dat 6 weer wel leuk wordt want 5 eindigde heeeeeeeeel goed

Samenvatting

Wie zijn er al dood?

1 like

Ik ben ook echt verslaafd. Maar moet echt steeds aan Lost denken. @anon98052296 Ben je al begonnen met Lost?

2 likes

Hahaha nee sorry nog niet, ik heb de afgelopen weken echt geen zin/tijd voor series.

1 like

Gaat je spoiler over seizoen 5? Want dan sla ik 'm nog even over haha