Nee begin dan maar niet ook want dan kun je niet meer stoppen. Ik heb ook geen tijd om verslaafd te zijn aan een serie but too little too late
Nee waar jij nu bent
Oh haha thanks.
The 100 t/m S2E06
Het laatste wat ik heb gezien was dat Thelonius bij Abby is. Finn heeft ongeveer 2 seconden voordat hij Clarke terugvond een groep grounders neergemaaid en Octavia en Bellamy hebben Lincoln (als reaper) gevangen.
Ik ben ff aan het bedenken wie er als laatste dood is gegaan haha, weet het eigenlijk niet zo goed. Ohja, die jongen, Sterling, die met Bellamy en Finn op zoek ging naar de rest en van die rotswand viel toen hij dat meisje probeerde te redden.
Haha dat had ik ook. Seizoen 5 kon ik echt met moeite doorheen komen. Maar de laatste aflevering was weer een echte plottwist dat ik nu ook niet kan wachten op seizoen 6âŠ
Ik zit helemaal vast in seizoen 5, het is dat jullie het er over hebben anders was ik gewoon vergeten dat ik het nog keek.
@anon98052296 @Bubbless Willen jullie seizoen of afl bij de spoilers zetten? Ik wil graag meelezen maar nu durf ik niks te openen Ik ben nu afl 4 aan het afkijken.
Oh ja sorry, goeie! Ik heb mijn laatste spoilers even aangepast!
Omg hebben jullie de trailer van Manifest gezien? 24 september bij NBC, super spannend. Gaat over een vlucht die landt op JFK 5,5 jaar nadat hij is vertrokken en alle passagiers zijn al doodverklaard, dus er zit natuurlijk een team op om uit te zoeken waar ze die 5,5 jaar zijn geweest
Huilen
Ja echt he Las ergens dat ze nu nog aan het filmen zijn en dat ze uitgaan van voorjaar 2019.
Neeeeđ
Nooo, dat duurt inderdaad nog lang. Balen.
Kutserie, seizoen 4 is even cringier. 5 wordt de laatste
Ik heb nu ongeveer 8 afleveringen gekeken van Bates Motel. Wat een aparte serie, weet niet echt wat ik ervan moet vinden
Ik heb inmiddels ongeveer 15 afleveringen gezien. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nog niet helemaal top vind. Denk je dat ik het op zân minst 1 seizoen moet geven? Of had ik het inmiddels leuk moeten vinden als het echt iets voor mij was?
Kijkt er hier iemand Kdrama? In het topic over Kpop en kdrama wordt er vrijwel alleen over Kpop gepraat waar ik niet naar luister.
Heb laatst Hello My Twenties op Netflix gezien. Ik leefde echt met ze mee! Staat trouwens alleen seizoen 2 op, maar seizoen 1 hoef je niet hebben gezien.
Nu kijk ik Mr. Sunshine. In het begin heb je cringy Engelse B-acteurs (2 personen of zo) maar moet je even doorheen kijken.
Ik kijk nu de Franse serie âle chaletâ, en ik vind het zo fijn dat de spreektaal Frans is.
Hebben jullie nog tips voor Franstalige series die ook echt leuk zijn, ipv alleen voor de taal?
Falco! Staat alleen niet op netflix dus weet niet of je hier echt wat aan hebt.
The Kissing Booth?
#realityhigh? Wel net even slechter maar prima vermakelijk
Mijn zus vond la forĂȘt heel goed!