Series & Netflix

Ik zie hem alleen in het Engels op Netflix staan :cry:

je kan de taal veranderen als je de aflevering start, is een speciaal knopje voor, waar je ook de ondertiteling kan veranderen

1 like

Yes, had ‘t gedownload. Sucks balls

La Mante. Maar is meer spannend dan leuk.

1 like

Ennemi public! Is een Waalse serie (1 seizoen), gaat over de ontvoering van een kind in een dorpje in de Ardennen.

1 like

Helemaal mee eens

Spoiler

Alison doet het met Cole, Helen doet het met Max terwijl hij gaat trouwen. De scenes met Noah en die guard spoel ik door want voor mij niet interessant. Ik vind de meeste ook zo oud geworden behalve Luisa, ze is zo knap. En Alison ziet eruit als een bejaarde oma hoe ze zich kleedt en doet. ZO ontzettend slachtofferig komt ze over terwijl ze in seizoen 1 toch een sterke vrouw was. Waarom terug gaan naar Block Island met z’n 2en?
En zo kan ik wel doorgaan.
Ben nu bij aflevering 6.

1 like

Ik zal wel te dom zijn voor de serie, maar ik snap de dubbele verhaallijnen niet. Het is steeds vanuit iemands anders perspectief, maar de situatie, kleding en andere dingen zijn ook totaal anders? Zoals bijv met dat paard bij die verjaardag. Wat is dan de waarheid? Daardoor snap ik er af en toe geen flikker meer van. Ik ben overigens even ver als jij met kijken

American Vandal seizoen 2 staat erop :smiling_face_with_three_hearts:

Het wordt per seizoen wel beter vind ik! Vooral het laatste seizoen is superspannend. Heb je Psycho ooit gezien (de Hitchcock film waar de serie op gebaseerd is) Dan ga je de serie des te meer waarderen denk ik!

2 likes

Volgens mij, zijn dat de verhalen zoals hij of zij ze aan de politie vertellen. De een dus met net andere details dan de ander.

Moet nog beginnen aan 3!

Nee volgens mij niet! Zal ik eens opzoeken. Ik heb toch doorgekeken en ben nu bij seizoen 2, wordt inderdaad steeds leuker!

Hmm lastig, ik vond het uiteindelijk erg wisselend wat ik er van vond. Dat ze een moordzaak moeten oplossen vond ik niet boeiend maar de verhaallijn zelf vond ik wel leuk. Ieder seizoen heeft een aantal afleveringen die daar dieper op ingaan, maar ik moet zeggen dat ik het laatste seizoen helemaal niet zo interessant vond. Dat was voor mij nogal een anticlimax. Dus ja lastig, het verschilt heel erg per aflevering of het leuk genoeg is om verder te kijken…

ik ben aan black mirror begonnen!
had ik dat al gepost?

9 likes

Leeeuk, hiervan wil ik ook zo graag een vervolgseizoen! Echt m’n favo serie. Ben je bij seizoen 1 begonnen?

ja maar ik snapte het niet want het begint bij seizoen 4, klopt dat?! :S
dus ik start nu maar handmatig afleveringen achter elkaar. dus seizoen 1, dan 2 enz

Dat had ik ook toen ik begon met kijken, hij laadt hem niet automatisch vanaf seizoen 1! Maar maakt op zich niet zoveel uit, want is toch niet 1 verhaallijn.

Ik ben begonnen met atypical, ook wel leuk. Zoek nog wel een andere serie die ik lekker kan bingewatchen. Misschien beginnen aan Breaking bad.

wow haha als je ‘why does black mirror’ intikt op google dan krijg je gelijk onze vraag
sommige mensen denken dat het bewust is, anderen hebben er geen antwoord op :stuck_out_tongue:

Wel grotere kans dat je blijft hangen als je met seizoen 4 begint, kan me voorstellen als je seizoen 1 episode 1 kijkt je niet per se wil doorkijken, vond die zelf niet zo leuk haha. Maar weet idd niet de echte reden van die volgorde?

@Enthusiasm @carrotcake Volgens mij omdat seizoen 4 het eerste seizoen is dat officieel via Netflix is uitgebracht. Ik zou wel bij 1 beginnen, er komen soms kleine dingetjes terug in latere afleveringen!

4 likes