Series & Netflix

Niet misschien maar gewoon doen. Bb is echt van mijn favoriete series.

3 likes

La Mante! Heel spannend, echt mooie thriller.
Edit: sorry op mobiel kan ik de niet goed checken of dit antwoord al gegeven is, ja dus.

1 like

Eens!

1 like

Toevallig heb ik mezelf precies dit afgevraagd vandaag. Ik heb ook die hele heisa om de serie heen meegekregen en dacht wauw, als dit allemaal zo is hoef ik het niet te zien. Vrijdag heb ik toch gekeken en ik vond het heel leuk en net heb ik de laatste aflevering gezien en vind ik het wel duidelijk dat ā€˜iedereen’ elkaar maar napraat wat betreft de kritiek en ze dus niet verder hebben gekeken dan de trailer/eerste episode. Ben nu ook blij dat er een nieuw seizoen komt!

1 like

oeh deze wordt mij steeds aanbevolen door netflix zelf haha
aanrader ja?

@Sabr
Ik ben maar tot de derde aflevering geraakt. Niet omdat ik er problemen mee had, maar gewoon omdat ik het niet zo boeiend vond. Wordt het nog beter na die tweede aflevering of blijft het wel een beetje hetzelfde?

1 like

Ja! Ik hou van thrillers waar de personages een ontwikkeling doormaken, en van psychologische thrillers. Is beide.

Ja, ik vond de 2e en 3e aflevering zelfs niet geloofwaardig. Maar het wordt beter, alleen het blijven de zelfde mensen. Uiteindelijk afgekeken en ik vond het een maximaal 3 sterren gevalletje. Wel aardig, maar alleen als je tijd hebt…

Dit weekend atypical season 2 gekeken. Geweldig :heart:ļø

Ook allebei de seizoenen van The Good Place gezien. Ook super leuk.

1 like

Black mirror is zo leuk! Shut up and dance, white bear en hated in the nation zijn mijn favorieten.

Ik ben net met the staircase begonnen, momenteel denk ik dat die man ofwel zijn zoon het gedaan heeft. Ik geloof sowieso niet dat het een ongeluk was.

Welke serie is trouwens leuker, homeland of house of cards? Homeland verdwijnt wel van netflix :frowning:

1 like

De eerste seizoenen van Homeland zijn inderdaad goed en meeslepend, je zit er zo in. Daarna wordt het wat minder.
House of Cards vond ik wat lastiger om erin te komen, aangezien het aardig traag is en voornamelijk een politieke mindgame is. Wil je iets spannends, kies dan voor Homeland, houd je van een diepere laag, dan House of Cards.
Ik zou ze beide in ieder geval kijken!

1 like

Ik heb het toch maar afgekeken want had niks anders te kijken haha. Maar niet echt een aanrader vind ik. Lastig om doorheen te komen en had met de verhaallijn ook zoiets dat ik dacht ā€˜meh’.

1 like

Sowieso homeland! House of cards vond ik echt saai.

Ik kijk nu Outlander, wat een leuke serie!

3 likes

Ik ben begonnen met Rick & Morty, hou ervan. Lekker grof en onrealistisch a la south park en family guy!

2 likes

Kijkt hier iemand ā€˜ā€˜Ik weet wie je bent’’?
Echt een goede serie vind ik. Het is een remake van een serie uit?? maar ik moet me nu zo inhouden om niet te gaan google’n over hoe het afloopt

5 likes

Ja ik kijk! Ga er echt elke zondagavond voor zitten. Elke aflevering eindigd ook steeds met een sort plottwist ofzo.
Wist helemaal niet dat het een remake was joh. Nu moet ik me ook inhouden om niet te gaan googlen haha.

1 like

Iemand las chicas del cable volledig afgekeken?

jaa me! Ik vond het geen leuk seizoen, wat vond jij?

Bijna klaar met Hello my twenties en ik vind het echt leuker dan verwacht. Kijkt iemand het nog meer?

Dwight is ook heel leuk inderdaad! Vind Caroline overigens niet echt bij hem passen :frowning_face: