Nee lawrence zal niet terugkomen. Het zal sowieso tussen Daniel en Nathan worden.
Ahh kut dit had van mij wel in een spoiler gemogen
Ik zag dat er zondag een aflevering van SKAM NL is uitgezonden. Wist helemaal niet dat er ook een nederlandse versie zou komen. Ga hem terug kijken maar verwacht er niet teveel van.
Ben nu Bodyguard aan het bingen. Vind het een spannende serie. Killing Eve ook 1 aflevering van gezien, die wil ik daarna gaan volgen, lijkt me ook een sterke serie.
Atypical ook afgekeken, moet steeds zo huilen bij die serie op de een of andere manier. Vind het ook zo sterk geacteerd.
Oké, dat was het
Hahaha ik had het echt nog nergens gezien/gehoord
Ik ben ziek dus dit wordt mijn tweede dag op de bank liggen en afleiding zoeken met Netflix. Atypical tweede seizoen was geweldig <3 Goed dat er een serie over autisme is.
Verder vooral een paar foute films gekeken:
- Sierra Burgess is a loser
- The Kissing Booth
- To all the boys I loved before
Iemand nog tips voor dingen die lekker wegkijken? Heb 0 concentratie want zo gammel als een vaatdoek.
The 100 s2 e13
Er is net een raket op Tondc afgeschoten. Clarke wist hier kennelijk van en heeft niks gezegd? Hoe wist zij dit dan en waarom waarschuwt ze niemand?
Ik ben safe aan het kijken, echt een goede serie.
The Let Down is ook een hele fijne (grappige) serie die je op een paar dagen (of minder (7x30min)) uitkijkt. Had er nog niemand over gehoord, maar ik vind het een aanrader!
Ik zag deze voorbijkomen, kan je hem pitchen voor me?
Wacht ik herinner me dit niet goed… waar kwam ie vandaan?
Mount weather! En de commandant wist er ook van ? Ik ben nu al bij de seizoensfinale maar het is me nog niet duidelijk.
Hmmm ik kan me niet herinneren dat ik hier toen ik de serie keek verward over was dus misschien heb je ergens een detail gemist? Zal dan wel niet goed uitgelegd zijn want ik herinner het me ook niet meer (wel vagelijk dat het gebeurde maar niet de aanleiding).
Idd grote kans dat ik iets gemist heb ik doe altijd zoveel andere dingen tijdens het kijken. Dat is bij deze serie niet handig. Maar eigk is het ook niet heel belangrijk. Ik kijk gewoon verder!
Love, Rosie is ook een leuke film! En Endless love past ook wel in dit rijtje.
Ik wil zo graag je spoiler lezen maar ik ben pas net klaar met aflevering 10 en kan pas van t weekend weer kijken
The 100 S02E10
Ben nog steeds zo verdrietig dat Finn dood is, duurt nog wel ff voordat ik hier overheen ben
Nee lees maar niet! #spoileralert hahah
omg ik denk het ook
Ik mis Lawrence echt. Heb een slecht gevoel over Nathan, hij verbergt denk ik iets.
Door jullie The 100 weer opgepakt haha, nu bij S02E08. Wissel dit af met Gilmore Girls.
Ik kijk nu Unsolved, over de moordzaken rondom Tupac en Biggie. Niet in docuvorm maar serievorm, vind het tot nu toe een toffe serie!