Omg Shameless is ook weer begonnen en ik moet Queen of South ook nog afkijken zoveel series zo weinig tijd
Ik ben Last Kingdom aan het kijken en vind het echt wel leuk, maar Uhtred is best wel een lul. Dat vind ik wel echt een beetje jammer
Ik vond het ook minder, ging niet genoeg over de telefoonmaatschappij en die carmen
Marga haar verhaal was ook zo cliché. Maar ja dan heb je Carlos en Pedro
Insecure
Grand hotel
Jaa ik heb dit ook gelezen. Ik wil het echt niet weten maar loop ook nog seizoenen achter dus ik ben bang dat ik het toch wel ergens terloops hoor
hahaha ik vond die verhaallijn van marga het leukst Ben je bij met insecure? Ik hoop niet dat ep 6 de season finale was toch??
Ik vond haar verhaal ook het leukst maar het is allemaal zo cliché. Vind haar ook de leukste van de bende. En ik snap niet hoe niemand die lippenstift van Lidia heeft gevonden. Echte perfecte kleur rood.
Ik ben nu naar de recentste aflevering aan het kijken.
Big Little Lies! één van de weinige series waar ik gelijk helemaal in zat
Oh staat niet op Netflix trouwens, weet niet of dat een vereiste was
@miles ik zie in mijn tv-gids een aflevering staan voor volgende week. Was dus zeker niet de laatste aflevering.
okee gelukkig. Ik hoop trouwens dat Nathan wegblijft en Lawrence terug komt
wie mag ik een pb sturen over the missing?
ik heb eerste s2 gekeken en net s1 en heb een vraag over het einde!
ik weet niet hoe spoilers moeten, dus vandaar…
Mij mag! Maar het is ff geleden dat ik die gezien heb
Er komt een reboot van Sabrina the teenage witch op Netflix! Ben heel benieuwd, wordt blijkbaar heel dark en spooky, dus niet zo gezellig als het origineel.
Nee lawrence zal niet terugkomen. Het zal sowieso tussen Daniel en Nathan worden.
Ahh kut dit had van mij wel in een spoiler gemogen
Ik zag dat er zondag een aflevering van SKAM NL is uitgezonden. Wist helemaal niet dat er ook een nederlandse versie zou komen. Ga hem terug kijken maar verwacht er niet teveel van.
Ben nu Bodyguard aan het bingen. Vind het een spannende serie. Killing Eve ook 1 aflevering van gezien, die wil ik daarna gaan volgen, lijkt me ook een sterke serie.
Atypical ook afgekeken, moet steeds zo huilen bij die serie op de een of andere manier. Vind het ook zo sterk geacteerd.
Oké, dat was het
Hahaha ik had het echt nog nergens gezien/gehoord
Ik ben ziek dus dit wordt mijn tweede dag op de bank liggen en afleiding zoeken met Netflix. Atypical tweede seizoen was geweldig <3 Goed dat er een serie over autisme is.
Verder vooral een paar foute films gekeken:
- Sierra Burgess is a loser
- The Kissing Booth
- To all the boys I loved before
Iemand nog tips voor dingen die lekker wegkijken? Heb 0 concentratie want zo gammel als een vaatdoek.
The 100 s2 e13
Er is net een raket op Tondc afgeschoten. Clarke wist hier kennelijk van en heeft niks gezegd? Hoe wist zij dit dan en waarom waarschuwt ze niemand?