Ik ben safe aan het kijken, echt een goede serie.
The Let Down is ook een hele fijne (grappige) serie die je op een paar dagen (of minder (7x30min)) uitkijkt. Had er nog niemand over gehoord, maar ik vind het een aanrader!
Ik zag deze voorbijkomen, kan je hem pitchen voor me?
Wacht ik herinner me dit niet goed… waar kwam ie vandaan?
Mount weather! En de commandant wist er ook van ? Ik ben nu al bij de seizoensfinale maar het is me nog niet duidelijk.
Hmmm ik kan me niet herinneren dat ik hier toen ik de serie keek verward over was dus misschien heb je ergens een detail gemist? Zal dan wel niet goed uitgelegd zijn want ik herinner het me ook niet meer (wel vagelijk dat het gebeurde maar niet de aanleiding).
Idd grote kans dat ik iets gemist heb ik doe altijd zoveel andere dingen tijdens het kijken. Dat is bij deze serie niet handig. Maar eigk is het ook niet heel belangrijk. Ik kijk gewoon verder!
Love, Rosie is ook een leuke film! En Endless love past ook wel in dit rijtje.
Ik wil zo graag je spoiler lezen maar ik ben pas net klaar met aflevering 10 en kan pas van t weekend weer kijken
The 100 S02E10
Ben nog steeds zo verdrietig dat Finn dood is, duurt nog wel ff voordat ik hier overheen ben
Nee lees maar niet! #spoileralert hahah
omg ik denk het ook
Ik mis Lawrence echt. Heb een slecht gevoel over Nathan, hij verbergt denk ik iets.
Door jullie The 100 weer opgepakt haha, nu bij S02E08. Wissel dit af met Gilmore Girls.
Ik kijk nu Unsolved, over de moordzaken rondom Tupac en Biggie. Niet in docuvorm maar serievorm, vind het tot nu toe een toffe serie!
Ik heb the handmaid’s tale seizoen 2 eindelijk afgekeken. En in een beschamend korte tijd Bojack Horseman seizoen 5 gebingewatched. Nu weer een jaar wachten…
Ik kijk nu the good doctor. Freddie Highmore speelt de hoofdrol, zelfde acteur als in Bates Motel. Ik vind hem zo een goede acteur!
Iemand hier ook elke week better call saul aan het kijken? Verder ben ik bezig met rick and morty, derde seizoen van the bridge en net gestart met Derek. Beetje office UK achtig is dat laaste, kijkt wel chill weg. Liefst zou ik trouwens eens met de West wing beginnen, maar niet op de Nederlandse Netflix te vinden!
Kijkt iemand Easy?
The 100 s2 laatste afl
Ugh wat is die Clarke irritant. Dat gekwelde… misschien moet je geen leider zijn als je het allemaal zo erg vindt ( en toch doet). En wat is dat ding bij Thelonius?
Ik heb Absentia net afgekeken. 10 afleveringen. Spannend. Wel een beetje een Pretty Little Liars einde maar oké, kan ermee leven. Is geen spoiler overigens!