Staat dit op Netflix? Adhv de trailer lijkt het me wel iets dat de moeite is om te kijken
Nee, heb het gedownload. eztv.ag. Alleen deed die site het gisteren niet.
Het gaat over het algemeen heel traag maar toch vind ik er ergens een hele goeie flow inzitten waardoor ik amper merk dat het ineens een half uur later is!
dankje! die ga ik kijken
Ppfff, vond ik ook. Ik ben ergens halverwege gestopt.
Ik denk dat ik er te veel van had verwacht na Breaking Bad, of ik moet het gewoon nog een kans geven.
Ik heb alle seizoenen gezien tot aan Apocalypse, daar moet ik nog aan beginnen. Maar ik vond Hotel en Roanoke wel een dip in kwaliteit en soms lastig te volgen. Cult is inderdaad wel echt interessant, dus als je niet alle seizoenen wilt kijken, zou ik gaan voor Cult.
Roanoke vond ik het slechtste seizoen. Zou dan cult gaan kijken of Apocalyps gaan volgen.
9 november komt seizoen 2 van the sinner op Netflix. Ik heb zelf 2 afleveringen al gezien, maar v ijnd het fijner kijken met ondertiteling. Volg ik het beter.
Oh mooi! Ik wilde het al ergens anders vandaan gaan halen, maar dan bespaar ik me de moeite lekker.
Gebruiken jullie een VPN om veilig te streamen? Heb er niet veel verstand van, welke goed is. En ik zoek een vpn zodat je Netflix van andere landen kunt zien en voor torrents.
Hotel is het enige seizoen waar ik gewoon NIET in kan komen, heb nu al drie keer geprobeerd het te kijken maar na twee afleveringen ofzo haak ik af? Roanoke vond ik stiekem erg leuk, ook al vindt āiedereenā dat het slechtste seizoen, het heeft echt een andere vibe dan de andere seizoenen, dat wel. Cult vond ik echt goed weer, denk dat Cult wel een van mān favoriete seizoenen is, en ook Apocalypse lijkt me goed. Ik zou Roanoke gewoon een kans geven, ik ben zelf blij dat ik 'm toch ben gaan kijken ondanks de slechte reviews. Misschien helpt het als je er gewoon niet te veel van verwacht
Jaa ik kijk ook elke week Better Call Saul, vind dit vierde seizoen top!
Ohh broadchurch, steengoede serie.
geschiedenisfans: roman empire is een leuke mini-serie! Heb net het seizoen over caesar af (5 afl), en begin straks met het andere seizoen over commodus (8 afl). Het is een mix tussen een serie en een documentaire. Enige minpunt; ze spreken steeds over 1 consul, terwijl er in werkelijkheid 2 consuls waren die elkaar controleren. Maar los van dat een aanrader
Heb de eerste aflevering van de Nederlandse versie gekeken. Vond er nog niet veel aan, verhaallijn is volgens mij ook bijna hetzelfde als het origineel. Kwam er nu achter dat er veel remakes zijn gemaakt maar is toch niks aan als de verhaallijnen identiek zijn? Dat ze het origineel maar gewoon verkopen aan Netflix ofzo, kan ik het tenminste fatsoenlijk terug kijken haha.
Ik kijk nu the good place en ik vind het heerlijk.
jaaa! en 28 september nieuwe afleveringen
Ben hier sinds kort ook weer aan begonnen. Vond seizoen 1 heel leuk maar seizoen 2 mehhh⦠maar moet misschien nog ff inkomen? Vind het soms echt verwarrend allemaal haha
Ik ben weer verder gegaan met Dr Who en ik kijk nu 8x3 en de doctor steekt heel subtiel een middelvinger op. Ik moest echt even nog een keer kijken en toen lachen ;p
@Lula, nav jouw tip hier kijk ik vandaag Safe. Wat ik alleen gek vind zijn die leeftijden.
Samenvatting
Ik had nooit gegokt dat die agent de dochter kon zijn van Pete. Pete en Tom lijken even oud (vind ik) maar Tom heeft super jonge kinderen.
En nu is die Eric opeens zo oud dat hij de vader is van Craig, die net zo oud was als Rachel.
Beetje gek gecast misschien ofzo?