Series & Netflix

jaaa! en 28 september nieuwe afleveringen

3 likes

Ben hier sinds kort ook weer aan begonnen. Vond seizoen 1 heel leuk maar seizoen 2 mehhh… maar moet misschien nog ff inkomen? Vind het soms echt verwarrend allemaal haha

Ik ben weer verder gegaan met Dr Who en ik kijk nu 8x3 en de doctor steekt heel subtiel een middelvinger op. Ik moest echt even nog een keer kijken en toen lachen ;p

2 likes

@Lula, nav jouw tip hier kijk ik vandaag Safe. Wat ik alleen gek vind zijn die leeftijden.

Samenvatting

Ik had nooit gegokt dat die agent de dochter kon zijn van Pete. Pete en Tom lijken even oud (vind ik) maar Tom heeft super jonge kinderen.
En nu is die Eric opeens zo oud dat hij de vader is van Craig, die net zo oud was als Rachel.
Beetje gek gecast misschien ofzo?

1 like
Samenvatting

Ja dat had ik inderdaad ook wel! Hoewel die dochter van Pete natuurlijk een ongelukje was tijdens zijn studententijd, dus vandaar dat zij ouder is dan de kinderen van Tom. Maar vond haar er ook wel wat te oud uitzien.

2 likes

Ja daar heb je gelijk in

Ik vond het heeel tof gisteren in 1 avond gekeken!

1 like

Pff, ik snap je helemaal. Z’n uitstraling maakt alles goed.

1 like

Ik lees net dat er 16 afleveringen komen van Ik weet wie je bent. Jezus als ze dan elke aflevering maar 1 detail gaan geven over wat er gebeurd is/kan zijn gaat het misschien wel een beetje langdradig worden.
Tot nu toe nog wel heel nice

1 like

Oh ik heb deze serie ook in 2 weken ofzo uitgekeken. Zo verslavend! Mis het nu ook echt haha!

1 like

Kijkt er nog iemand The Affair? Moet nog een aflevering van het nieuwe seizoen op Netflix.

The Affair

Ik vind dat de sfeer van deze hele serie zo veranderd is over de seizoenen? Eerste seizoen ging vooral over die affaire natuurlijk maar nu draait Noah helemaal door en vind het echt heftig af en toe. Was altijd wel een beetje een duistere serie maar vind de verandering nog wel een beetje vreemd.

1 like

Ik kwam er achter dat er een aantal seizoenen van Project Runway op Netflix staan en ik ben oprecht gelukkig.

1 like

Heb gisteren Coco gekeken, echt een aanrader jongens! Lieve film, heb gelachen en gehuild en het ziet er ook prachtig uit.

11 likes

Ik kijk nu Chesapeake Shores! Kijkt iemand dat ook?

1 like

Oooh, dat is zo’n leuke film inderdaad! Had precies dezelfde emoties, vind het de beste animatiefilm van de laatste jaren.

2 likes

Had precies het zelfde! Vond seizoen 3 echt een tegenvaller, maar toch bleef ik kijken. Heb seizoen 4 ook gezien en vond dat echt weer een stuk beter. Wel heftig, maar wel een aanrader.

Seizoen 1 vind ik toch echt het leukste en beste tot nu toe.

Er staan ook 2 seizoenen Project Runway junior op, vond ik ook heel leuk!

1 like

Oh wat leuk! Ga ik kijken als ik klaar ben met dit seizoen :grin:

1 like

Mijn guilty pleasure! Moet het derde seizoen nog kijken maar ik wacht even totdat alle afleveringen erop staan.

1 like