Samenvatting
Ja dat had ik inderdaad ook wel! Hoewel die dochter van Pete natuurlijk een ongelukje was tijdens zijn studententijd, dus vandaar dat zij ouder is dan de kinderen van Tom. Maar vond haar er ook wel wat te oud uitzien.
Ja dat had ik inderdaad ook wel! Hoewel die dochter van Pete natuurlijk een ongelukje was tijdens zijn studententijd, dus vandaar dat zij ouder is dan de kinderen van Tom. Maar vond haar er ook wel wat te oud uitzien.
Ja daar heb je gelijk in
Ik vond het heeel tof gisteren in 1 avond gekeken!
Pff, ik snap je helemaal. Z’n uitstraling maakt alles goed.
Ik lees net dat er 16 afleveringen komen van Ik weet wie je bent. Jezus als ze dan elke aflevering maar 1 detail gaan geven over wat er gebeurd is/kan zijn gaat het misschien wel een beetje langdradig worden.
Tot nu toe nog wel heel nice
Oh ik heb deze serie ook in 2 weken ofzo uitgekeken. Zo verslavend! Mis het nu ook echt haha!
Kijkt er nog iemand The Affair? Moet nog een aflevering van het nieuwe seizoen op Netflix.
Ik vind dat de sfeer van deze hele serie zo veranderd is over de seizoenen? Eerste seizoen ging vooral over die affaire natuurlijk maar nu draait Noah helemaal door en vind het echt heftig af en toe. Was altijd wel een beetje een duistere serie maar vind de verandering nog wel een beetje vreemd.
Ik kwam er achter dat er een aantal seizoenen van Project Runway op Netflix staan en ik ben oprecht gelukkig.
Heb gisteren Coco gekeken, echt een aanrader jongens! Lieve film, heb gelachen en gehuild en het ziet er ook prachtig uit.
Ik kijk nu Chesapeake Shores! Kijkt iemand dat ook?
Oooh, dat is zo’n leuke film inderdaad! Had precies dezelfde emoties, vind het de beste animatiefilm van de laatste jaren.
Had precies het zelfde! Vond seizoen 3 echt een tegenvaller, maar toch bleef ik kijken. Heb seizoen 4 ook gezien en vond dat echt weer een stuk beter. Wel heftig, maar wel een aanrader.
Seizoen 1 vind ik toch echt het leukste en beste tot nu toe.
Er staan ook 2 seizoenen Project Runway junior op, vond ik ook heel leuk!
Oh wat leuk! Ga ik kijken als ik klaar ben met dit seizoen
Mijn guilty pleasure! Moet het derde seizoen nog kijken maar ik wacht even totdat alle afleveringen erop staan.
Ik lees net dat deel 2 van Making a Murderer vanaf 19 oktober te zien is op Netflix!
Morgen South Park weer en overmorgen HTGAWM. Het enigste wat ik mis Is Lucifer er zou normaal gesproken ook rond deze tijd een nieuw seizoen in première gaan
Geen idee of je hier nog antwoord op wil, maar het zat ongeveer zo.
Raven kreeg de radio aan de praat waardoor ze contact kregen met Bellamy die in Mount Weather zat. Bellamy luisterde vanuit de luchtschacht president Wallace (de jonge) af toen die het over de raket had en Raven en Clarke konden over de radio meeluisteren. Toen is Clarke als een idioot naar Tondc gegaan om de Lexa te informeren. Die wilde dat het geheim bleef omdat Mount Weather meteen door zou hebben dat er een infiltrant (Bellamy) was als de raketaanval tegengehouden zou worden. Het was belangrijker dat Bellamy door kon gaan met zn missie dan dat die mensen het zouden overleven.
Zo jezus hahaha daar had ik helemaal niks van meegekregen! Thanks. Waar ben jij nu? Ik bij afl 7 van seizoen 3.