Series & Netflix

Ik ga vanavond beginnen aan seizoen 3!

Ik ben zo’n sukkel met dingen die ik heeel leuk vind, zoals boeken of series. Dan ga ik op een gegeven moment heel langzaam lezen/kijken zodat het langer duurt voor het afgelopen is :sweat_smile: Maar gisteren heb ik 3 afleveringen gekeken dus ik zit er nu weer lekker in!

2 likes

Waarom ben ik pas deze week begonnen aan Suits? :o Het is zo leukl!

4 likes

iemand al Maniac gekeken? De trailer ziet er sterk uit!

5 likes

serie! 10 afleveringen dacht ik, en een afgerond geheel, er komt geen nieuw seizoen. Is trouwens van dezelfde regisseur als True detective seizoen 1

1 like

Ziet er goed uit! Fijne acteurs ook, dus ik ga gelijk maar de eerste aflevering kijken. Will report back later.

1 like

HEleeeeee goede tip Thanks

1 like

Ja

Ik kijk dit nu! Ben er gisteren mee begonnen en ik vind het wel leuk, haha. Het is wel hééél vaag, ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is. En ik vind het vooral tof dat ik eigenlijk geen flauw idee heb in welke tijd het zich afspeelt? Het is futuristisch, maar ook weer ouderwets.

2 likes

Nou, ik heb net de eerste 2 afleveringen gekeken, thanks voor de tip. Ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden, het doet mij heel erg denken aan Eternal sunshine of the spotless minds, meets Black Mirror. Heel vaag, niet toegankelijk voor het grote publiek denk ik. Meer arthouse.
Ik ga het wel afkijken in ieder geval, het maakt me wel nieuwsgierig.

Inderdaad. Soort jaren 80 vibe wel!

1 like

Ik heb Maniac zaterdag in 1 keer gekeken en dit was mijn professionele review op instastories :sunglasses: aanrader!

12 likes

Futuristische versie van de jaren 80. Ik heb hem zelf al afgekeken. Het wordt vanzelf allemaal wat duidelijker

1 like

Ik heb vandaag Call the midwife afgekeken. Kan me niet herinneren dat ik zoveel heb gehuild tijdens andere series. Ik vond het echt een geweldige serie, wel echt een vrouwenserie, gebasseerd op realiteit alleen een beetje meer drama, speelt zich af in de jaren 50 in Londen. Dus als je daarvan houdt, zeker een kans geven!
Ik val nu echt in een gat. Ben net begonnen aan Black mirror, echt een te groot contrast… Dus maybe over een tijdje. Iemand aanraders? Vegelijkbaar met call the midwife??

4 likes

Ik ben dus weer verder gegaan met Dr Who en zit nu het eerste seizoen met 12 te kijken, maar ik weet weer waarom ik afgehaakt was. Ik vind hem op deze manier echt best wel een klootzak. Ik vond 11 kinderlijk, maar dit is weer een heel andere richting op geslagen.

Maar goed, ik wil het gewoon bij kijken zodat ik de nieuwe vrouwelijke Doctor kan gaan volgen.

1 like

I’ll always remember when they doctor was me :cry:

7 likes

Woooohooo het nieuwe seizoen van the good place is begonnen!

3 likes

Ik zou zeker doorkijken. Alleen al omdat die gast zo heet is.

1 like

Heb 4 afleveringen gezien en vind het echt wel tof! Snap er nog niet heel veel van maar wil wel graag doorkijken en de acteurs zijn echt :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

1 like

right in the feels :slightly_frowning_face: hij was echt mijn favoriete doctor.

1 like

jaa ook die van mij, alle afleveringen na hem heb ik met veel moeite gekeken maar het is toch niet hetzelfde. Ik denk dat mijn favo aflevering The Angels Take Manhattan is, zooooo sad maar toch

2 likes