Nooooo, Ten is echt mijn fave, heb nog steeds een crush op David Tennant
Daarna Nine, dan Eleven en dan Twelve. Maar vind ze eigenlijk gewoon allemaal awesome
Een van mn meest bekeken afleveringen is wel met Eleven trouwens, Vincent and The Doctor is de aflevering die ik kijk als een labiele bui heb en moet huilen, maar het niet gaat.
Ben heel benieuwd naar Thirteen!
Aahh, altijd leuk om nog meer Doctor Who kijkers te vinden!
Mijn favorieten waren 9 and 12, 12 vooral zijn laatste seizoen! Ik kan echt niet wachten tot Thirteen vindt Jodie een hele leuke actrice.
Ik moet ook nog steeds huilen bij Vincent en the Doctor, en oh de aflevering waarin Donna’s geheugen wordt gewist. Daar word ik zo emotioneel van.
Oh mijn god, ja
die scene op het eind in het museum, huiloon
Ooh dat is echt de mooiste aflevering! ik moet altijd huilen. voor mij is het eleven, ten, nine en dan twelve. Ik ben echt heel erg benieuwd naar Jodie!
Op 10 oktober komt er een netflix-original film over de aanslagen van Breivik.
Zo ontzettend jammer dat zo’n serie dan in het Engels is
Ja, heel jammer. En dat accent er ook bij… om te huilen.
Atypical ook weer afgekeken, vond het tweede seizoen erg leuk
Modern fam is weer begonnen!
Ga nu de eerste aflevering kijken van how to get away with murder, heeeeel benieuwd!
In NL ook al? Of alleen in Amerika?
In Amerika!
Komt het in nl überhaupt wel op tv? Of kijk je het dan op Netflix terug? Het seizoen is dus nu echt net weer begonnen
Ja Comedy Central zend het uit! Geen idee hoe lang na Amerika precies, maar iig veeeeel eerder dan Netflix. Ik heb vorig jaar seizoen 9 iig gewoon op tv gekeken (en die is pas nog herhaald geloof ik) terwijl die nog niet eens op Netflix staat. Dus ik wacht nog wel even tot ze hier zover zijn.
Oh goede tip!! Ik wist niet dat dat allemaal nog uitgezonden werd
Haha hele mooie review, ben begonnen met kijken hierdoor! Wel knap dat je hem in 1 avond uitgekeken hebt, ik kan dat nooit aan ofzo, moet even wat tijd hebben om het te laten bezinken.
Haha thanks! Ik wou dat ik er ook langer over had gedaan want nu heb ik weer niks leuks om te kijken (behalve homeland waar ik me een beetje doorheen ploeter). Veel plezier en laat maar weten wat je vond!
Ik vond het laatste seizoen wel leuk, maar voornamelijk door Bill. Zij is echt zo tof. ️ Twelve is een beetje een douchebag. Ik hoop trouwens echt dat ze een keer een andere schrijver aannemen, ben een beetje klaar met Moffat, haha.
Ik dacht dat Moffat ontslagen of gestopt is, er komt iig een nieuwe schrijver maar heb even geen zin om op te zoeken wie
Ik heb de eerste twee seizoenen van how to get away with murder gezien. Maar ik weet niet of ik verder moet kijken het eerste seizoen vond ik echt heel leuk maar het wordt steeds minder. Maar ik heb nu echt een beetje een gek gevoel (oke dit klinkt te dramatisch) aan de ene kant wil ik verder kijken maar aan de andere kant niet. Heeft iemand misschien tips voor een andere serie ofzo hahah.
Bill is echt zo tof ja! Er is voor dit seizoen een nieuwe schrijver en daar ben ik zo blij mee. Het is Chris Chibnall, hij heeft Broadchurch geschreven!