Ik voel exact hetzelfde bij die serie. Ik vind de acteurs heel leuk en het spel op zich ook maar het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.
Toch ga ik wel weer het nieuwe seizoen kijken als dat online komt
Ik heb net het eerste seizoen van Fauda gekeken en het is zooooo goed. Mossad 101 vond ik ook geweldig. Zoveel plot twists.
Het zijn beide wel Israëlische series maar het is volgens mij ook in Nederland beschikbaar.
Ik kijk normaal nooit dit soort series (hou totaal niet van actie) dus had niet verwacht dat ik het zo goed zou vinden!
doet me denken aan Pan Am, staat wel niet op Netflix denk ik…
Weet iemand een vervanger voor Modern Family? Ik ben radeloos.
New Girl al gezien?
Ja, maar die gaat er ook af morgen
Hahaha, same! Ten is ook mijn fave. Nine doet me eigenlijk niet zoveel, dus ik denk dat het Ten, Eleven, Nine, Twelve is. Ik ben weer een paar afleveringen verder en ik vind Twelve nog steeds een klootzak.
Wow ik ben net 6 min bezig in mr. Mercedes (videoland). Heftig begin
Heb net via Videoland Condor gekeken, weet nog niet of ik 't een goeie serie vind.
Die hoofdrolspeler vind ik wel super hot!
Heb twee afleveringen gezien en vind het alweer zo verwarrend!! Wel heerlijk gruwelijk maar verwarrend .
Ik dacht dat Homeland van Netflix gehaald zou worden afgelopen maand, maar het staat er nog steeds op?
Ik heb wel weer eens zin in een spannende serie vol mysteriën, iets als Dark, The Bridge of The Killing. Iemand tips?
Hebben jullie nog netflix aanraders om in de halloween sfeer te komen?
The missing, Broadchurch, Luther
Vervelend dat Netflix eigenlijk niet bij houdt welke series je al hebt gekeken, ik vergeet zóveel
Niet echt met een Halloween thema maar wel eng:
- De serie Scream (heeft 2 seizoenen)
- The Shining
- Insidious
- Mirrors
- Sinister
- Friday the 13th
- The Cabin in the Woods
- Carrie
- I Know What You Did Last Summer
- Silent Hill
Bij mij staat er bij films ook een categorie die Halloween noemt, misschien staat daar ook iets bij dat je aanspreekt.
Iemand nog tips voor series die een beetje cringy zijn maar toch ook heel vermakelijk en makkelijk weg te kijken, zoiets als riverdale, pretty little liars.
Insatiable
Een beetje (erg) vroeg, maar ik moest dit gewoon delen. Voor de LotR fans onder ons: er zal een LotR series komen! Het wordt geen remake, maar zal waarschijnlijk een prequel worden.
Hopelijk verpesten ze het niet. Er gaan geruchten dat Peter Jackson er misschien aan gaat meewerken. Het zal waarschijnlijk in 2021 worden uitgezonden, dus duurt nog lang haha. Maar het is wel iets om naar uit te kijken!
www.nme.com/blogs/tv-blogs/lord-of-the-rings-tv-series-release-date-plot-cast-2170413/amp
Jawel, je kan toch kijken bij je kijkactiviteit? Zie je alles wat je gezien hebt.
oh mijn god, dit wist ik helemaal niet! er gaat echt een wereld voor me open