Ja en als je een serie/film niet wilt afkijken kan je 'm ook verwijderen via kijkactiviteit.
OH MIJN GOD dat is echt NOG beter nieuws. Ik erger me al weken kapot aan Hugo die maar op mān scherm blijft staan maar ik wil hem gewoon niet afkijken. Hahahah dank voor deze informatie!
Het schijnt dat Netflix met Black Mirror iets interactiefs wilt doen, dus dat je als kijker zelf een keuze kunt maken in de storyline. Ben echt heel benieuwd of en hoe dat gaat werken, zou in het nieuwe seizoen al moeten gebeurenā¦
ik ben nu 5 min aan het kijken en vind het camerawerk zó amateuristisch haha. stoort me nu al
maar even verder kijken of het wat is.
Oh echt ik hoor dit voor het eerst haha
Ik heb ze ook gezien en ook wel zin om verder te kijken. Maar wat je zegt, veel te kort om echt interessant te zijn.
Net Shooter afgekeken
Heeft iemand The Good Cop gekeken op Netflix? Heb net 1 aflevering gekeken en ik vind het wel leuk! Ben benieuwd of het verder nog spannend wordt.
Ik ben maniac aan het kijken, en het is zo vreemd maar wel op een goede manier. Ik vraag me ook af of ik het allemaal nog niet hoor te snappen of dat ik dingen mis? Er zitten volgens mijn veel symbolische aspecten in door het onderbewustzijn van de hoofdpersonen, maar not sure. Wellicht is het de bedoeling dat het zo vaag is om je zelf ook weer aan het denken te zetten over wat wel en niet echt is.
Dit klinkt echt behoorlijk vaag allemaal haha, hopelijk snappen de kijkers wat ik bedoel.
Ik dacht dat ik hier gelezen had dat New Girl ergens in September van Netflix afgehaald zou worden maar ik kijk het as we speakā¦
Moet ik nog steeds bang zijn dat de aflevering halverwege afgebroken wordt en dat het eeuwig verdwijnt? Wie kan me helpen?
Ik ben ook net begonnen, het is wel erg vaag nog inderdaad. Ik hoop dat er wel wat meer uitleg komt (ik ben nu halverwege aflevering 2), maar tot nu toe vind ik het leuk!
Zodra je meer weet komen er weer nieuwe vage dingen haha, ben nu bij aflevering 6. Maar daardoor wil ik wel verder kijken dus het pakt wel goed uit.
The innocents?
Zelfde situatie hier, ben nu halverwege seizoen 2 en wil eigenlijk wel verder kijken.
Las dat de nieuwe datum waarop het er af gaat 8 oktober is, maar dat het mogelijk is dat netflix de licensie weer verlengt: https://www.want.nl/netflix-series-verdwijnen-toch-niet/
Dus of keihard bingen tot maandag, of hopen dat het nog een keer verlengd wordt :ā)
The 100 s3 a9
GODVERDOMME LINC wat een bullshit.
a10
Wat een psycho shit met die AI in Raven!
a12
Heel irritant dat Clarke niet eerder bedenkt dat die chip in haar nek zit en er dus zo uit kan.
heb afgelopen maand alles van jane the virgin gekeken, vond het in het begin zo wennen, maar uiteindelijk helemaal verslaafd en mis de personages nu zo!
Omgggg heeft iemand die nieuwe film op Netflix āhold the darkā gezien
Soooo many questions, zoo goed. Op internet staan veel explainings.
Nog niet! Maar hoop wel snel, de trailer zag er lekker trippy uit
Maniac
Ik heb het in 2 dagen gekeken haha, maar ik vond het leuk! Zo lief dat einde, wel best voorspelbaar maar ach. Ik zit nog wel met best wel veel vragen, dus ik ga nu even van die uitleg dingen opzoeken. Bijvoorbeeld: hoezo zat Annieās vader in de tuin in dat ding? En was ie er opeens uit toen ze dat vroeg? En werden ze alleen gelinkt aan elkaar omdat die robot huilde en het toen op 1 en 9 kwam?
Maniac hele serie
Is al een tijdje terug maar zal alles proberen te beantwoorden. Volgens mij ging die in dat ding omdat hij het zwaar had met het verwerken van het verlies van zijn vrouw en daarna nog eens dat van zijn dochter + was toch ook dat zij had gezegd ik ga mijn zus opzoeken en hij er toen uit is gegaan omdat hij dacht dat hij ze op dat moment alle drie kwijt was. Toen kwam Annie terug op het moment dat die vader er al uit was en realiseerde hij zich dat die in ieder geval nog 1 van de 3 had en dat moest koesteren. Dus liet die blijken dat hij eruit was en zei die ook dungen zoals natuurlijk is niet het verkeerde dochter dood gegaan. (Dit hele stuk ben ik het minst zeker over)
Mijn theorie over het linken is dat die computer alle biopsychosociale gegevens van de proefpersonen heeft. Dus dat ze ook kon zien dat ze vantevoren al gepraat hadden over ook persoonlijke dingen. Hierdoor hadden ze natuurlijk al een band en ergens ook de persoonlijkheden die ze nodig hadden om hun eigen problemen te verwerken. De computer was in rouw want zij had net zoān persoonlijke band met iemand verloren, maar begreep tegelijkertijd niet waarom ze zich zo voelde en hoe ze er over heen kon komen. Door 1 en 9 samen te brengen kon ze zoān band in oneindig veel mogelijkheden onderzoeken en zichzelf ook beter leren kennen (o.a. de reden dat ze zichzelf ook in de wereld stopte). Dan heb je nog het aspect dat 9 echt rouw heeft moeten doormaken en door 9 met 1 (symbool voor 9ās moeder te confronteren) wordt die rouw steeds benadrukt. Namelijk ik ben soms als mijn moeder en daardoor is mijn zus dood. Hoofddoel van de computer was om te zien hoe 9 die rouw dan zou verwerken zodat ze het zelf uiteindelijk ook kon beginnen te verwerken. Dus ik zou zeggen de traan is niet per se de reden, maar meer de emotie die ermee gepaard ging.