Series & Netflix

Ik hoop dat Arrow wel wat beter gaat worden dan het vorige seizoen. Ik kwam er bijna niet doorheen gewoon. Het wordt teveel van hetzelfde en de bad guys worden minder boeiend vind ik.

Gelukkig is de Flash ook weer begonnen, dat blijft echt mn lievelings!
Ohja Legends is ook weer van start, maar die staat nog niet op Netflix.

Wat wel stom is, is dat Arrow achter loopt op Netflix. Want er komt dit seizoen ook weer een crossover met the flash en supergirl. Maar de eerste aflevering van de crossover begint dus bij Arrow… lekker handig

Ben benieuwd hoe je hem vindt!

True!

Weet wel dat ik het idd ook taaier vond, en zoals gezegd wist ik echt ff niet meer hoe en waar het ook al weer was geëindigd

En The Flash vond ik ook leuk starten, leuke nieuwe insteek. Ik wilde wat specifieker zijn maar wilde niet spoileren :wink:

2 likes

Ha, goed gezegd!

Maar ik vond het alsnog leuk om te kijken, haha. Laten we het een ‘mystery soap’ noemen.

Ja echt heel bizar, vind het ook altijd wel lastig om te bedenken wie je nou precies moet geloven. Ook bizar hoe kalm de moordenaar nog praatte over zijn daden.

Ik ben gisteren ook begonnen aan Hill House, heb nu 2 afleveringen gezien. Ik vond het qua eng nog wel meevallen, al waren er wel wat momentjes dat je in spanning zit te wachten op het schrikmoment, dat soms wel soms niet komt. Ik heb er nog geen nachtmerrie van gehad en kan ook nog in het donker door mijn huis lopen, dus so far so good! Gaat het echt nog (veel) enger worden? Ja zeker?

1 like

Sorry hoor maar Riverdale gaat echt zo bergafwaarts. Die nieuwe aflevering is om te huilen.

2 likes

Waarschijnlijk oud nieuws, maar: Seizoen 2 van great news staat erop. En dit keer met Tina Fey :heart_eyes:

Ik heb pas eindelijk mijn opnames van de serie Occupied afgekeken (eerder dit jaar uitgezonden op Canvas). Noorse serie. Ik vond hem best goed, maar vette cliffhanger en nu schijnt er een serie 2 te zijn. Grr…
Iemand die gezien en weet of het de moeite waard is?

Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.

10 likes

Het lijkt er op dat de meeste personages weer meedoen. Dat vind ik wel echt tof!

Jaa eens! En Berlin komt dus waarschijnlijk ook terug?! Vind ik ook wel tof.

The Haunting of Hill House vond ik ook een goeie serie! Ik moet wel toegeven dat ik de laatste aflevering een beetje vond tegenvallen, maar deed niet af aan de serie.

Iemand anders ook al begonnen aan de Chilling Adventures of Sabrina? Gaat over een meisje dat voor een deel sterveling is en voor een deel een heks is en moet kiezen tussen die twee werelden. Staat sinds vandaag op netflix. Ik heb er nu 2 afleveringen van gezien. Vind het tot nu toe echt nice!

Voor degene die vroeger ook (weleens) Sabrina the Teenage Witch hebben gezien, deze is heel anders. Heel duister.

2 likes

Ik ben net in The Sinner begonnen. Aflevering 1 gezien. Ik stop nu even om verder te lezen (recensieboek) en verder te schrijven (1 december is de deadline van mijn tweede boek), maar ik ben al enorm geïntrigeerd! Ik ben benieuwd in hoeverre het verhaal zich anders ontwikkeld dan ik verwacht.

Ik ben nu ook aan het kijken! Vind het tot nu toe ook erg leuk wel, best duister maar dat past wel.

Was trouwens net aan het zoeken naar de acteurs van vroeger, had Harvey helemaal niet herkend :’) Nu ik er langer naar kijk wel, maar dacht eerst huuuuuuuuh

1 like

Ik ben er wel benieuwd naar, maar ik kan niet goed tegen horror… is het eng?

Dat duistere vind ik ook heel goed passen. Wooo nee, haha ik herken hem totaal niet. Het is dat jij het zegt, anders had ik hem absoluut niet herkend. Als ik er langer naar kijk dan herken ik wel zijn puppy dog ogen, maar dan nog.

@Caprica heb je the Haunting of Hill House gezien en vond je die eng? Deze is iets enger, naar mijn mening. Maar ik heb nog maar 2 afleveringen gezien dus kan nog niet zeggen of het nog enger wordt of juist minder

1 like

Nee… daar had ik dezelfde vraag over eigenlijk.

Ik heb als kind jarenlang nachtmerries gehad na per ongeluk een stuk van een horrorfilm (over weerwolven) gezien te hebben, dus ik ben altijd voorzichtig met wat ik kijk.

Ik keek gisteravond met mijn date voor het eerst haunting house in the hill maar we vonden het allebei zo saai en langdradig. We snapten niet dat dit trending was

Ja ik kijk ook Mocro Maffia! Vind het echt goed.

4 likes