Ik ben toch maar begonnen met het nieuwe seizoen van Riverdale, maar vraag me nu al weer af waarom… het is zo slecht
Klopt, ik ben ook gestopt hahah
Kijkt er trouwens nog iemand het nieuwe seizoen van Greys anatomy?
@foefje @Masterchef ik wil ook stoppen maar op de een of andere manier gaat het niet haha. Ben toch te benieuwd hoe slecht het afloopt haha.
Ben begonnen met Maniac maar kan er nog niet echt inkomen. Ben bij aflevering 3…
me!
De nieuwe afleveringen pakken me nog niet echt. Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar het wordt echt tijd dat ze naar een einde toe gaan werken
Ik ben begonnen met de Chilling Adventures of Sabrina maar ik moet wel even wennen. Niet dat ik het nou vergelijk met de serie van vroeger (want weet ook niet meer zo goed hoe die ging, behalve dat ze ooit een episode hadden met One Way or Another), maar vooral aan hoe kut tante Zelda is, hoe dommig (?) tante Hilda is, hoe NEP die Britse accenten zijn en ugh.
Maar goed, ik ben alsnog inmiddels vier afleveringen verder binnen een dag dus zal wel loslopen.
hmm ja ik kan je wel volgen, maar dat vind ik al sinds Cristina weggegaan is. Vind de nieuwe personages ook helemaal niets. Alle verhaallijnen voelen ook zo geforceerd, die gaat nu met die, we geven die een probleem zodat er meer drama is, die gaat vreemd met die, etc
Wat is een leuke serie met korte afleveringen om samen met je vriend te kijken? We hebben HIMYM al een aantal keer gezien en zijn nu net klaar met Friends en zoeken dus iets nieuws. Het liefst iets met afleveringen van rond de 20-30 min?
The big bang theory?
The Good Place!
Bojack Horseman!
Modern Family! Maar volgens mij zijn de eerste paar seizoenen net van Netflix gehaald
Brooklyn Nine-Nine kijken wij graag samen als korte luchtige serie!
Thanks allemaal voor de suggesties! Zijn nu ook begonnen met het tweede seizoen van Making a Murderer, maar we vinden er allerbei niet zoveel aan? Het duurt te lang ofzo en het lijkt ons niet meer echt te pakken, terwijl we over het eerste seizoen echt weken hebben nagepraat en alles. Anderen die dit ook hebben?
Deze week toch begonnen met the haunting of hill house. Wel een aantal keer geschrokken. Eerste afleveringen vond ik goed te zien. Maar vanaf aflevering 7 vond ik het langdraderig worden, heb toen stukjes doorgespoeld.
Ben nu chilling adventures of Sabrina aan het zien. Veel duisterder dan ik had verwacht.
Oh en ben begonnen met bodyguard. Kijkt lekker weg.
Ja deze raad ik ook aan! Kijken mijn vriendin en ik ook als we iets minder tijd hebben, erg leuke serie.
Ben zojuist begonnen met de spin off van tvd en the originals: Legacies! Tot nu toe leuk
Precies dit ja! Sinds zij weg is gaat het bergaf, wel heel jammer maar inderdaad zo geforceerd nu.
Ja ik had het ook toen al, maar toen zat eerst Derek er nog wel even in, Callie nog een tijdje, Arizona, April (irritant, maar toch). Nu is er echt bijna niks meer over, de sfeer is ook heel anders ofzo