Series & Netflix

Bojack Horseman!

1 like

Modern Family! Maar volgens mij zijn de eerste paar seizoenen net van Netflix gehaald :frown:

Brooklyn Nine-Nine kijken wij graag samen als korte luchtige serie!

5 likes

Thanks allemaal voor de suggesties! Zijn nu ook begonnen met het tweede seizoen van Making a Murderer, maar we vinden er allerbei niet zoveel aan? Het duurt te lang ofzo en het lijkt ons niet meer echt te pakken, terwijl we over het eerste seizoen echt weken hebben nagepraat en alles. Anderen die dit ook hebben?

Deze week toch begonnen met the haunting of hill house. Wel een aantal keer geschrokken. Eerste afleveringen vond ik goed te zien. Maar vanaf aflevering 7 vond ik het langdraderig worden, heb toen stukjes doorgespoeld.

Ben nu chilling adventures of Sabrina aan het zien. Veel duisterder dan ik had verwacht.
Oh en ben begonnen met bodyguard. Kijkt lekker weg.

Ja deze raad ik ook aan! Kijken mijn vriendin en ik ook als we iets minder tijd hebben, erg leuke serie.

1 like

Ben zojuist begonnen met de spin off van tvd en the originals: Legacies! Tot nu toe leuk :smiley:

Precies dit ja! Sinds zij weg is gaat het bergaf, wel heel jammer maar inderdaad zo geforceerd nu.

Ja ik had het ook toen al, maar toen zat eerst Derek er nog wel even in, Callie nog een tijdje, Arizona, April (irritant, maar toch). Nu is er echt bijna niks meer over, de sfeer is ook heel anders ofzo

Ik ben ook in seizoen 1 al afgehaakt🙈 Ik vond dat met Archie en die docent echt zoo niet oke? Zat daarnaast ook iedere week te wachten tot het beter werd maar dat kwam er niet echt van.

@Caprica Ow minder zeg. Dan snap ik wel dat je voorzichtig bent met wat je kijkt! Eerlijk gezegd denk ik niet dat de Chilling iets voor je is aangezien die heel duister is.

Kan me voorstellen dat het nogal wennen is! Zeker aangezien deze heel anders is (ookal herinner je niet zo veel meer van de oude serie). De Britse accenten die je hoort zijn trouwens niet nep haha. De actrice die aunt Hilda speelt en de jongen die Ambrose speelt komen uit Engeland.

Deze serie is niet iedereen’s cup of tea. Mijn vriend is al afgehaakt haha.

@Murphy Community!

2 likes

Ik ben nu bij aflevering 6 en vind hem tot nu toe ook leuk! Wel irriteer ik mij aan dat het beeld te vaak wazig is, dat effect mogen ze wat mij betreft wel weg laten.

1 like

Iemand the bodyguard al gekeken? Vond hem heel leuk in GOT maar moet suuuuper aan zijn accent wennen

2 likes

Ik ben eindelijk begonnen aan Jane the virgin (ja ja, laat). Ik vind het leuk!

7 likes

Ik vind Riverdale ook echt bar slecht geworden
Nja niet dat het eerst super goed was hoor maar ik vond vorige seizoenen wel beter

2 likes

Haha, ze zijn dan wel flink aangedikt af en toe. Plus ik vind het heel nep klinken, zeker aangezien de rest Amerikaans is en het zich in Amerika afspeelt.

Ben trouwens nog steeds aan het kijken, want ik vind het toch wel een leuke serie.

1 like

Ik kijk ook nog steeds trouw elke week :biggrin:

1 like

Nee vanaf drie vond ik het ook moeilijk worden! Maar als je vragen heb kan ik miss helpen, ik ben nu ergens halverwege seizoen 4 geloof. En @Bubbless doet ook mee!

1 like
Samenvatting

Ice nation is een van de twaalf clans (allemaal grounders) die samen zijn onder een commander. Treekru heeft de commander dacht ik, en Ice Nation heeft hun eigen baas maar die uiteindelijk antwoord aan de commander. Clarke is persona non grata omdat ze heel veel onschuldige mensen heeft vermoord in de mountain. Grounders willen haar omdat ze een killing machine (Wanheda) is, skykru is boos (waaronder Jasper) omdat ze al die onschuldige mensen heeft laten sterven

Pfff de Handmaid’s Tale is wel de meest deprimerende serie die ik ooit heb gezien. Vond hem wel erg goed. Ik zit nu te twijfelen tussen Elite (klinkt een beetje als How to Get Away with Murder?), laatste seizoen van Marcella of het laatste seizoen van The Bridge, dat nu op NPO staat.

1 like