Ik heb laatst Contratiempo gezien, een aanrader!
Mijn hele zondag valt zo in duigen
Ik ben ook aan het kijken, nostalgie, maar het is wel veel duisterder
Ja die was idd ook leuk! Ik heb er volgens mij nog een paar dvd’s van liggen. Ga ik maar weer eens opzoeken.
Ja echt wel! Niks vergeleken met Sabrina the Teenage Witch
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat seizoen 2 op Netflix komt
Zelda is zo gemeen tegen hilda
Ik ben as we speak de laatste aflevering van The 100 (S05E13) aan het kijken
Gelukkig kan ik hierna meteen door met Elite.
Ja, indd! Was voor mij ook wennen de verschillende accenten. Zeker aangezien Zelda en Hilda zussen zijn, haha.
Nice, ik ook! Ik heb nog 2 afleveringen te gaan.
Had voor mij ook niet per se gehoeven. Gelukkig gebruiken ze dat effect niet vaak (:
Heeft iemand haunted gekeken?
Ik ben bij aflevering 2 maar vind die aflevering zo raar. Waarom is er niemand die die kinderen uit huis haald. En waarom laat 1 van die vrouwen haar zoon alleen met haar vader… zo raar.
Vandaag ben ik begonnen met Sisters, echt een leuke serie.
Iemand ik weet wie je bent gezien vanavond? Omg wat een goeie serie ik wil doorspoelen naar volgende week aaaah
Ik heb net geprobeerd The big bang theory te kijken, maar ik heb echt nog nooit zo’n ongrappige serie gezien waarbij het duidelijk is dat het wel grappig bedoelt is. Echt zo erg niet mijn humor, snap niet dat die serie zo populair is zo lang al.
Je hebt een ander plaatje
Nee maar vond HTGAWM wel 10 x erger haha. En bij elite zaten er nog wel een paar thema’s in die realistisch kunnen zijn maar niet zo zijn uitgewerkt als realistisch in de serie.
Kijkt iemand nog The Walking Dead? Dacht dat @Michonne en @Tom_Riddle altijd keken…?
Kom er echt moeilijk doorheen. Zo jammer het was ooit mijn favo serie
Ik wil beginnen aan Sabrina maar het is dus van de makers van Riverdale? Hoop heel erg dat het niet zo slecht wordt na verloop van tijd
Met mijn vriend kijk ik nu Narcos en vind het zo interessant! Ik wist echt helemaal niks over Pablo Escobar hiervoor
Ben ik de enige die ongemakkelijk wordt van de tanden van Guzman uit Elite?
@Mhysa @Tom_Riddle ik zag net een huge spoiler (denk ik) op insta dus ga nu toch maar verder kijken!
Deze wou ik ook net aanraden. Echt een goede/leuke film met een verrassend plot!
Ik kijk het ook nog, maar niet meer met zoveel enthousiasme als eerst.
Het komt ook doordat elk seizoen eigenlijk hetzelfde is, er is een “bad guy” die ze moeten verslaan en dat gebeurt vaak aan het einde van het seizoen…
Maar goed, waar moet het anders ook over gaan tijdens een zombie apocalyps…