Series & Netflix

https://www.ad.nl/show/denver-en-alison-parker-uit-casa-de-papel-daten-in-het-echt~a2db2c15/

Dit vind ik heel leuk!

6 likes

Ik vind Elite helemaal niet lijken op HTGAWM haha.

Help. Ik wil de nieuwe aflevering Dynasty kijken maar de taal is bij mij opeens Frans? Iemand hier ook last van?

Hm ik zag de trailer en mijn eerste indruk was: studenten op een dure school, moord, en dat je niet weet wie het gedaan heeft :stuck_out_tongue: Maar gelukkig lijkt het er niet op. Ik ben met die serie ook gestopt trouwens, vond het eerste seizoen wel goed maar daarna ging het een beetje te lang door.

1 like

Hm ja en dat zijn voor mij ook gelijk de enige overeenkomsten hahah. Ik vind de sfeer heel anders vond HTGAWM heel onrealistisch etc. leuk voor 1/2 seizoenen maar ben daar toe mee gekapt.

1 like

Staan er tegenwoordig ook nog goede films op Netflix?
Laatst Apostle gekeken en die was echt schijt.

Anna Karenina ga ik nog kijken, die schijnt wel goed te zijn

En ik ben zeer te spreken over de serie The Bridge :smile:

Arrested Development als je extreem slechte en droge humor hebt

3 likes

Heb net het eerste seizoen van Chilling adventures of Sabrina gezien, echt een aanrader!

1 like

Had ik ook last van vanmorgen! Dus ben toen maar wat anders gaan kijken, vanavond weer proberen

Ik heb laatst Contratiempo gezien, een aanrader!

3 likes

Mijn hele zondag valt zo in duigen :see_no_evil:

1 like

Ik ben ook aan het kijken, nostalgie, maar het is wel veel duisterder

1 like

Ja die was idd ook leuk! Ik heb er volgens mij nog een paar dvd’s van liggen. Ga ik maar weer eens opzoeken.

1 like

Ja echt wel! Niks vergeleken met Sabrina the Teenage Witch
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat seizoen 2 op Netflix komt

Zelda is zo gemeen tegen hilda

Ik ben as we speak de laatste aflevering van The 100 (S05E13) aan het kijken :sob:

Gelukkig kan ik hierna meteen door met Elite.

Edit: net klaar

1 like

Ja, indd! Was voor mij ook wennen de verschillende accenten. Zeker aangezien Zelda en Hilda zussen zijn, haha.

Nice, ik ook! Ik heb nog 2 afleveringen te gaan.

Had voor mij ook niet per se gehoeven. Gelukkig gebruiken ze dat effect niet vaak (:

Heeft iemand haunted gekeken?
Ik ben bij aflevering 2 maar vind die aflevering zo raar. Waarom is er niemand die die kinderen uit huis haald. En waarom laat 1 van die vrouwen haar zoon alleen met haar vader… zo raar.

Vandaag ben ik begonnen met Sisters, echt een leuke serie.

Iemand ik weet wie je bent gezien vanavond? Omg wat een goeie serie ik wil doorspoelen naar volgende week aaaah