Ik heb net geprobeerd The big bang theory te kijken, maar ik heb echt nog nooit zo’n ongrappige serie gezien waarbij het duidelijk is dat het wel grappig bedoelt is. Echt zo erg niet mijn humor, snap niet dat die serie zo populair is zo lang al.
Je hebt een ander plaatje
Nee maar vond HTGAWM wel 10 x erger haha. En bij elite zaten er nog wel een paar thema’s in die realistisch kunnen zijn maar niet zo zijn uitgewerkt als realistisch in de serie.
Kijkt iemand nog The Walking Dead? Dacht dat @Michonne en @Tom_Riddle altijd keken…?
Kom er echt moeilijk doorheen. Zo jammer het was ooit mijn favo serie
Ik wil beginnen aan Sabrina maar het is dus van de makers van Riverdale? Hoop heel erg dat het niet zo slecht wordt na verloop van tijd
Met mijn vriend kijk ik nu Narcos en vind het zo interessant! Ik wist echt helemaal niks over Pablo Escobar hiervoor
Ben ik de enige die ongemakkelijk wordt van de tanden van Guzman uit Elite?
@Mhysa @Tom_Riddle ik zag net een huge spoiler (denk ik) op insta dus ga nu toch maar verder kijken!
Deze wou ik ook net aanraden. Echt een goede/leuke film met een verrassend plot!
Ik kijk het ook nog, maar niet meer met zoveel enthousiasme als eerst.
Het komt ook doordat elk seizoen eigenlijk hetzelfde is, er is een “bad guy” die ze moeten verslaan en dat gebeurt vaak aan het einde van het seizoen…
Maar goed, waar moet het anders ook over gaan tijdens een zombie apocalyps…
Ja is echt zo…jammer. Vind 9 seizoenen voor een serie ook wel echt mega lang. Te lang denk ik
Nee haha ik snap wat je bedoelt
Ik heb nu twee afleveringen van Peaky Blinders gezien maar het pakt me nog niet echt. Is dit een serie die langzaam op gang komt? Moet ik het nog een kans geven?
Ik moest er zelf ook even inkomen, maar daarna zat ik er helemaal in.
Moet wel zeggen dat ik er na twee seizoenen ineens helemaal klaar mee is.
Wij zijn nu net begonnen met Bodyguard op Netflix. Kent iemand deze serie? Vond de eerste aflevering wel erg goed.
Ik vind de eerste seizoenen beter. Maar kijk er nog steeds heel graag naar. Ik zou het leuk vinden als ze weer echt van die lange tochten moeten maken, het is nu meer de ene vijand na de andere.
Even in een spoiler als iemand nog niet alle aflevering heeft gezien.
Samenvatting
Ben wel heel erg benieuwd wanneer die ene vrouw weer opduikt die Maggie toen dat boek gaf. Zij was heel netjes gekleed en kwam ineens uit een busje stappen met een paar anderen. Ohhhh en Jadis! Die weet blijkbaar meer over dat ‘A’ en ‘B’…
Bodyguard afgekeken. Wow. Ik vond het een leuke serie. En Robb(L) / Richard Madden
Ben ook wel heel erg benieuwd naar het laatste seizoen van GOT
Ik ben net begonnen met Suits. Waarom heeft niemand mij over Harvey Specter verteld. Man, man…
Erger me elke week weer meer aan Riverdale hahaha
Ik twijfel of ik elite verder ga kijken of gewoon de laatste aflevering kijk. Ben nu bij drie maar heb er eigenlijk geen zin meer an.
Precies dit had ik ook! Ik ben nog ergens op een kwart van de eerste aflevering van seizoen 3.
Grimm is een aanrader!