Ja is echt zo…jammer. Vind 9 seizoenen voor een serie ook wel echt mega lang. Te lang denk ik
Nee haha ik snap wat je bedoelt
Ik moest er zelf ook even inkomen, maar daarna zat ik er helemaal in.
Moet wel zeggen dat ik er na twee seizoenen ineens helemaal klaar mee is.
Wij zijn nu net begonnen met Bodyguard op Netflix. Kent iemand deze serie? Vond de eerste aflevering wel erg goed.
Ik vind de eerste seizoenen beter. Maar kijk er nog steeds heel graag naar. Ik zou het leuk vinden als ze weer echt van die lange tochten moeten maken, het is nu meer de ene vijand na de andere.
Even in een spoiler als iemand nog niet alle aflevering heeft gezien.
Samenvatting
Ben wel heel erg benieuwd wanneer die ene vrouw weer opduikt die Maggie toen dat boek gaf. Zij was heel netjes gekleed en kwam ineens uit een busje stappen met een paar anderen. Ohhhh en Jadis! Die weet blijkbaar meer over dat ‘A’ en ‘B’…
Bodyguard afgekeken. Wow. Ik vond het een leuke serie. En Robb(L) / Richard Madden
Ben ook wel heel erg benieuwd naar het laatste seizoen van GOT
Ik ben net begonnen met Suits. Waarom heeft niemand mij over Harvey Specter verteld. Man, man…
Erger me elke week weer meer aan Riverdale hahaha
Ik twijfel of ik elite verder ga kijken of gewoon de laatste aflevering kijk. Ben nu bij drie maar heb er eigenlijk geen zin meer an.
Precies dit had ik ook! Ik ben nog ergens op een kwart van de eerste aflevering van seizoen 3.
Grimm is een aanrader!
@monkeyslut Ik heb een aantal keer geprobeerd om in peaky blinders te komen, maar het lukt me gewoon niet. Heb het nu maar opgegeven, niet mijn serie denk ik helaas.
Ben net begonnen aan Wanderlust, over een stel dat hun seksleven nieuw leven in wil blazen. Veel seks en ongemakkelijkheid, tot nu toe dig ik het wel.
Ben begonnen aan Chilling Adventures of Sabrina en ik vind het wel heel tof!
Volgens mij is het meer een ’ you hate it or you love it’ serie. Ik ging gewoon echt van die personages houden, waardoor je er helemaal in zit… Maar 't moet wel een beetje je genre zijn…
Net begonnen met the bodyguard, lijkt wel veelbelovend!
Contratiempo was echt goed, thanks!
Ik ben momenteel verslaafd aan The Good Place. Echt een hele fijne sitcom met afleveringen van 25 min ongeveer. De eerste 5 afleveringen waren een beetje zoetsappig, en net toen ik dacht, dit moet niet zoeter worden, veranderde het helemaal. Ik zit nu aan het einde van seizoen 2 en ik heb al 3 keer gedacht dat het niet gekker moet worden. En toch, iedere keer is de wending zo goed, dat ik er helemaal enthousiast van word. Lekker snel en toch prima hersenloos materiaal.
Ik heb Bodyguard in twee dagen afgekeken, zegt genoeg denk ik? De spanningsbogen vond ik heel goed en het is zo’n actueel thema. Het is ook de best bekeken serie op de bbc sinds jaren!
Ik vind de scandinavische crimeseries zoals the bridge (bron) en dicte, helemaal geweldig.
Op het moment ben ik geen scandinavische serie aan het kijken maar toch een erg leuke: scorpion.
Ik zou dan eerder een samenvatting lezen, denk niet dat je de laatste aflevering helemaal ‘snapt’ als je alle drama die eraan vooraf is gegaan niet kent.
Ik zag deze voorbijkomen en ben er ook benieuwd naar! Zag er wel leuk uit. Maar ook een tikkeltje deprimerend. Of valt dat wel mee?