@monkeyslut Ik heb een aantal keer geprobeerd om in peaky blinders te komen, maar het lukt me gewoon niet. Heb het nu maar opgegeven, niet mijn serie denk ik helaas.
Ben net begonnen aan Wanderlust, over een stel dat hun seksleven nieuw leven in wil blazen. Veel seks en ongemakkelijkheid, tot nu toe dig ik het wel.
Ben begonnen aan Chilling Adventures of Sabrina en ik vind het wel heel tof!
Volgens mij is het meer een ’ you hate it or you love it’ serie. Ik ging gewoon echt van die personages houden, waardoor je er helemaal in zit… Maar 't moet wel een beetje je genre zijn…
Net begonnen met the bodyguard, lijkt wel veelbelovend!
Contratiempo was echt goed, thanks!
Ik ben momenteel verslaafd aan The Good Place. Echt een hele fijne sitcom met afleveringen van 25 min ongeveer. De eerste 5 afleveringen waren een beetje zoetsappig, en net toen ik dacht, dit moet niet zoeter worden, veranderde het helemaal. Ik zit nu aan het einde van seizoen 2 en ik heb al 3 keer gedacht dat het niet gekker moet worden. En toch, iedere keer is de wending zo goed, dat ik er helemaal enthousiast van word. Lekker snel en toch prima hersenloos materiaal.
Ik heb Bodyguard in twee dagen afgekeken, zegt genoeg denk ik? De spanningsbogen vond ik heel goed en het is zo’n actueel thema. Het is ook de best bekeken serie op de bbc sinds jaren!
Ja ik nu ook haha. Ik heb nu 3 aflv gezien en wil het nog wel even aankijken maar vind het wel echt traag gaan joh.
Ik vind de scandinavische crimeseries zoals the bridge (bron) en dicte, helemaal geweldig.
Op het moment ben ik geen scandinavische serie aan het kijken maar toch een erg leuke: scorpion.
Ik zou dan eerder een samenvatting lezen, denk niet dat je de laatste aflevering helemaal ‘snapt’ als je alle drama die eraan vooraf is gegaan niet kent.
Ik zag deze voorbijkomen en ben er ook benieuwd naar! Zag er wel leuk uit. Maar ook een tikkeltje deprimerend. Of valt dat wel mee?
Heeft nou trouwens echt niemand The Letdown gezien? Daarover postte ik ergens in mei. Het is echt heel leuk jongens!
Zeven afleveringen van een half uur over een kersverse Australische moeder die er een potje van maakt. Klinkt romkom/cliché maar het is echt heel leuk. Ik heb hardop gelachen.
Haha ik hoef nog maar 1 aflevering, gisteren de hele avond gekeken. Inderdaad spannend en actueel.
Ik vind het tot nu toe wel meevallen eigenlijk. En ik sluit me aan bij @grace over Please like me!
Ik heb Please Like Me toevallig laatst weer opnieuw gekeken, zo’n zo’n zo’n fijne serie!
Jaaa, ik vond the Letdown ook heel leuk! Superdroge humor. Vond Please Like Me ook fantastisch, jammer dat die al af is.
Ik heb gisteren de eerste ep van Sabrina gezien, maar ik vond het best slecht? Die actrice speelt niet echt goed tbh. Maar misschien ben ik het teveel aan het vergelijken met de oude serie? Wordt het nog beter?
Nee nog niet gezien, ben benieuwd!
Ik mis Rita wel een beetje! Gewoon die heel sfeer op dat schooltje, die taal, zo fijn.
Hjørdis nog wel geprobeerd maar dat was hem toch niet helemaal voor mij.
Ik zit momenteel helemaal in How to get away with murder op Netflix. Echt een aanrader en staan ook al een aantal seizoenen op, dus je kan lekker bingen!
Sorjonen en Arne Dahl zijn ook een leuke scandinavische crimeserie, staan beide ook op netflix dacht ik
(Bij Arne Dahl zijn er ook enkele afleveringen in Nederland gefilmd haha)