Series & Netflix

Sorjonen kende ik niet. Ga eens kijken of ik die op netflix kan zien en zo ja opslaan in mijn favorieten.

1 like

het hangt ervan af wat je instellingen zijn maar je kan het ook vinden onder de naam “Bordertown”

1 like

Deze ben ik nu ook aan het kijken. Seizoen 1 binnen een week ofzo uit haha

1 like

Ik kijk Friends (3e keer) en ben nu alweer bij seizoen 7. Gaat veel te snel! Weet niet wat ik hierna nou zou moeten kijken.

Misschien alle seizoenen van GoT nog een keer, dan sluit dat mooi aan op het nieuwe seizoen volgend voorjaar.

3 likes

Ik heb gisteren seizoen 2 gekeken van Atypical. Was echt leuker en beter dan het eerste seizoen!:slight_smile: En nu ben ik met seizoen 2 bezig van Jessica Jones. Trish wordt steeds leuker en knapper. :heart_eyes:

4 likes

In twee dagen Mocro Maffia gebinged. Vind het echt een goede serie, leuk dat er ook onbekende acteurs in spelen! Vind het goed acteerwerk en ook mega spannend. Jammer dat ik het vaak zo slecht kon verstaan door de accenten/straattaal, maar met ondertiteling ging het prima.

1 like

The Americans?

Ik ben begonnen met Sisters, echt super leuk. Kijkt lekker weg.
En ik las dat seizoen 2 van Big little lies begint in zomer 2019! :smiley:

1 like

Hahaha ja ik vond dat eigenwijze ook echt super storend. Verder vind ik het echt een lekkere binge watch serie. Jammer dat ik er al mee klaar ben :sob:.

Is het eng? Of hetzelfde als vroeger

Jaaaa ik heb ook zo genoten van deze serie! Mis het ook echt! Er is wel een vervolg ‘the good fight’, maar deze heb ik nog nooit gezien

Maar is het eng?

Ik vind het wel eng maar ik ben wel een pussy en ik kijk ook geen horrorfilms oid. (Het is sowieso niet horror-achtig maar soms wel schrikmomentjes).

1 like

Soms is het spannend, maar het valt wel mee. Beetje niveau pretty little liars spannend vind ik.

1 like

Ik weet niet of je inmiddels al duidelijkheid hebt, want ik vond het ook zo’n vreemd verhaal. Aflevering 1 vond ik wel leuk, want spoken. Was echt wel enthousiast na 1 maar na 2 dacht ik echt ??? Toen vond ik dit draadje

Jammer want ik vond het best oke in elkaar zitten

1 like

Nee, ik vond het niet echt eng en ik ben echt een enorme schijterd.

Ik ga nu in bed de laatste aflevering van Sabrina kijken! Vind het jammer dat ik er alweer doorheen ben, vond m echt leuk! En wel een beetje spannend zonder eng te zijn.

Riverdale vind ik ook geweldig. Enige serie die ik elke week aanzet en dan het voorstukje helemaal kijk met wat er ‘vorige keer’ gebeurde. Ja het verhaal is een bizarre en aparte kant op gegaan, maar ik hou er wel van. En ik heb nu alleen maar zoiets van; ahh plottwist nu kan het verhaal nog langer duren, heerlijk! Ik hou ook echt van de mise-en-scene(?) van Riverdale, hoe het gefilmd is, de kleuren, de make-up, de setting, de belichting van allerlei locaties, het hele beeld is een plaatje om naar te kijken, zo mooi!

Dat beide van dezelfde makers is zie ik niet echt terug, maar misschien als ik Sabrina nog een keer zou kijken dat ik het wel zie.

OMG IK ZIE DIT NU PAS. HOE DAN?! Ik zei nog tegen m’n mam: “das geen bekende ofwel”

Shame! (GOT pun intended)

1 like

Ik ben begonnen met de bodyguard. Het grijpt me nog niet echt maar ben wel benieuwd

Gewoon gevonden onder de scandinavische naam.
Weer wat leuks voor de koude dagen

1 like