Series & Netflix

Maar is het eng?

Ik vind het wel eng maar ik ben wel een pussy en ik kijk ook geen horrorfilms oid. (Het is sowieso niet horror-achtig maar soms wel schrikmomentjes).

1 like

Soms is het spannend, maar het valt wel mee. Beetje niveau pretty little liars spannend vind ik.

1 like

Ik weet niet of je inmiddels al duidelijkheid hebt, want ik vond het ook zo’n vreemd verhaal. Aflevering 1 vond ik wel leuk, want spoken. Was echt wel enthousiast na 1 maar na 2 dacht ik echt ??? Toen vond ik dit draadje

Jammer want ik vond het best oke in elkaar zitten

1 like

Nee, ik vond het niet echt eng en ik ben echt een enorme schijterd.

Ik ga nu in bed de laatste aflevering van Sabrina kijken! Vind het jammer dat ik er alweer doorheen ben, vond m echt leuk! En wel een beetje spannend zonder eng te zijn.

Riverdale vind ik ook geweldig. Enige serie die ik elke week aanzet en dan het voorstukje helemaal kijk met wat er ‘vorige keer’ gebeurde. Ja het verhaal is een bizarre en aparte kant op gegaan, maar ik hou er wel van. En ik heb nu alleen maar zoiets van; ahh plottwist nu kan het verhaal nog langer duren, heerlijk! Ik hou ook echt van de mise-en-scene(?) van Riverdale, hoe het gefilmd is, de kleuren, de make-up, de setting, de belichting van allerlei locaties, het hele beeld is een plaatje om naar te kijken, zo mooi!

Dat beide van dezelfde makers is zie ik niet echt terug, maar misschien als ik Sabrina nog een keer zou kijken dat ik het wel zie.

OMG IK ZIE DIT NU PAS. HOE DAN?! Ik zei nog tegen m’n mam: “das geen bekende ofwel”

Shame! (GOT pun intended)

1 like

Ik ben begonnen met de bodyguard. Het grijpt me nog niet echt maar ben wel benieuwd

Gewoon gevonden onder de scandinavische naam.
Weer wat leuks voor de koude dagen

1 like

Ohja hoor. Het is zo realistisch dat ik er weer van moet janken hoor.

Ik ben net klaar met Elite, zou er een tweede seizoen komen? Vind het wel vermakelijk. Niet mega goed, gewoon leuk.

Ga deze week met bodyguard beginnen!

Ik geloof dat Netflix meteen twee seizoenen besteld had! Waarschijnlijk omdat La Casa de Papel zo’n succes was, dat ze dat meteen wel aandurfden.

Ik ben ook maar aan Bodyguard begonnen. Ik heb net de eerste aflevering gezien en het lijkt mij interessant! Sowieso fijn dat het maar zes afleveringen heeft.

Ik was trouwens nieuwsgierig naar de komaf van Richard Madden vanwege zijn accent dus ging even zijn biografie op imdb lezen. Om een of andere reden staat daar ook in wie zijn huidige vriendin is :thinking: (zoiets staat normaal gesproken niet op imdb). Maar goed, ik ging hen ff googlen. Blijkt zij 11 jaar jonger te zijn dan hem. Ok kan, maar zij lijkt 15/17 jaar
 Kan zij niks aandoen natuurlijk. Ik vind het alleen wat apart dat hij op zo’n jong ogend meisje valt.

Een vraagje: vanavond is het Halloween! Iemand die een goede film kan aanraden? Iets voor mijn vriend en mij.

Wat kijk je graag? Echt horror, geesten films, monsters, moorden? Zijn er dingen waar je niet tegen kan?
Anders heeft Netflix ook een speciale Halloween categorie bij films staan

1 like

Nice, dat laatste wist ik niet. Zal zo eens kijken!

Ik heb niet echt een voorkeur. Films die ik o.a interessant vond: Get Out, Hush, The Conjuring. Paranormal Activity vond ik niet veel aan (niet eng). Ik hou niet van cliche films waarin een groepje jongeren gaan feesten/seksen en ze ineens achterna worden gezeten door een of andere gek, haha.

Misschien Let the right one in (de originele versie, LÄt den rÀtte komma in, niet die Hollywoodversie) of Get out? Die zijn net even anders. Of Hereditary?

Volgens mij staan deze allemaal niet op Netflix trouwens

Edit: o shit Get out heb je dus al gezien, haha. The cabin in the woods? Beetje cliché maar wel met een plottwist. Ex machina?

1 like

Ex Machina heb ik ook al gezien. Vond ik ook een goede film. Ben heel benieuwd naar de andere titels die je mij aanraadt, thanks!

1 like

@Unicorn ik wou ook Let the Right One In zeggen! Zo’n goede film :heart:

2 likes

Net een kwartiertje bezig met aflevering 6 van Hill House maar man wat is dit goed gefilmd

Aanraders die op Netflix staan: Mirrors, I know what you did last summer, Insidious, Sinister, The Shining (is al een wat oudere film)

misschien is er op de gewone tv ook ergens een horrorfilm die ze uitzenden? Moest je in België wonen, op Zes tonen ze de hele week nog enge films

2 likes