Series & Netflix

Ohja hoor. Het is zo realistisch dat ik er weer van moet janken hoor.

Ik ben net klaar met Elite, zou er een tweede seizoen komen? Vind het wel vermakelijk. Niet mega goed, gewoon leuk.

Ga deze week met bodyguard beginnen!

Ik geloof dat Netflix meteen twee seizoenen besteld had! Waarschijnlijk omdat La Casa de Papel zo’n succes was, dat ze dat meteen wel aandurfden.

Ik ben ook maar aan Bodyguard begonnen. Ik heb net de eerste aflevering gezien en het lijkt mij interessant! Sowieso fijn dat het maar zes afleveringen heeft.

Ik was trouwens nieuwsgierig naar de komaf van Richard Madden vanwege zijn accent dus ging even zijn biografie op imdb lezen. Om een of andere reden staat daar ook in wie zijn huidige vriendin is :thinking: (zoiets staat normaal gesproken niet op imdb). Maar goed, ik ging hen ff googlen. Blijkt zij 11 jaar jonger te zijn dan hem. Ok kan, maar zij lijkt 15/17 jaar
 Kan zij niks aandoen natuurlijk. Ik vind het alleen wat apart dat hij op zo’n jong ogend meisje valt.

Een vraagje: vanavond is het Halloween! Iemand die een goede film kan aanraden? Iets voor mijn vriend en mij.

Wat kijk je graag? Echt horror, geesten films, monsters, moorden? Zijn er dingen waar je niet tegen kan?
Anders heeft Netflix ook een speciale Halloween categorie bij films staan

1 like

Nice, dat laatste wist ik niet. Zal zo eens kijken!

Ik heb niet echt een voorkeur. Films die ik o.a interessant vond: Get Out, Hush, The Conjuring. Paranormal Activity vond ik niet veel aan (niet eng). Ik hou niet van cliche films waarin een groepje jongeren gaan feesten/seksen en ze ineens achterna worden gezeten door een of andere gek, haha.

Misschien Let the right one in (de originele versie, LÄt den rÀtte komma in, niet die Hollywoodversie) of Get out? Die zijn net even anders. Of Hereditary?

Volgens mij staan deze allemaal niet op Netflix trouwens

Edit: o shit Get out heb je dus al gezien, haha. The cabin in the woods? Beetje cliché maar wel met een plottwist. Ex machina?

1 like

Ex Machina heb ik ook al gezien. Vond ik ook een goede film. Ben heel benieuwd naar de andere titels die je mij aanraadt, thanks!

1 like

@Unicorn ik wou ook Let the Right One In zeggen! Zo’n goede film :heart:

2 likes

Net een kwartiertje bezig met aflevering 6 van Hill House maar man wat is dit goed gefilmd

Aanraders die op Netflix staan: Mirrors, I know what you did last summer, Insidious, Sinister, The Shining (is al een wat oudere film)

misschien is er op de gewone tv ook ergens een horrorfilm die ze uitzenden? Moest je in België wonen, op Zes tonen ze de hele week nog enge films

2 likes

Ik ben begonnen aan de bodyguard en ik vind het leuk!

Jaa ik, vind het echt een leuke serie. Maar ik hou ook echt van dat sort (teen) series. Ben ook helemaal bij, wacht met smart op een nieuw seizoen.
Moest er in het begin wel een beetje door heen komen geloof ik, maar is ook al weer lang geleden.

1 like

Ik heb zin in het nieuwe en laatste seizoen van House of Cards morgen, ben erg benieuwd hoe ze het aan gaan pakken zonder Kevin Spacey erbij.

Jep, ik ben nu ergens in seizoen 2. Vind het wel chill om af en toe op te zetten, maar ik binge het niet.

1 like

:drooling_face:

1 like

Jaaa dit is een van m’n favorieten.

@Unicorn + wie dan ook, als je hem nog niet hebt gezien: grijp je kans.

Ik wil Frans gaan leren dus ben ook op zoek naar leuke Franse series/films. Hebben jullie aanraders?

Ik kijk steeds miniseries maar ik wil eigenlijk een serie vinden waarvan 1000 seizoenen op netflix staan zodat ik niet na een paar dagen weer in een gat val haha

2 likes

Bijna door Good Girls heen, leuker dan gedacht!

2 likes