Je ne suis pas un homme facile!
La Mante, Le Chalet
Ah jammer. Ik dacht nog aan Big Little Lies, maar dat is wel op HBO.
Ohhh ik oooook ik heb (god zo’n nerd) allemaal promo-interviews gekeken en nu heb ik er nogggg meer zin in.
Oh ja wist je dat je een date kan winnen met Sam Heughan in Schotland? Zou geen vervelende avond zijn denk ik.
Ik kijk Supergirl! Moet zeggen dat ik seizoen 1 op een gegeven moment wel heeel erg zat was, maar vanaf 2 wordt het wel weer leuker.
Ik weet niet in welk topic dit het best past, maar ik heb gisteren Call Me By Your Name gezien. Van dit soort films word ik altijd een beetje jaloers op hun intellectueel/artistiek leven, 3-talig opgevoed zijn, in meerdere landen wonen, tussen de boeken, piano’s e.d. Maar wel een aanrader, ik vond hem erg goed (je moet wel aan trage films zijn).
Ik vond New Girl echt super leuk
Welke serie zal ik downloaden op Netflix voor in het vliegtuig, The Bodyguard of Narcos? (Vlucht van circa tien uur.)
Bodyguard
Het einde van de nieuwe aflevering van Grey’s anatomy
hahaha jaaa oh ik moest echt janken ook
Zeg nou niehiet
Waar kijk jij grey’s op? Ik keek het eerst altijd via ziggo.
Jaaa zo’n mooie film! De hele sfeer is zo fijn.
Bienvenue chez les ch’tis vond ik heel leuk (film). En natuurlijk Les Intouchables, maar die heb je vast al gezien.
Oh dat wist ik helemaal niet, ik ben benieuwd hoe het zal zijn zonder Frank!
Witnesses (Les témoins) maar ik zie dat die inmiddels niet meer op Netflix staat.
Vorige week was de aflevering van Dynasty zo leuk en onverwachts “spannend”, maar de aflevering van vandaag was echt een deceptie.
Volgt hier iemand you me her? Ik heb dit weekend het eerste seizoen gekeken, hier en daar wel een leuke grap maar ik stoor me wat aan het personage van Izzy.
Worden seizoen 2 en 3 beter of zal ik maar een andere serie opzetten?
Het blijft 3 seizoenen zo.