Het blijft zo haha ik vind Izzy ook echt kut.
Ben vandaag begonnen aan Bodyguard en vind het tot nu toe wel goed. Valt me op dat ik sws alle Britse series waar ik aan begin leuk vind
Luther (Idris Elba <3) Marcella, Top Boy, Safe, The Missing, Peaky Blinders en er zijn nog een aantal die ik nog wil zien.
Nouu, die-hard House of Cards-fan hier, maar dit vind ik toch lastig door te komen? Ik mis misschien toch Frances wel een beetje? Zooo veel dialoog en zo weinig âactieââŠ
Het verbaast me dat bijna niemand het hier heeft over The Haunting of Hill House! Ik heb vandaag afleveringen 6 en 7 gekeken en wauwauw ik zou liefst 8 ook nog kijken maar moet vroeg op morgen
Wel over gehad jn dit topic hoor!
Ik kan âm niet vinden op Netflix! Kan het onder een andere naam staan?
Zojuist vast de eerste cheesy cliché kerstfilm van dit jaar gezien, kan niet wachten op de rest
Ooh ja daar heb ik echt weer zin in! Ik spaar ze altijd op voor de week/tien dagen voor kerst en dan mag ik er elke dag op mn kneuterigst eentje kijken.
Ik ben afgehaakt na 3 afleveringen. Vond het zo melodramatisch en vreemd worden, net een soap
Spoilers
Wie waren nou die broer en zus die Claire wilden saboteren en vermoorden? En waarom was het ineens zo vanzelfsprekend om iedereen die in de weg liep te laten vermoorden? Dat vond ik gewoon bijna komisch âOh Durant kan wel eens lastig gaan doen, laten we die gewoon omleggenâ. Claire moest toch de president voorstellen, geen maffiabaas .
Dat heeft iedereen al gezien dus weer over uitgepraat staat hierboven allemaal wel.
Kwamen de vorige seizoenen van HoC ook per aflevering online? Kan me dat niet meer herinneren
Volgens mij kwam meestal het hele seizoen in een keer!
Ok dan ga ik nog eens zoeken, dank je!
Edit: ook niet! Woon jij in België?
Oh haha ik kruip weer onder mijn steen
The Originals! Gaat ook wel over vampieren (spin-off van The Vampire Diaries) maar ook heel veel over heksen. Er is nu ook een nieuwe spin off van gekomen, namelijk Legacies.
Hahah!
Ja, ik doe het steeds op mijn telefoon via de Netflix app. What is happening!
Stel je taal eens in op Engels?