Serietopic #4

Haha kak kon me niet inhouden om de spoiler te lezen. Ik ben denk ik een van de weinige die haar wel leuk vind haha.

2 likes

Nou ik heb 2 afl gezien en vind t behoorlijk slecht

1 like

Kut Netflix :rage:
Wist al dat het toch nooit meer zou gebeuren maar was echt een goede serie

7 likes

Ik kijk perfect match en ik haat Rick of Nick of hoe heet ie. Wat een irritante guy en waarom gaat ie zo dichtbij mensen staan als ie tegen ze praat.

4 likes

Ik vond het ook niet top :joy: maar toch afgekeken. Nu kijk ik de Medici op videoland

2 likes
Perfect Match aflevering 5

Omg wat een chille plot twist dat Chase eruit is gewerkt, haha.

Vind het verrassend genoeg zĆ³ā€™n chille reality serie, zit soms ook echt hardop te lachen om alle ongemakkelijke momenten en domheid.

5 likes

Ik zit incognito te kijken. En normaal heb ik het niet zo door dat mensen een taal spreken die ze zelf niet spreken. Maar nu spreekt een man duits en hij praat alsof hij 10 minuten heeft geleerd voor zn duits presentatie en alles helemaal opleest.

1 like

Ja haha echt heerlijk. Maar ook de snelle switch qua personen is toch echt heel lekker? Dat irritante types ook snel pleite zijn haha

2 likes

Waarom hebben niet meer mensen het over deze serie?? Het is echt zoo grappig en leuk. Ik las dat er een derde seizoen komt, hopelijk klopt dat

4 likes

Jaa ik geniet er ook van! Netflix maakt inderdaad een derde seizoen.

2 likes

O wauw, wat is Succession toch een super gave serie! Ik heb zoā€™n zin in seizoen 4.

laatste aflevering seizoen 3 succession

Heeft Tom de ā€˜kinderenā€™ nou verlinkt? Ik ben tegen Logan, maar zou het wel een stoere actie vinden aangezien Shiv zo over Tom dendert.

6 likes
Seizoen 3 laatste ep

Ja klopt! Echt een zieke ontknoping

2 likes

Nieuw seizoen Outer Banks staat er (in zā€™n geheel :clap:t2:) op. Nu al zin om te beginnen met bingen, ik vind de acteurs die Sarah en JJ spelen vooral zo leuk/goed en de omgeving waarin het gefilmd is.

Oh en met vriend ben ik laatst begonnen aan Manifest. Aanrader, erg spannend! Perfect Match zijn we mee gestopt, dat nieuwe programma waarin allerlei reality tv personen samenkomen. Was echt saai, gebeurde veel te weinig.

4 likes

Grappig, ik vond het juist heel vermakelijk omdat er veel werd gewisseld qua deelnemers en alle deelnemers nog kutter bleken dan in hun eigen programmaā€™s :joy: Heb echt heerlijk zitten hatewatchen, was echt precies wat ik nodig had afgelopen week.

3 likes

Ik vind het ook heel leuk! Spoiler aflv 6:

Fucking Francesca :rage: zij is echt de meeste neppe persoon daar. Ik hoop dat Savannah nog een keer terugkomt!

5 likes

Heb nu Girls5eva aangezet omdat iemand het hier leik vond geloof ik, en ik zoek nog een serie voor tijdens het eten haha. MAAR MINDY VAN EMILY IN PARIS ZIT ER IN šŸ« šŸ« šŸ« 

1 like

Ze is dood dus valt wel mee hoor

4 likes

Ja, maar alleen als flashback, dus haar rol valt mee haha :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha ja ik wilde dit net komen posten, gelukkig maar :rofl:

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Serietopic #4 (Deel 3).