Serietopic #5

De discussie wordt voortgezet vanaf Serietopic #4 - #5253 door ciselering.

Eerdere discussies:

4 likes

Wie is je favoriete karakter in Succession?

  • Logan
  • Kendall
  • Shiv
  • Connor
  • Roman
  • Tom
  • Greg
  • Gerri
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Heb S03 nog niet gezien, maar tot nu toe Roman.

Ik weet niet meer wie het in het vorige topic postte, maar ik ben toevallig ook met Manifest begonnen, heb er in korte tijd al 1,5 seizoen doorheen gejaagd, vind het best leuk. Soort Fringe-light.

En @moderators, nu er een nieuw serietopic is, kunnen jullie misschien een apart reality-tv topic maken?

4 likes

O ja, heel graag! Die jungle meisjes en consorten moeten echt een apart topic.

6 likes

Grey’s Anatomy Meredith’s Sendoff

jeetje, ik had het al wel kunnen verwachten maar dat ik hiervoor om 3 uur 's nachts ben opgestaan…
https://twitter.com/the1_folklore/status/1628949448784052224

Roman moet ik het vaakst om lachen. Maar Tom en Greg zijn samen nummer 2.

9 likes

Tom op 2 waaaarom ik haat Tom echt
Echt zo’n vervelende doch zeer zwakke kwal

1 like

Ja precies mijn gedachte. Jammer dat de poll anoniem is, ben benieuwd wie op hem gestemd hebben haha.

3 likes

Iemand die dingen zegt als “You can’t make a Tomelette without breaking some Greggs” en “Buckle Up, Fucklehead” vind ik wel grappig

4 likes

Geen dramatische exit? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Spoiler Grey’s afscheid Meredith

nee echt totaal niet… Ze stapte in het vliegtuig naar boston nadat ze een mini receptie had gehad in het ziekenhuis. Maar doordat de aflevering door abc zo gehypte was, dachten heel veel mensen aan oude acteurs die terugkwamen of grootste dingen maar dit was echt lame. Er was niet eens een montage oid. Het zou nog kunnen dat in de laatste aflevering van het hele seizoen nog iets gedaan wordt maar in principe was dit haar laatste aflevering als season regular

2 likes

Wat raar! Ik had ook zeker wel meer verwacht als dat… als ik die actrice was zou ik echt een spectaculaire dood willen hebben als einde :laughing:

Ik ben nu pas begonnen met handmaids tale maar I likeeee spannend

7 likes

Ik zie net op tiktok dat Ashley Parks (van emily in paris) meespeelt in s3 van only murders in the building. En zag daardoor dat Meryl Streep ook meespeelt :scream: omg zo geweldig; mijn favo actrice in m’n favo serie​:raised_hands: kan niet wachten!

5 likes

Hahaha deze remix van Echte Meisjes In De Jungle. Wtf :rofl:
https://www.instagram.com/reel/CpDC8E3oC6X/?igshid=MDJmNzVkMjY=

8 likes

Ben idd heel benieuwd naar de performance van Meryl haha, wanneer komt dit seizoen?

4 likes

Jesse Williams blijkbaar ook nice

1 like

Over Echte Meisjes: ik hoop echt dat we Valerio weer vaker zien. Heb echt van zijn droge humor genoten :heart:

12 likes

Ik heb in drie dagen Severance gebinged :face_with_spiral_eyes: Gaat over een wereld waarin je een chip in je hoofd kan laten plaatsen waardoor je op werk niks meer weet over je normale leven en in je normale leven helemaal niks weet over je werk. Het kreeg een tijd terug overal lovende recensies en het is heel leuk, spannend en leip black mirror achtig

spoiler

Ik vind het wel jammer dat de opbouw best traag is en je amper antwoorden krijgt, wel een ziek spannende season finale, ik ben benieuwd naar het tweede seizoen

7 likes

Ik erger me zo aan die oogmake-up van Ines in Perfect Match

1 like