Nieuwe poging met orange is the new black en waarom wist ik niet eerder dat het leuk is? Ik ben wel benieuwd of alle seizoenen goed blijven en of het niet inkakt op den duur.
Ik vind met name het laatste seizoen niet om door te komen, ben het echt aan het uitstellen haha
Op national geographic had je americas national parks. Staat nu op disney maar is al wat ouder dus heb je misschien al gezien.
Oh onstaan weet ik niet. Maar t is wel mooi
Ja soms kun je zo benieuwd zijn naar iets en dan verbaast het je haast dat het er niet is?
Ik was wel nieuwsgierig naar een in depth docu over de architectuur achter de Disney parken (en evt hotels) maar echt niets kunnen vinden. Ja wat vage filmpjes over de bouw, of het optisch bedrog achter bepaalde attracties etc maar dat was niet echt wat ik zocht helaas
Nee ken ik niet! Ik ga eens kijken of ik de inlog van een vriendin mag lenen
@Scorpiovibes ja idd, het aanbod wat betreft series/docus rond nationale parken in de VS valt me tegen. Of het moet misschien allemaal op National geographic enzo zijn geweest en daarna is het niet opgepakt door Netflix enzo? Beetje jammer wel dan
Severance staat nog op het lijstje.
Mijn ervaring met Apple tv+ is dat het allemaal net niet is. De morning show werd ontzettend gehyped maar ik vond het wel prima. Zelfde met Defending Jacob en Truth be told.
Ja, maar⦠Ted Lasso
Ik vond alles heel leuk. Het ene seizoen is wel sterker dan het ander. Alleen het seizoen dat zich afspeelt binnen een paar dagen vond ik wat minder.
Ik kwam net iets tegen van Appletv over Wework. Dat bedrijf, maar dan heet het WeCrashed, met Jared Leto en Anne Hatheway. Zag er wel goed uit!
Ik vind het irri dat niet alles van Hulu op Star staat. Zoals the Drop out. Leuk al die series over frauduleuze mensen
Dirty Lines was erg leuk, hopelijk krijgen ze groen licht voor seizoen 2.
Ik ben Arcane aan het kijken. Serie die over de game League of Legends gaat. Heb ik nooit gespeeld dus dat hoef je er niet voor te kennen. Vind het heel goed tot nu toe!
Drop out komt deze week ergens, ik geloof woensdag.
Ik vond Dirty Lines ook heel leuk! Het verhaal zat goed in elkaar, goed geacteerd en ik vond het tof dat ze bepaalde gebeurtenissen lieten zien (zoals de krakers etc.). Het was soms net alsof ik naar een Engelse serie aan het kijken was. Hoop dat Netflix meer Nederlandse series gaat maken!
Dat zou idd tof zijn, ik wist niet dat er sprake was van seizoen 2?
Ik heb seizoen 1 uitgekeken en voorlopig gaat het nogš
@Max volgens mij tipte jij scenes from a marriage toch? Wat een prachtige serie, echt heel ontroerend. En hallo zowel Oscar Isaac als Jessica Chastain zijn echt
Ohh nee dat was iemand anders,maar ik ben wel heel benieuwd nu!
Fijn te lezen dat je het ook zo mooi vond!
Ha, ik ben gisteren net begonnen! Speciaal een account voor geregeld (ahum, credentials van een vriendin uitgewisseld)