Vlak de Harry Mens imitator niet uit!
Robert Jensen!
Kunnen jullie Julia nog vinden op HBO?
Ik kan me dus geen sprekende “echte” Melkert herinneren uit die tijd, terwijl ik echt obsessed was met Pim als 15- / 16-jarige, heb Melkert ook al een paar keer gegoogled, omdat ik telkens Ramsey voor me zie of die vent van Kopspijkers met dat rietje, die dus Frank de Grave imiteerde en níet Ad Melkert. Erg verwarrend.
Wel irritant dat zo veel van de weinige goede dingen op tv betaald zijn geworden. Publieke omroep was toch tot verheffing van het volk? (Onder andere)
Nee
The Circle (usa)! Heerlijke tv.
Oja, en Love is blind is ook een leuke.
Huh hoe kan dit nou?? De nieuwe aflevering zou er ook vandaag opstaan, daar had ik me al helemaal op verheugd.
Ja ik ook! Ging er helemaal voor zitten maar hij is ineens niet meer te vinden
Ik zag hem vanochtend nog wel!
Hoop dat het een rare error is. HBOmax werkt sowieso nog voor geen meter bij mij. Zoveel issues.
Oh dat biedt goede hoop
The Circle vind ik echt heel leuk!
Nee zo stom!
The circle France is ook echt super leuk!!! Coucou ma belle!
Ik heb een berichtje gestuurd via FB, benieuwd of er antwoord komt.
Bij mij staat hij er gewoon op
Jaaaa love Valeria/die kerel
Bij mij nu ook weer haha! Was dus een glitch, maar het was echt even helemaal verdwenen.
Edit: Ik kijk nu de nieuwe aflevering en gen iet er weer zo enorm van, maar het valt me opeens op hoe “Hyacinth Bouquet” haar vertolking is, ze heeft daar volgens mij echt inspiratie uit gehaald. Een soort empatische versie van Hyacinth.
Bij mij ook weer