Serietopic #4

Vlak de Harry Mens imitator niet uit! :wink:

4 likes

Robert Jensen! :rofl:

3 likes

Kunnen jullie Julia nog vinden op HBO? :frowning:

Ik kan me dus geen sprekende “echte” Melkert herinneren uit die tijd, terwijl ik echt obsessed was met Pim als 15- / 16-jarige, heb Melkert ook al een paar keer gegoogled, omdat ik telkens Ramsey voor me zie of die vent van Kopspijkers met dat rietje, die dus Frank de Grave imiteerde en níet Ad Melkert. Erg verwarrend.

2 likes

Wel irritant dat zo veel van de weinige goede dingen op tv betaald zijn geworden. Publieke omroep was toch tot verheffing van het volk? (Onder andere)

2 likes

Nee :pensive:

The Circle (usa)! Heerlijke tv.

Oja, en Love is blind is ook een leuke.

5 likes

Huh hoe kan dit nou?? De nieuwe aflevering zou er ook vandaag opstaan, daar had ik me al helemaal op verheugd.

1 like

Ja ik ook! Ging er helemaal voor zitten maar hij is ineens niet meer te vinden

1 like

Ik zag hem vanochtend nog wel!

1 like

Hoop dat het een rare error is. HBOmax werkt sowieso nog voor geen meter bij mij. Zoveel issues.

4 likes

Oh dat biedt goede hoop

The Circle vind ik echt heel leuk!

2 likes

Nee zo stom! :unamused:

1 like

The circle France is ook echt super leuk!!! Coucou ma belle!

4 likes

Ik heb een berichtje gestuurd via FB, benieuwd of er antwoord komt.

2 likes

Bij mij staat hij er gewoon op

2 likes

Jaaaa love Valeria/die kerel

4 likes

Bij mij nu ook weer haha! Was dus een glitch, maar het was echt even helemaal verdwenen.

Edit: Ik kijk nu de nieuwe aflevering en gen iet er weer zo enorm van, maar het valt me opeens op hoe “Hyacinth Bouquet” haar vertolking is, ze heeft daar volgens mij echt inspiratie uit gehaald. Een soort empatische versie van Hyacinth.

4 likes

Bij mij ook weer :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes