Valeria en Romain!!! Rominouche heb echt moeten wenen van het lachen bij die laatste aflevering “t’est qui???”
Pfff Selling Sunset seizoen 5 Heel seizoen ging over hoe kut Christine is en hoe ze haar moeten ontslaan want het kan zo echt niet langer meer blabla en in the end werkt ze er nog steeds, goh
Wel benieuwd naar die reünie volgende week.
Ad Melkert herinner ik me nog als een hele norse, ongeduldige en arrogante man, en dat speelt Ramsey wel goed @Nescio
Hij schijnt in zijn carrière na pvda ook altijd bezig te zijn met de achterkamertjes. Ik las dat hij ook sluwe Ad werd genoemd (door pvda genoten zelfs)
Too hot to handle!
Ben zojuist begonnen aan A discovery of witches, maar in de eerste aflevering heeft de hoofdrolspeelster een droom waar spinnen in voorkomen. Komen deze vaker voor?
Is mijn zwakke punt, vampieren, Heksen geen probleem. Spinnen, aaaaahhh nachtmerries!
Mare of Easttown is zoo goed!
Kan me het niet meer zo goed herinneren, misschien dat ze er soms in voorbij komen maar ze spelen zeker geen hoofdrol in het verhaal.
Ah fijn, dank je! Vond je de serie wel de moeite waard?
Single’s inferno
Ja ik vond het wel leuk. Nu kende ik de boeken al dus daardoor geen verrassend verhaal maar ze hebben het wel goed verfilmd.
Aah ik ben begonnen met Our Flag Means Death met Taika Waititi. Echt heel grappig en leuk, met so far al een heerlijke cast. Rory Kearin zit er in maar ook leuk om Bertie uit Love te spotten. Fun!!
Omg en de zus van fleabag!!
Edit: die spoiler is echt niet waar HAHA ze leek er alleen heel even op
Toch mooi dat het laatste nummer in Selling Sunset ‘Arcade’ is! (Helaas voor Duncan is het een cover, maar toch)
Ik was er ook aan begonnen, maar moet er nog wel inkomen haha. Goed om te lezen dat jij het al heel leuk vindt, ben benieuwd!
Oh ik zie dat er een nieuw seizoen Killing Eve is .
Kun je de seizoenen goed los van elkaar kijken? Of moet t in volgorde
Ja het verhaal bouwt wel op maar het is ook weer niet zo hoogstaand dat je niet in een ander seizoen kan invallen. De rode draad is gewoon hetzelfde: detective en crimineel die om elkaar heen dansen. Ik vind tot nu toe seizoen één eigenlijk wel het beste van allemaal.
Ik zou het laatste seizoen laten zitten. Verhaal is minimaal, persoonlijk vond ik er veel inzitten voor shockvalue, en bagger einde.
Online vind men het nog een slechter einde dan game of thrones lol.
Oh echt? Wat jammer . Het was een van mijn favoriete series. Nu was het einde van seizoen drie natuurlijk al helemaal goed eigenlijk.
Ja echt. Persoonlijk vond ik einde van s3 ook mooier. Het verhaal was toen ook al aan het minderen, vind je niet?