High maintenance op Hbomax kijkt ook makkelijk weg!
Zwarte komedie, maar ook toch luchtig omdat het om NY draait en hele quirky rare mensen zijn.
Ik zou het wel in volgorde kijken om de dynamiek tussen de personages en verhaallijnen/karakters te kunnen begrijpen. Los daarvan is seizoen 1 wel verreweg het beste zoals @Babka zei, ik zou daarmee beginnen
Ik ben nu afl 1 van True Blood aan het kijken maar ik snap er niks van dat mensen dit goed vinden dit is zo slecht
Neen True Blood is echt goed. Blijf kijken!
Echt, wanneer wordt het goed dan voelt net als een twilight parody ofzo
Haha whut ik dacht dat Crishell eerste helft 20 was
Kan ik me echt niet meer herinneren maar ik had ook dat gevoel tien of twaalf jaar geleden toen ik het keek.
Orphan black
The Good Witch💘
Het is zelfs een van mijn favo series ooit.
Younger op Videoland vind ik een fijne feelgood serie!
Alexander… Dat was voor mij de main reason om te kijken. Tot Alcide
Tara en Pam En Lafayette (RIP)
Disclaimer: geen spoiler, de acteur die hem speelt is overleden.
The bold type kijkt ook lekker weg!
Ohh Lafayette! Vond het zo’n heerlijke serie, al keek ik vooral voor Alexander Skarsgard. Maar tegen de laatste seizoenen werd het echt te apart voor mij, heb het toen nooit meer afgekeken
Grace & Frankie is weer heerlijk. Echt jammer dat dit het laatste seizoen is. Hoop dat ze beide nog veel moois gaan maken de komende jaren.
Kijkt er iemand hier Moon Knight (Marvel)? Heb de eerste vijf afleveringen nu al twee keer gekeken en dat doe ik eigenlijk nooit. En Oscar Isaac
Als woensdag de laatste aflevering is geweest kom ik met m’n oordeel. Wil graag bingen dus heb de afleveringen op gespaard. Ben al weken spoilers aan het vermijden, haha.
En inderdaad, Oscar Isaac
Oeeeeh, na jaren staat eindelijk Mayans M.C. op een streamingdienst (Disney+). Is een spin-off van Sons of Anarchy. Eindelijk kijken!