Kan iemand mij helpen? Euphoria S1E8
Wie wordt er nou overvallen en waarom?
Kan iemand mij helpen? Euphoria S1E8
Wie wordt er nou overvallen en waarom?
Fez overvalt de supplier van Mouse omdat hij geld nodig heeft om Mouse te betalen
Dat had ik er even niet uitgehaald haha. Thnx
Oh, het nieuwe (vierde) seizoen ook al? Heb de eerste drie seizoenen op HBO gezien (kwam altijd direct nadat de aflevering in Amerika uitkwam) maar het seizoen wat nu bezig is staat er niet opâŠ
Nee, helaas tot en met seizoen 3! Hopelijk volgt 4 later nog.
Jammer, hopen dat 'ie gauw ook ergens te zien is. Veel plezier met de eerste drie iig!
Erger me echt aan Chelsea in Selling Sunset
En Chrishell is nog steeds mân BEC
Ik kan dus Christine echt niet meer uitstaan. Itâs too much.
Ja ik ook niet hoor maar ik vind Chrishell nog erger ik weet niet waarom
Ugh dit heb ik met Davina (ben wel pas halverwege seizoen 4 dus wellicht verandert dit nog).
Ik vind nieuwkomer van dit seizoen Vanessa ook enorm vervelend, echt een kiss ass. En waarom ga je in godsnaam bemiddelen tussen twee mensen die je helemaal niet kent :â)
Ugjh ik kijk Extreme Sisters en die tweelingen zijn zo ongezond bezig. Er is een twin getrouwd met een twin en ze kunnen gewoon niets zonder elkaar doen. Niet eens op date?? Dan gaan ze de andere helften bellen en snel naar huis met het toetje om maar weer compleet te zijn. En dan zeggen dat ze niet afhankelijk van elkaar zijn jaja
Aaw lafayette is mn fav tot nu toe (toch maar verder gekeken en ben bij afl 5 nu)
âNow tip yo waittressâ Hij heeft die rol zo goed gespeeld.
Oooh er is een nieuw seizoen van The Circle USA!
ik volg/kijk momenteel echt te veel, want al mân slechte MTV series lopen momenteel ook (Siesta Key, ex on the beach, teen mom, etc), 2 lopende seizoenen below deck, toen kwam selling sunset erbij, Ozark, nu the Circle
Ik kom tijd te kort
Nooit van gehoord dus ff opgezocht en dit klinkt echt leuk haha
door jou ging ik zoeken naar nieuwe seizoenen van below deck maar heb ze wel allemaal gezien geloof ik, welke kijk jij nu? ik zag wel below deck down under, die ken ik nog niet dus daar ben ik nu mee begonnen
Ja klopt below deck down under seizoen 1 wordt nu uitgezonden en er is momenteel een derde seizoen van below deck sailing yacht!
@Xiomara ja is het ook!! Slecht maar vermakelijk
Ok ik heb in iets meer dan een week alle seizoenen van Selling Sunset gebinged en ben helemaal om, wist niet dat ik zo erg van zĂł veel drama kon genieten. Ik kijk helemaal uit naar de reĂŒnie morgen.
Wtffff heeft iemand Clark gezien? Op basis van de omschrijving was ik getriggerd. Maar ik ben bij minuut 1 en ik zit al zo:
Eerst dat ze in die vagina van die moeder gaan & vervolgens dan die baby met dat volwassen hoofd. Wtf is dit voor serie? Blijft hij zo raar of is het wel de moeite
Hallo waar blijf de reĂŒnie van Selling Sunset