Misschien very late to the party maar ik kijk nu The Bachelor met Fabrizzzzzzio en jemig, kan hem steeds minder goed hebben. Hij is echt een zak lucht ofzo. Maar voor de drama wil ik wel verder kijken haha
De 1e 3 afleveringen van ‘The Staircase’ (tv serie over de docu) staan op HBOmax. Benieuwd of t wat is…vind het een beetje een vreemde keuze om over zo’n docu een tv serie te maken, alles is al gecovered lijkt mij.
Ja dat vind ik ook, en ik vond die serie al zo vreselijk lang duren en op sensatie belust
Ik zag pas deze video en moest er nu gelijk weer aan denken:
Ik ben de 1e aflevering aan het kijken en daar zie je bijvoorbeeld haar naakte lichaam in de autopsiekamer, in volle glorie. Hoe haar haar er afgeknipt wordt etc. vind dat zo respectloos en inderdaad zo sensatiegericht. Als dit fictie was is het een heel ander verhaal.
Vind t ook totaal niet ‘leuk’ om naar te kijken tot dusver, dus ik stop er al weer mee.
Kan 'm ook nog niet kijken jij wel nu?
Nee!
Ben The Circle S4 gaan kijken en OMG love it dat de Spice Girls meedoen hahaha. Heb echt gelachen En hoe kut is Bru? Zo arrogant ook
En irritant dat er 11 mei pas weer nieuwe afleveringen online komen
Vond het laatste seizoen van Elite heftig maar wel heel tof. In 2 dagen uitgekeken.
Bij mij doet ie het ook niet mehhhh
Ik kijk Are You The One en ik vind het zooo hilarisch dat die mensen altijd moeten rennen wanneer ze een nieuw spel gaan doen Echt doe normaaal het is letterlijk 4 meter
Ik was dit snel zat, toen het na het begin zo chaotisch en vooral stoerdoenerig bleef. Dit is er niet een voor mij.
Het was echt een verschrikking, zo saai
MAAR wel heel erg veel zin in Selling the OC. Volgens mij wordt dat nog dramatischer. Die beelden die we zagen leken wel gewoon op een soap
Oh ik krijg net een melding dat er een nieuw seizoen van The Wilds op Prime staat, ik had seizoen 1 in een paar dagen gezien toen die uitkwam dus ik ben benieuwd
Ah nee ik vind Bru zo leuk! Maar ik ken hem ook al van TikTok. Hij is inmiddels de vriend van Anna Sitar. Samen zijn ze zo schattig! Hij is misschien wel wat overenthousiast en super Amerikaans, maar ik ben fan.
Haha ja maar ze zijn allemaal overenthousiast en super Amerikaans, maar van hem kan ik het echt niet hebben. Gewoon zijn hele attitude
Ik ben bijna klaar met Ozark en gelukkig ook, want jeeetje echt de ene mislukking na de ander en die Wendy is zoo irritant en verpest alles steeds. Eerste twee seizoenen waren echt het leukste, nu heb ik een hekel aan werkelijk ieder personage
Ik wilde nooit bridgerton kijken omdat mensen het met goede kostuumdrama’s gingen vergelijken, maar ik was toe aan makkelijke entertainment dus toch maar begonnen met kijken. Maar ik vind het best wel saai, voel het ook gewoon niet tussen Daphne en Simon?
Ik vind het laatste seizoen ook echt niet zo leuk meer, en idd Wendy haalt echt t bloed onder m’n nagels vandaan
Deze kijk ik nu ook en ik word helemaal gek van het camerawerk. Waarom houden ze die camera steeds scheef?? En al dat gedraai constant, echt niet fijn om te kijken. Het is dat ik het verhaal wel ok vind en nu wil ik weten hoe het afloopt maar die rare camerastandpunten hoeven niet.
Sol uit Grace & Frankie vind ik zo irritant, kan zijn zeurstem niet aanhoren.
Ik vraag me altijd af of hij in het echt ook zo praat want het lijkt bijna geen eens een opgezet stemmetje