Jaaaa herkenbaar. Het voelt echt als een moetje om af te kijken maar wil aan de andere kant ook wel weten hoe het verhaal eindigt.
Dat zou nog erger zijn zeg. Ahoewel ik de toegevoegde waarde van zijn zeurderige stem in deze serie niet zie.
Ja het lijkt wel zân echte stem. Wat een overdreven Amerikaans gedoe ook weer die opkomst man man. Ik denk alleen dat hij zân echte stem wel aandikt want nu ik verder dat interview kijk valt het al erg mee.
Love grace and frankie trouwens, heb het vooral als achtergrond serie, waardoor ik nu al heel veel afleveringen vaker heb gekeken omdat ik maar weer de aflevering herhaal, of veel stukken helemaal niet heb mee gekregen maar ik vind het echt een perfecte serie daarvoor.
Deze dude is wel een echte bekende in de Amerikaanse TV wereld (en al oud) hij zit nu ook weer in de reboot van Law & Order na jĂĄren in de oude te hebben gespeeld. Ik heb het fragment niet gekeken maar als je ermee bedoelt dat het een overdreven opkomst is. Juist leuk dat ze zoân golden oldie dan nog zo ontvangen.
Vind zijn stem wel ouder geworden, wat meer kraken en minder prettig etc. Viel me iig op
Ahh s4 van The Circle is zooo heerlijk met de Spice Girls
Er is een nieuwe doctor gecast! Zoooo blij met deze acteur haha.
Dit is hem zo hard gegund.
Jaaa echt zo leuk, ben super benieuwd naar hoe hij als Doctor gaat zijn!
Ik ook! Ook opnieuw met Russel T Davis als showrunner. Ik hoop zo dat de serie weer goed gaat worden.
Ik zat even terug te lezen dus misschien heb je ondertussen toch al wel gekeken maar ik vond Severance wel heel erg goed. Echt een heel tof en origineel concept. En ik vond helemaal niet dat er weinig gebeurde maar het is wel zo dat je (nog) niet overal antwoord op krijgt. Maar dat komt in volgende seizoenen.
En het deed me wel aan Maniac denken en dat is een van mijn favoriete series dus als je die ook leuk vond zou ik het juist wel aanraden. Je kan ook een gratis trial van apple tv nemen anders? Het zijn maar 9 episodes!
Oh dat klinkt juist weer veelbelovend! Volgens mij is er verder ook niet zoveel wat ik wil zien dus zon trial is wel prima inderdaad, zeker als het maar 9 afleveringen zijn. Thanks!
Ik heb heartstopper uitgekeken en het is zoo lief ben ook echt nog nooit zo snel door een serie heen gekomen (scheelt dat er maar 8 afleveringen zijn maar goed)
Hoop dat er snel een seizoen 2 komt
Vandaag eindelijk weer een nieuw seizoen Workinâ Moms!
Toevallig iemand hier die tropenjaren kijkt? Heerlijk over the top dit, haha. Deep shit vind ik ook wel vermakelijk!
Hopelijk is gardenwarming een door hun verzonnen fenomeen.
Ik vond het laatste seizoen echt zo kut haha. Maar goed, ga toch weer kijken.
Ja ik kijk het ook! Echt hilarisch hahaha.
Ja, ik vond het vorige seizoen ook minder maar deze vond ik weer leuk!
Spoiler hele seizoen Workin' Moms
Ik vond het wel chill dat Frankie niet voorkwam in dit seizoen want ik vind dat zoooân saai personage. Ik vind Jenny ook heel irritant maar op zich wel leuk dat ze er meer in zat, al had ik liever meer Val gehad. Die nieuwe kont van haar
Zoooo stuk om Val, echt heerlijk hoe zij gewoon altijd unapologetically zichzelf is
Ja heerlijk, begin nu
Heeft iemand al iets gezien van How I Met Your Father? Op Disney+
Ja zij is ook de reden dat het me trekt . Ik ga t ook een kans geven.