Sameee, love Hillary Duff. Ben benieuwd. Ik heb nooit How I Met Your Mother gekeken trouwens, geen idee of dat erg is.
is selling sunset christine nou een brits accent aan het opzetten af en toe? of ben ik de enige die dit hoort haha
Omg het is zooooo flauwww
En met zoân lachband, wat ik haat
Is t wel de moeite? Vond HIMYM heel leuk dus maybe dit ook wel
Ik heb gisteren 9 afleveringen gekeken en vandaag de laatste, haha. Kijkt wel lekker weg! Vind het wel een beetje tenenkrommend soms, zeker die 2050-versie
Iedereen zet een accent op in die serie
Omg selling sunset the OC wordt dus nog meer drama dan Selling Sunset zelf. Maar ga toch kijken natuurlijk . En over drama gesproken: het nieuwe seizoen Bling Empire is er ook weer. Perfect om the bingen
Yesss dit is van een short story van V.E. Schwab. Ook benieuwd naar! Boek zelf geen interesse in, maar ben wel nieuwsgierig naar de show haha.
Een oude serie hoor, maar we kijken nu Better call Saul en ik vind het zooo goed! Heb breaking bad niet helemaal afgekeken maar dat is ook niet nodig met deze spin-off.
Helemaal niet oud hoor, het nieuwe seizoen is momenteel bezig dus hartstikke actueel! Zit goed in elkaar hĂš, ik vind het leukste dat het zo âlangzaamâ is waardoor je de personages goed leert kennen/begrijpen. Ik vind het wel nog leuker als je BB wel gezien hebt want er zitten echt héél veel referenties en easter eggs in, echt (bijna) alles is zo goed doordacht haha!
Zoooo veel zin in, echt feel good tv.
Ik vind Better call Saul beter dan Breaking Bad zelfs. Ik ben echt benieuwd wat er met bepaalde personages gaat gebeuren die niet in Breaking Bad voorkomen.
Conversations with Friends staat op HBO! Met Jemima Kirke
Alleen er staat nog maar 1 afl online terwijl ze het hele seizoen in keer online zouden zetten?
Yes dan kan ik eindelijk deze serie zien!
Ik ben ook bezig met de regels van floor en het is zo grappig gedaan.
Ik vind het ook veeel beter!
Ik ga weer zooo stuk om Workinâ moms, wat een heerlijke typetjes allemaal
Oh hier heb ik zin in!!
Oh het einde van working moms zag ik niet aankomen . Gelukkig volgt er normaal nog een seizoen.
Begonnen aan Shining Girls van Elisabeth Moss, verrassend vet. Lekker een beetje gory, interessante verhaallijnen en je moet goed opletten, want er wordt op een vette manier met tijdsprongen gespeeld. Voor zover ik het nu snap iig, heb 4 van de 5 beschikbare afleveringen tot nu toe gebinged en vast wel iets gemist, maar heb me goed vermaakt