Serietopic #4

Ik zoek naar een chille hersenloze realityserie.
Ik vond Selling Sunset dus suuuperleuk, maar Selling Tampa vind ik een beetje saai. Series als Love Is Blind en The Ultimatum vind ik leuk, series die alleen maar om seks draaien (zoals Too Hot To Handle) niet. Hoop dat iemand wat leuke tips heeft!

1 like

Ik vond Instant Hotel ook echt heel leuk. Wel compleet wat anders (een soort bed & breakfast met airbnbs in Australiƫ) maar wel met wat drama en kijkt gewoon chill weg.

3 likes

Are You The One, Cheer, Below Deck, Twentysomethings, Love Island?

4 likes

The Circle vind ik persoonlijk erg leuk!

4 likes

Bling Empire?

7 likes

jaa Byron Beas en Below Deck. Vooral Below Deck heeft veel seizoenen en de Med versie is het leukste.

2 likes

Ik heb gister de eerste aflevering gezien, vond het leuk! Maar las wel ergens dat er 1 aflevering per week komt, stom. Denk dat ik maar wacht tot alles erop staat.

2 likes

Bedankt voor alle tips! Ik ga ze op mijn lijst zetten.
@online_friend Ja het is voor op de achtergrond inderdaad, was ik er vergeten bij te zeggen maar er zit gelukkig genoeg Engelstalig tussen (:

2 likes

Jaa in Amerika staat wel alles er in 1x op maar bij ons wachten ze dus :melting_face: ik ben nu bij 4 omdat ik het niet kon laten om online maar ergens verder te kijken, vind het ook leuk!

2 likes

Zo jammer dat zij zo’n die hard scientologist is. Kan niks meer van haar kijken zonder dat de hele tijd in mijn achterhoofd te hebben

5 likes

Het Amerikaanse seizoen van Dating on the spectrum staat net op Netflix.
Niet helemaal passend, maar wel heel wholesome en je hoeft er niet bij na te denken.

En uiteraard is de UK versie superieur

1 like

Ik vond het ook leuk! En dacht misschien wel weer fijn ook om er een serie bij te hebben die je niet kan bingen. Maar daar kom ik wellicht nog op terug

2 likes

Net aflevering 1 gezien van the Lincoln Lawyer, vond het echt direct leuk en zit er gelijk in! Hopelijk blijft het goed.

1 like

Ik las dat ze zelf de show heeft verlaten, ze vond het tijd voor iets anders oid.
Ik vond het niet zo erg want vond haar verhaallijn nooit zo leuk (behalve toen ze die scharrel had die haar Afghaanse windhond miste en Frankies haar ging steilen hahaha omg :joy:).

6 likes

Ja wat is dat einde wtf :scream: cliffhanger wel

1 like

De vorige was toch australisch? Of is er ook een UK versie geweest?

1 like

Ik ben waarschijnlijk late to the party, maar damn hoe goed is bojack horseman? Ben serieus onder de indruk, had ik echt nooit verwacht toen ik eraan begon.

8 likes

Je hart gaat echt in duizend stukjes breken. :sob: Geweldige serie, dat wel.

1 like

Jaaa mijn vriend en ik zijn dit jaar ook BoJack gaan kijken en zijn nu in het laatste seizoen. Echt een heel goede serie!

2 likes

Het is zo geweldig. Mijn vriend heeft het nog niet gezien en echt zin om het met hem te herkijken.

l41YB4NRXezYUIbD2

3 likes