Serietopic #4

eigenlijk best interessant voor hoe er in selling sunset zo open wordt gesproken over fertiliteitstrajecten, terwijl het verder nou niet bepaald een progressieve serie is? of is dit in meer reality series

3 likes

Ben vanavond aan Westworld begonnen, en mijn hemel wat is dit goed.

Een soort crossover tussen Hunger Games/ Alice in Wonderland/ The Matrix in de setting van Once upon a time in the West.

Heb het niet eerder kunnen zien, maar snap de hype volledig.

5 likes

O, dat zou goed kunnen! Lang geleden dat ik die reeks gezien heb. Excuus

2 likes

Ojaaaa die was ik helemaal vergeten!

4 likes

Ooh geniet ervan! Heb de serie 2x gezien. Ik vond vooral de latere seizoenen echt goed. Na elke aflevering las ik ook de Reddit threat erover, geeft zo veel meer inzicht!

5 likes

Ik had meer het idee dat ze niet op de natuurlijke manier zwanger meer worden? Behalve misschien Crishell
 maar eigenlijk geen idee hoe oud iedereen is ook.
Zat me dit ook af te vragen tijdens het kijken haha

2 likes

Klopt, ik heb dit ook

@anon43983847 I know! Heb hem helemaal afgekeken en damn man het is echt zo rauw en diep. Helemaal als je nagaat dat het over een paard gaat eigenlijk :rofl:

@Lumos wij hebben hem ook in 1 ruk uitgekeken, en hoe verder je komt hoe beter het wordt!

@Leverworst Leuk! ik wou dat ik het serieus nog een keer voor de eerste keer kon zien haha

@Amandelbloesem dit vond ik ook! Vond het eerste seizoen eigenlijk het minst goed! Haha

Ook heb ik geen 1 keer het intro geskipt :rofl:

3 likes

Ik ben ook peepshow weer voor de tweede keer aan het kijken. Soooo funny :rofl:

5 likes

Jaa, ik vind het idd ook steeds beter worden! Had van anderen gehoord dat zij seizoen 6 het minst goed vonden, maar dat vind ik (we zijn nu halverwege, denk ik) vooralsnog wel meevallen eigenlijk!

Haha ja, ik wil het intro ook altijd kijken!

1 like

Ik vond seizoen echt super goed! Maar dan ook vooral door het einde ook ! :blush:

1 like

grrr ik kijk below deck sailing yacht en die ashley omg ik word gek. wat een irrtant, zelfingenomen KIND. pick me pick me pick me

Oke Tom is ook een irritant kind

2 likes

Seizoen dat nu in de VS wordt uitgezonden? Die Ashley I CANNOT

1 like

ashley: noo i dont get jealous

also ashley: i could have fucked gary already, whatever gabriella. i dont usually lose sooo

ok girly

1 like

Weet iemand waarom de laatste twee afleveringen van Killing Eve niet op NPO staan?

1 like

Bij mij staat er in de hbo app gewoon ‘bewerken’ in het paars bij, dan kan je ze verwijderen!

5 likes

Haha ik heb het ook even op de site gecheckt, daar zie ik het ook meteen staan zodra ik op m’n account klik! Dan was de ergernis wellicht toch nog niet groot genoeg als je niet verder hebt gekeken :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Oh ik dacht dat jij wellicht de website gebruikte, vandaar dat ik het ook daar nog checkte want wist niet of het daar hetzelfde was. Maar in de app dus ook direct als je op je profiel klikt. Nja, problem solved :wink:

2 likes

Ik wil ‘mijn lijst’ ook gewoon opgedeeld in categorie/genre/taal etc en ook met aflevering duur eigenlijk :disappointed: wil niet door alles heen moeten eerst ik wil in een oogopslag zien wat ik allemaal heb opgeslagen als ik zin heb in korte afleveringen.

3 likes

Ik heb Conversations With Friends uitgekeken maar jemig wat is die Nick irritant zeg. Dat irritante gefluister de hele tijd ugh ik snap dat 't een acteur is maar ik trek die stem zo slecht. En vond bij vlagen Frances ook irritant. Bobbi daarentegen :heart_eyes: Verder wel leuke serie, vooral omdat ik het boek onlangs heb gelezen.