Jaa, heb 'm! Was niet echt de moeite waard, wat een slecht einde haha
Heb je normal people ook gekeken? Vond je ze vergelijkbaar qua hoe goed/slecht je de series vond?
Nee die heb ik niet gekeken! Ben nu nog bezig met het boek haha
Ik kijk cyber hell (koreaanse documentaire) en het is echt wel shocking. Het is goed in elkaar gezet, logische volgorde en erg eerlijk. Ik vind het wel een aanrader!
Ik kijk voor het eerst The Soprano’s en ben nu bij aflevering 3 en vind er nog niet zo veel aan. Is het dan niet voor mij of kan ik beter doorzetten? Het leek erop alsof ze nu een man gaan castreren en daar had ik ook niet zo’n zin in
Ik vind Dirty Lines op Netflix verrassend leuk en het verveelt niet. Aanrader als je behoefte hebt aan ff een korte ‘simpele’ serie
Heeft iemand de nieuwste Better Call Saul al gezien?
Ik ben net begonnen (late to the party volgens mij) aan The Staircase, ben benieuwd!
Doorzetten, het is echt zo goed
Zooo nice, echt een van mijn favo’s.
Ik kijk nu ook de nieuwe van de makers van The Wire, We Own This City. Over politiegeweld, racisme, corrupte agenten. Speelt zich weer af in Baltimore en is weer zooo steengoed. Zitten ook een paar acteurs uit The Wire in
Doorzetten! Vooral na seizoen 2 wordt het echt geweldig! Toen ik het voor het eerst keek vond ik seizoen 1 ook geen doorkomen aan. Maar de combinatie van misdaad, drama en humor is echt goed. Ik kijk de hele serie elk jaar op nieuw en elke keer wordt het beter!
We own this city hier ook favoriet! Super leuk om iedereen van The Wire te zien. Elke woensdag kijk ik hier na uit.
Ik ben begonnen aan een nieuwe docu op Apple+, een typische BBC natuur docu inclusief David Attenborough, maar dit gaat dus over dinosaurussen. Het is precies alsof je naar Planet Earth ofzo kijkt, maar dan met dino’s. Zo BIZAR goed gemaakt dat ik constant vergeet dat het allemaal niet echt is maar CGI. Dat we nu in een tijd leven waarin dit allemaal kan is eigenlijk zo ongelofelijk onvoorstelbaar.
Zat vanaf de 1e minuut al net zo vol spanning te kijken als scenes waar roofdieren hun prooi te pakken krijgen, vond het meteen zielig ook al is het niet echt.
Echt een dikke aanrader als je Apple+ hebt. Zal later ook wel op tv komen.
Meer mensen die sinds 1-2 weken getrubbel hebben met de NPO app? Bij mijn gemiste programma’s staan sindsdien steeds programma’s die ik helemaal niet volg. Iedere dag ook anders, alsof dat van steeds een ander account is oid. Onder het kopje ‘programma’s’ staan wel gewoon de programma’s die ik zelf ben gaan volgen. Onhandig dingen terugkijken zo iig.
De serie! Heb de docu niet gezien
Ik heb niks met dino’s maar vind dit er echt tof uitzien! Als het ergens anders beschikbaar wordt zou ik het ook wel kijken denk ik.
Ik vond de docu echt interessant! Durf de serie niet zo goed te kijken ofzo. Vind ik afdoen aan het realistische.
Over “The Staircase” (HBO serie) ik ben al vrij snel mee gestopt inderdaad omdat ik het toch raar vond om zo’n heftige docu waar alles al in is verteld nogmaals over te doen maar dan met allemaal bedachte dialogen eromheen. Maar ik ben er voornamelijk mee gestopt omdat ze in aflevering 2 laten zien hoe ze potentieel dood is gegaan op die trap en dat was ZO fucking realistisch en grafisch (wel enorm goed geacteerd, dat moet ik wel zeggen, Toni Collette>>) dat ik er echt heel erg misselijk en somber van werd, en ik kan een hele hoop hebben maar dit was echt enorm shockerend.
Overigens vond ik het niet slecht als serie an sich, goed geacteerd en gemaakt maar ik vind het echt te naar om door te kijken. Misschien later.
Past niet echt hier, maar weet niet echt waar anders: ik kijk nu aflevering 1 van “De wereld van Eva”. Over schuldgevoel in het moederschap. Vind het interessant en vermakelijk, aanrader wat mij betreft. Eva is ook gewoon tof imo. Staat op videoland
Oehh je maakt me nieuwsgierig maar ik ben nog niet zo ver, geniet wel enorm van dit seizoen! Bij eerdere seizoenen vond ik het soms wat te traag maar nu zit ik de hele aflevering op het puntje van mijn stoel bij wijze van spreken haha
Ja dat geweld blijft wel een dingetje. Het is een hele goeie serie, qua psychologie/dialogen, Tony’s drijfveren. Maar dan wel verpakt in mobster drama af en toe