Net de laatste aflevering van desperate housewives gekeken. En nu val ik in een zwart gat pfff wat een naar gevoel als je lievelingsserie opeens uitgekeken is
De laatste aflevering van Better Call Saul
Soms is de serie een beetje traag maar deze aflevering was fantastisch. Op IMDB ook een rating van 9.9!
Nu weer 6 weken wachten…
Ik zie nu zoveel berichten hier over BCS dat ik denk dat ik het maar weer eens moet proberen. Maar volgens mij heb ik het opgegeven bij seizoen 4 door de traagheid, dus ben nog steeds niet echt overtuigd.
Dit weekend wilde ik aan Stranger Things beginnen, maar als ik dan de lengte van de afleveringen zie… Alles meer dan een uur, en de laatste zelfs 1u38?!
Ik zie geen probleem kannie wachten!
Woohoo vandaag Stranger Things!
Ik zie dat Prime Video 3 nieuwe seizoenen van Chicago Fire online heeft gezet, blij mee Waarschijnlijk stond t er al wel langer op maar kom er nu achter haha. Nu de laatste 4 seizoenen nog.
Heb t gevoel dat ik ma echt door dit seizoen (ST) heen ga worstelen en ik eind juni nog niet klaar ben. Heb t wel een beetje gehad met die serie maar wil wel alles zien.
Ik kijk weer OTH en dat was eerst met Engelse ondertiteling en nu is het ineens in het Nederlandse heb gewoon niet gemerkt wanneer deze overgang was?
Ik neem m’n woorden terug, net de 1e aflevering gehad van ST4 en dat einde was echt zo fucking twisted…dit is nu gewoon een full blown horrorshow en ik hou ervan.
Ja fuck
Ik was dus gewoon echt in de veronderstelling dat van Outlander dit het laatste seizoen was.
Ik zat al helemaal te wachten op het eind van Claire en Jamie en nu keek ik naar een frikkin cliffhanger
Ik haat deze vrijdagavond.
Dit ga ik zo leuk vinden
En ik kwam er net achter dat een deel van het nieuwe seizoen van Stranger Things gedropt was
Zo blij dat ik heb doorgezet met Severance op HBO. Het begon zo traag maar ik vind het nu echt vet. Wat een mooi gemaakte mindfuck haha
Een remake? Heb deze film zo vaak gezien vroeger, echt jeugdsentiment!
Ja volgens mij een remake met enkele acteurs van vroeger. Wij keken deze film bij levensbeschouwing.
Haha neee dat eind gaat nog eeuwen duren. Ze heeft al 9 boeken ofzo geschreven en er komt sowieso nog een deel. Echt niet normaal hoe uitgerekt dit verhaal is. Wel blijft het, op soms saaie stukken na, boeiend. Was het wel een leuk seizoen?
Ik was in shock. Echt, deze serie is zó ijzersterk. Ja, hij is traag, maar kan dat in dit geval enorm waarderen. Namasté.
Ik had wel gehoopt dat dit het einde zou zijn. Ik vind de verhaallijn in de eerste seizoenen boeiender. Ik mis een beetje de crazy passionate love affair in de Schotse hooglanden denk ik.
Ik zal blijven kijken hoor, alleen vind ik het Amerikaanse stuk niet zo leuk als Schotland.
Wat is OTH?
Ik heb in de afgelopen maanden one tree hill helemaal afgekeken. Had de serie nog nooit gezien, want ik was nog vrij jong toen het voor het eerst te zien was en we hadden toen sws geen tv, dus dat hielp ook niet mee. Vond het echt een goede serie. Heb gelachen, gehuild, ben boos geweest op sommige personages. Nu val ik een beetje in diep gat na 9 seizoenen.
Ben nu begonnen met the oc, ook nog nooit gezien. Vind het tot nu toe wel vermakelijk, maar niet zo goed als one tree hill
Kijkt er iemand hier toevallig ‘the Baby’ op HBO? Over het leven van een vrouw die niet van kinderen houdt terwijl al haar vrienden om haar heen aan kinderen beginnen, die op een dag een baby wiens moeder is overleden in huis neemt. Ben er pas net aan begonnen maar ze weten het leven met een kind wel héél goed duister neer te zetten
Ohja het is een soort satirische horrorcomedy trouwens.