Serietopic #4

Wat een weekend. Eerst gisteren eerste 2 afleveringen van Obi-Wan Kenobi en nu bezig met seizoen 4 Stranger Things. :heart_eyes:

4 likes

Er zijn momenteel super veel series die ik wil kijken, maar het beginnen aan een nieuwe serie is altijd een soort drempel. En dan kijk ik maar weer een serie die ik al eerder heb gezien.

4 likes

Dit herken ik heel erg. Ik denk dan altijd dat de serie me niet zal boeien of dat het vast niet zo leuk is als iedereen zegt, en dan begin ik maar gewoon helemaal niet.

3 likes

Oh dit klinkt echt top, thanks voor de tip!

2 likes

Ik houd echt van die vibe in Stranger Things :heart: Nieuwe seizoen is ook meteen weer top!

7 likes

Ik zit emo alleen thuis, iemand een feel good serie of film?

Mean Girls, Clueless?

5 likes

The Good Witch❤️

2 likes

De Paddington films :smiling_face_with_three_hearts: op Netflix

5 likes

Ik had echt uitgekeken naar het nieuwe seizoen van Stranger Things, drie jaar wachten is echt veels te lang :unamused: Maar het valt me een beetje tegen. Ben nu halverwege aflevering 5 en Ik vind het jammer dat iedereen nog steeds verspreid is. Je zit er echt op te wachten dat ze nu weer bij elkaar gaan komen en het gebeurt telkens maar niet. Ik vind het best een leuk uitgangspunt met wat verschillende verhaallijnen maar voor mijn gevoel wordt het veels te lang gerekt. In seizoen 2 vond ik het ook zo zonde dat eleven telkens maar in dat huisje in het bos zat.

4 likes

Hart of Dixie :heart:
Of Julia, Gilmore Girls, Legally Blonde, Notting Hill. Ik kom in zo’n bui altijd een beetje bij hetzelfde uit haha

1 like

Zoooo Obi-wan is goed zeg. Zit weer helemaal in de Star Wars vibe.

5 likes

Ben nu net begonnen. Geinig wel.

En WTF

3 likes

Ik heb dit al bij seizoen 2 :’) Zonder het coronagezeik dan, maar het duurt allemaal zo laaaaang en er gebeurt uiteindelijk ook zo weinig. Maar dat is dus nog een hele tijd zo, fijn :sweat_smile:

1 like

Ik ben een behoorlijk bange schijterd maar ik kon Stranger Things altijd prima aan.

Alleen het nieuwe seizoen, holy shit, ben me helemaal de tering geschrokken tijdena de eerste aflevering al :rofl:

3 likes

Haha ja ik heb dit ook hoor, ik zet telkens het geluid zachter als ik denk dat er iets engs gaat komen :rofl:

1 like

Niet eens zozeer om de schrikmomenten, maar vooral

Spoiler van de eerste 1,5 aflevering

die mensen zonder ogen/pupillen etc. Die monsters uit de vorige seizoenen doen me niet zoveel maar dit soort dingen haat ik echt haha :’)

Maar ik vind het leuk dat het verhaal wat vernieuwender aanvoelt tot nu toe dan de vorige twee seizoenen, ben super benieuwd nu en vind het stom dat mijn vriend maar zo weinig wilde kijken vandaag :triumph:

2 likes

Ik moet ook even wennen haha! Ben ooit in m’n eentje begonnen, maar ben wel blij dat ik nu samen met mijn vriend kijk. Ben echt pussy.

3 likes

ST is ineens een stuk enger inderdaad hahaha.

Die monster boeiden me ook niet zo, maar Vecna is zo menselijk en goor. Echt een creep en hoe hij dan die botten breekt :scream:

3 likes

Het had echt in 2 seizoenen gekund. This is it Us

2 likes