Oh nice!
Woooow kippenvel. Wat een mooie scĂšne inderdaad en die muziek erbij is perfect.
Hmmmm whatâd you saaayyy.
En death cab for cutie
Ik ben trouwens in orange county en zag dit kantoor (Selling sunset)
Oh geweldig nieuws zin in
Wauw ik heb net deze aflevering gezien, echt zĂł vet!
Love on the spectrum is echt mijn emotional support programma
Ik vind Kourt zoooo kut. Nou ook weer dat met Gwyneth, en yoni-stomen. Opzouten. Idealiter zouden ze de show maken met Kris, Kim en Khloe, en Scott. En de rest eruit laten, Kourt is kut en Kylie en Kendall zijn saai.
Ben begonnen aan the flight attendant. Op zich wel leuk maar ik krijg echt stress van die Cassie
Ik vind Kris in deze serie ook anders dan anders. Onaardig tegen personeel, heel erg gefixt op âvrouwen moeten barenâ (hoe ze laatst tegen Kendall praatte), rare persona dit keer
Ik ben net begonnen aan Mocro Maffia seizoen 4 en ik vind het op zich nog steeds wel leuk om te kijken maar ik volg er echt niks van wie nou bij wie hoort en wie er nu met wie fittie heeft.
Net Night Sky op Prime afgekeken. Een slow-burn en kan er niet veel over zeggen. Het is beter als je vooraf zo min mogelijk weet. Met J.K. Simmons en Sissy Spacek. Soms denk je echt wtf is dit, maar worth it
Haha ja, hoe zij in die auto zat te roepen dat de chauffeur de deur moest dicht doen. En Khloe dan wel heel erg vriendelijk was
Ik ben begonnen aan Surviving Summer want die stond in de top10 van Netflix. Echt een hoog tienergehalte haha maar kijkt wel lekker weg op deze druilerige dag
Ik wacht ongeduldig tot mijn vriend thuiskomt van het werk (22:30 pas ) zodat we de (voor nu) laatste aflevering van Stranger Things af kunnen kijken. Loooove dit seizoen!
Daarna gelijk door met het nieuwe seizoen van The Boys!
Ik had opeens zin om Prison Break weer te gaan rewatchen nadat ik een stukje op TikTok zag, nergens meer te zien. Niet op netflix, hbo, prime
Wel op disney+ zie ik maar om nĂłg een abbonnement aan te sluiten
Gisteren twee zomers in 1x uitgekeken (netflix). 1e aflevering moest ik er even inkomen maar daarna
Bedankt voor de tip, hij staat op mân lijstje!
Wow dat einde van Stranger Things! Kan niet wachten tot 1 juli
Ik vond alleen de verhaallijn rond Joy en Hopper deze keer iets minder
Spoiler laatste aflevering Stranger Things
Samenvatting
Ik heb net ook de laatste aflevering gezien en ik snap er niks van hoe 001 nou in Vecna kon veranderen.
Iemand die dat wel begreep?
Wat ik er van begrijp is dat Henry, de zoon van Victor Creel, patiĂ«nt 001 is van dr. Brenner (die ze allemaal papa noemen). Wanneer Jane de chip uit hem haalt, krijgt hij zijn krachten terug en begint het gevecht. Wanneer Jane hem verslaat, laat ze hem eigenlijk vrij in the upside down zonder dit te beseffen, want zij denkt dat ze hem vermoord. 001 wordt dan Vecna. The upside down blijkt dan ook nog eens in het verleden te zijn (Nancy zag dit door de oude brieven en behangpapier). Dus wanneer Jane 001 âvrij laatâ in het ondersteboven, is wanneer Vecna ontstaat.
Wat ik dan niet begrijp is: heeft Jane the upside down zelf gecreëerd? Was dit er al? En wat is het echte doel geweest om Jane in die watertankcomputer te leggen (wist dr. Brenner hier meer over)