Better Call Saul
Hij moest vorig seizoen voor Lalo die zeven miljoen voor zijn bail brengen wat natuurlijk helemaal fout ging!
Hij moest vorig seizoen voor Lalo die zeven miljoen voor zijn bail brengen wat natuurlijk helemaal fout ging!
Oooooja tuurlijk! Thanks
Voor de liefhebbers van Borgen (Deens politiek drama), het vervolg Borgen Power & Glory staat nu op Netflix. Ben heel benieuwd!
No shame in my game, ik zit echt zo te genieten van The Kardashians.
Het is veel losser en relaxter dan Keeping Up was. Daar kon ik op een gegeven moment echt niet meer naar kijken.
Ja, het is nog steeds neppe bende over een familie die de grip op de realiteit kwijt is, maar ik vind het heerlijk.
Je ziet ze ook veel vaker zonder alle glam. Het voelt wat menselijker allemaal.
Ook leuk om Kim en Kourtney zo gelukkig te zien met hun nieuwe liefdes.
Oh nice!
Woooow kippenvel. Wat een mooie scène inderdaad en die muziek erbij is perfect.
Hmmmm whatâd you saaayyy.
En death cab for cutie
Ik ben trouwens in orange county en zag dit kantoor (Selling sunset)
Oh geweldig nieuws zin in
Wauw ik heb net deze aflevering gezien, echt zĂł vet!
Love on the spectrum is echt mijn emotional support programma
Ik vind Kourt zoooo kut. Nou ook weer dat met Gwyneth, en yoni-stomen. Opzouten. Idealiter zouden ze de show maken met Kris, Kim en Khloe, en Scott. En de rest eruit laten, Kourt is kut en Kylie en Kendall zijn saai.
Ben begonnen aan the flight attendant. Op zich wel leuk maar ik krijg echt stress van die Cassie
Ik vind Kris in deze serie ook anders dan anders. Onaardig tegen personeel, heel erg gefixt op âvrouwen moeten barenâ (hoe ze laatst tegen Kendall praatte), rare persona dit keer
Ik ben net begonnen aan Mocro Maffia seizoen 4 en ik vind het op zich nog steeds wel leuk om te kijken maar ik volg er echt niks van wie nou bij wie hoort en wie er nu met wie fittie heeft.
Net Night Sky op Prime afgekeken. Een slow-burn en kan er niet veel over zeggen. Het is beter als je vooraf zo min mogelijk weet. Met J.K. Simmons en Sissy Spacek. Soms denk je echt wtf is dit, maar worth it
Haha ja, hoe zij in die auto zat te roepen dat de chauffeur de deur moest dicht doen. En Khloe dan wel heel erg vriendelijk was
Ik ben begonnen aan Surviving Summer want die stond in de top10 van Netflix. Echt een hoog tienergehalte haha maar kijkt wel lekker weg op deze druilerige dag
Ik wacht ongeduldig tot mijn vriend thuiskomt van het werk (22:30 pas ) zodat we de (voor nu) laatste aflevering van Stranger Things af kunnen kijken. Loooove dit seizoen!
Daarna gelijk door met het nieuwe seizoen van The Boys!
Ik had opeens zin om Prison Break weer te gaan rewatchen nadat ik een stukje op TikTok zag, nergens meer te zien. Niet op netflix, hbo, prime
Wel op disney+ zie ik maar om nĂłg een abbonnement aan te sluiten
Gisteren twee zomers in 1x uitgekeken (netflix). 1e aflevering moest ik er even inkomen maar daarna