Serietopic #4

Ja en dat geluid!!

6 likes

Maar echt! En dat vind ik al bij seizoen 2 :joy: Weet nog niet of ik door ga kijken haha, ben ergens wel invested maar als het zo langdradig blijft dan pffft…

4 likes

Kijkt iemand anders nog Race om de Ringen?

Echt cringe maar ik ga het uiteraard wel helemaal volgen

3 likes

Ja, ergens vind ik t wel leuk. Alleen al die romantische vow stukjes spoel ik door hoor

1 like

Ja ergens doet het me denken aan Peking Express, maar dan met alleen maar verliefde stellen (:nauseated_face:)

Edit: zie nu pas zo’n gelofte stukje, ga dat ook doorspoelen

2 likes

Oooh jaaa idd, hoop wel dat het zich nog wat meer die kant op ontwikkelt al dat Luvy duvy :nauseated_face:

2 likes

Stranger Things seizoen 4 is zo goeeeed holy shit, ik zag ook echt op tegen afleveringen van 1 tot 1,5 uur maar het stoort me helemaal niet als ik kijk (wat een goed teken is want normaal raak ik snel afgeleid)

Spoiler afl 4

Dat stukje van Max in Vecna’s wereld was echt zo vet, ik zag het zo voor me dat ze op het allerlaatste moment een rotsblok op zich kreeg. Ben wel bang dat er nog iemand dood gaat, hoop het niet :pleading_face:

7 likes

Het was mij sinds de coronacrisis niet gelukt om iets te binge watchen maar met Stranger Things is het weer gelukt.

Love die langharige naar Iron Maiden gemodelleerde D n D lul maar vind die pizzastoner echt reteirritant. En ben blij dat Jaqen H’ghar nu ook meedoet. Ik miste hem al op mijn scherm. En blondie deed me iets te veel aan bb Grindewald denken, vind hem weinig verrassend.

Moest zo lachen om truttige Robin. :grinning:

4 likes

Ik vind dit seizoen ook echt fenomenaal. Alle remmen los I love it. Kan niet wachten op de laatste afleveringen in Juli.

3 likes

Ik ben ook eens late to the party begonnen aan Euphoria en naast dat ik net zo’n ugly cry had bij de laatste aflevering van seizoen 1 ben ik ook heeel erg verliefd op Zendaya :heart_eyes:

11 likes

Ik ben laatst ook begonen en wil mezelf nu steeds van top tot teen met glitter insmeren.

10 likes

Ik vond Stranger Things s4 ook echt geweeeldig, net klaar met de laatste aflevering. Wel veel meer horror dan de vorige seizoenen, maar vind ik juist leuk. Ik kan nu al niet wachten op volume 2, ik las dat die uit twee afleveringen bestaat waarvan de laatste 2.5 uur duurt :heart:

10 likes

Hier ook net Stranger Things seizoen 4 aflevering 1 gekeken en omg einde was wel creepy hoor. Love Steve nog steeds en ook die nieuwe D&D weirdo met dat lange haar :two_hearts: al ben ik na deze aflevering wel bang dat hij dood is of gaat :pleading_face:

4 likes

Helemaal zin om ST4 te gaan kijken door jullie :star_struck: vrijdagavond als m’n vriend weg is en m’n kind op bed ligt… :ghost:

2 likes

Ik ben nog niet overtuigd na de eerste aflevering, niet gek dat ze zoveel tijd nodig hebben met zo tering veel verhaallijnen
Maar ga toch wel verder kijken denk ik :stuck_out_tongue:

4 likes

Ik vond ST ook zooo tof. Moest er idd even inkomen, maar de laatste paar afleveringen zijn weer classic stranger things. Ik vond het einde van ep 4 ook zo mooi en spannend!

Spoiler ep 7:

Ik dacht echt dat Eddie 001 zou zijn, haha. Ik zat er zo naast. Maar toen de guard z’n Powers gebruikte, wist ik wel meteen dat hij 001/Vecna was. Heb nog wel heel veel vragen (hoe komt hij aan z’n krachten?). Die scènes waren zo goed gedaan. Kan niet wachten op volume 2!

6 likes

Ik vond het 3e seizoen meer op de voorgaande seizoenen lijken dan het nieuwste seizoen. Deze is wel wat intenser en boeiender dan de vorige vond ik.

Overigens klaagde ik eerder over de lengte van de afleveringen maar heb er niets van gemerkt en ben er alweer doorheen haha.
Ook vond ik de eerste twee afleveringen het ‘engst’, daarna was het gewoon weer ST level qua horror-elementen.

3 likes

Same :two_hearts:

5 likes

Dit is fijn om te horen. Gisteren eerste aflevering gezien en die vond ik eigenlijk net te eng. Maar ik wil verder kijken want ik vind de rest van de serie zo leuk. Dus nog 1 aflevering even doorbijten qua horror?

1 like

@Sax Ik vond de eerste 2 afleveringen van St helemaal niet eng en had me juist verheugd op meer horror :sob:. Maar alsnog leuke serie.

4 likes