Dat vraag ik me ook af! Echt ‘suf’ ofzo dat ze 2 (!) afleveringen nog laten wachten tot juli. WHY NETFLIX
Ja maar ik ben ook een schijterd, ik vind dingen als die ogen zonder pupillen uit de eerste aflevering(en) echt heel onprettig om te zien. Die monsters enzo doen me niet zoveel.
@Mimir Het ligt er een beetje aan wat je niet ligt natuurlijk, maar ik vond het erg meevallen ja.
Dit vind ik ook zo naar Gun ons gewoon meteen het hele seizoen
Ik vraag me echt af of deze mensen elkaar sowieso aardig vinden of dat het allemaal schijn is voor de show. Het is wel vermakelijk om naar te kijken, maar het is een en al roddelen achter elkaars rug.
Kijkt er hier iemand ¿Quién Mató a Sara? het is zo ongeloofwaardig maar toch blijf ik kijken om te weten hoe het nu allemaal zit. Seizoen 3 is wel echt weer next level qua verhaallijn haha.
Niet echt spoiler maar wel iets waar ik me echt aan irriteer in seizoen 3: Die constant waterige ogen van Chema en dat gejank de hele tijd
Ja heb het ook gezien, die Anna is echt heel apart maar dat zijn ze eigenlijk allemaal.
“Running up that hill” van Kate Bush (legend) is echt over de hele wereld een mega streaming hit door Stranger Things, echt geweldig vind ik dat. De impact van deze serie en dit moment voor Kate Bush, moge alle zoomers ontdekken hoe geweldig ze is.
Haha ik vind het heel kut juist, maar dat is omdat ik gewoon fucking zuur ben denk ik
Kate Bush is ook van ver voor mijn tijd maar dat hele gehypte gedoe (sowieso rondom Stranger Things) bah
Ik vond het wel weer tof toen Cloudbusting in Handmaids tale werd gebruikt, was ook echt de perfecte scene ervoor
Omg Tom Wlaschiha is zo lekker
Love Kate Bush. Ik zat ook helemaal enthousiast op de bank toen ik het hoorde. Maar goed ik ben oud en Kate Bush werd veel geplaybackt op de basisschool
Haha ja ik vind bling empire net iets te gescript om echt lekker weg te kijken… ik weet niet, het trekt me toch niet helemaal. Vind Anna wel het leukst van de show denk ik haha, she don’t give a fuck
—
Heb net ook S1 en S2 van flight attendent gekeken. Vond het verrassend leuk! Echt leuke, luchtige serie met genoeg inhoud en actie om het boeiend te houden
Ik vind het wel leuk en bovendien interessant om te zien dat de cover van Placebo en Meg Myers schijnbaar ook worden ontdekt door ST kijkers.
Oeh die scène moet bij mij nog voorbij komen. Love Kate Bush
Het is een epische scene!
Las net ook dat het nummer terugkomt in volume 2 dus dit gaat de hele zomer lang een megahit zijn, zo bizar maar echt geweldig.
Hoop dat ze na 11 jaar weer eens een nieuw album gaat droppen mede door deze revival.
Ja, zo tof! Ik luisterde altijd naar de Placebo cover op de middelbare school. Nu staat het origineel al een paar dagen op repeat hier haha, kan er geen genoeg kan krijgen.
Ik geloof dat die Placebo cover door The O.C toen ook een hit werd, dat was ook precies tijdens een key-scene de soundtrack.
Sowieso heeft The O.C echt zo veel gedaan voor alternatieve acts, heb mede daardoor veel geweldige artiesten leren kennen!
Net de laatste aflevering van better call saul gezien wow ik schrok me rot, hoewel ik wel verwachtte dat er iets zou gebeuren in de laatste scene
Nu wachten tot juli voor de volgende aflevering
ik vrees echt voor Kim
Voor de mensen met viaplay: er staan heel veel seizoenen below deck op
Kate Bush de zomerhit van 2022.
Ik denk dat ik dit weekend de eerdere seizoenen ga terugkijken heb daar opeens zin in.
Vraag over laatste aflevering better Call Saul
Samenvatting
Ik ben even kwijt wat die Lalo nou precies met Jimmy en Kim te maken heeft?