Serietopic #4

Ja Gus wordt wel een beetje paranoia de laatste afleveringen…

Wat ik ook wel interessant vind, is wat in BB zit:

Daar word Saul ontvoerd door Walt en Jesse en roept hij blijkbaar: ‘Did Lalo send you?’ dus of Lalo leeft nog in BB of Saul weet niet dat Lalo dood is. Ik vermoed het laatste, dat zal Gus of Mike wel gedaan hebben vermoed ik. Lalo zou namelijk anders echt wel een rol hebben gespeeld in BB.

2 likes

Ik las ook een theorie dat hij in de gevangenis zou zitten en Jimmy/Saul daarom zo paranoïde is in BB. Ben benieuwd!

2 likes

Nu niet specifiek over Bcs (ben net begonnen met kijken) of breaking bad maar Reddit gaat bij alle series zo ver in het analyseren. Volgens de r/Mad Men bleek de serie ook allerlei verwijzingen naar Griekse mythologie en andere verborgen metaforen te bevatten. Hoe halen die mensen dat er allemaal uit?

1 like

Weet iemand of je Ziggo movies en series XL kan afsluiten als je geen Ziggo hebt?

2 likes

Davina is Duits hè. Die zal er voor de Amerikanen nooit écht bij horen.

Ik heb echt het idee dat ik naar een stel aliens aan het kijken ben (Selling Sunset). Compleet hysterische kleding, makeup en haar. En dan hebben ze een soort open huis en komt iedereen zowat in galakleding. Ik weet dat de Oppenheim Group bestaat en ze staan ook allemaal op de website bij ‘Our team’. Maar kom op, dit kan toch niet echt zijn…

4 likes

Ugh ik wil eindelijk eens beginnen aan Twin Peaks, maar deze lijkt op geen enkele streamingsdienst te zien? Terwijl hij in de VS uiteraard wel gewoon op netflix staat.

Nouja misschien heeft mijn vader de videobanden nog wel.

9 likes

Jaa zo irritant! Het stond ooit ook op de NL Netflix en het laatste nieuwe seizoen op Videoland maar nu helemaal nergens meer :rage:

3 likes

Ik ben door jouw opmerking weer eens op de website gaan kijken van de Oppenheim Group. Kane Lim van Bling Empire werkt daar… Mind is blown.

3 likes

Ik heb Slow Horses op Apple gekeken en vond het leuk! Brits, gitzwarte humor, beetje spanning en sensatie want MI5. En fijn dat het maar zes afleveringen zijn (er komt nog een tweede seizoen), dus perfect als je niet direct iets heel groots wil beginnen

1 like

Oh ik ben blij dat er meer mensen zijn die Davina zo tering irritant vinden. Ik vond Christine vergeleken met haar in ieder geval nog vermakelijk.

2 likes

Ik vind die Adnan echt zo’n creep hè, brrr. Verder eens wat betreft Davina. Maar zij werkt er ook niet meer toch?

2 likes

Ik heb Twin Peaks gekeken op de Amerikaanse Netflix met behulp van een VPN (niet alle VPN’s deden het destijds maar ExpressVPN wel).

3 likes

Ik heb een tiktok voorbij zien komen waarin de castleden werden opgezocht in een officieel register voor makelaars welke ook hun trackrecord bij houden. Sommige waren wel echt overduidelijk makelaars terwijl sommige dubieus weinig verkochte huizen op hun naam hadden staan. Ik kan hem helaas niet 123 terug vinden

4 likes

Steve in de 7e aflevering :drooling_face: ik vond zijn personage altijd erg leuk en amusant maar opeens stond hij daar shirtless te vechten en dacht ik wow :joy:

7 likes

In het laatste seizoen zit ze ook nog (of weer?) en veel te veel naar mijn zin. Ik vind haar ook vreeeeselijk

2 likes

Exactly my thoughts toen ik gisteren die aflevering keek. Niet slecht :smile:

1 like

Eeeeelke keer hoe ze zegt ‘right???’

Er is zoiets offs aan haar en hoe ze spreekt. Dat ze blijkbaar Duits is verklaarde veel voor mij :sweat_smile:

Vraag stranger things

Ik snap iets niet, wie zijn die mensen die achter Eleven aanzitten en wat willen ze van haar? Die mensen die dat huis binnen vielen en begonnen te schieten en later die man martelden totdat hij ging vertellen waar ze is.

5 likes

Die mensen worden aangestuurd door die ene guy van het leger (met die zonnebril). Hij denkt dat Eleven de veroorzaker is van alles wat met de Upside Down te maken heeft, en dat al het gedonder in Hawkins opgelost kan worden door haar uit te schakelen. Om haar te vinden kwam hij eerst naar Owens (die gelooft dat El de oplossing is ipv het probleem) om te vragen waar ze was, daarom weet Owens dat ze haar zoeken en heeft hij mensen gestuurd om haar, Mike en Jonathan te beschermen.

3 likes